Ga naar inhoud

Z3Mroadster ontmaskerd


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Slimme jongen! :wave:

Eerst "onderzoek doen" door allerlei roadsters te kopen

Die vervolgens met "boekverlies" verkopen (en stiekum minder wit geld erbij, want alles via marktplaats :P )

Dan boek schrijven

Dat boek ook nog zelf drukken!

Goed bezig! :thumbup:

Link naar reactie
Ein bischen respect gerne. :kicking: Je moest eens weten hoe ik die vertaling heb gemaakt.
(vast met google-translate)

Nah, Werner, ab jetzt können wir Deutsch reden...nuh! Hast du tol gemacht, so ein Buch..nuh!

Link naar reactie
zou dit ook 1 van zijn aliassen zijn? Maakt hij dan al die spelfouten op het forum om ons op een dwaalspoor te brengen? Vragen, vragen, vragen???
Die spelvauten heeft te maken met mijn hogere vorm van inteligentie. Ik denk sneller dan dat ik type :kicking: Dus diegene die altijd lopen te zei... over spelfauten moeten wel heel dom zijn :ok:
Link naar reactie
Jawohl Rüdi das ist ja super geil oder nicht :ok:

gut zu sehen das du fehlerfreies Deutsch schreibst. Wirklich affentittengeil!! :kicking:

Link naar reactie

Al met al had ik niet gedacht dat er in Roger een schrijver zat.

Meestal zijn dat bescheiden personen die enigszins een teruggetrokken leven leiden. Zo zie je maar ............het leven zit vol verrassingen.!! ;)

Wass habe ich jetzt an meinen Fahrrad hangen.........????

Link naar reactie
Al met al had ik niet gedacht dat er in Roger een schrijver zat.

Meestal zijn dat bescheiden personen die enigszins een teruggetrokken leven leiden. Zo zie je maar ............het leven zit vol verrassingen.!! ;)

Wass habe ich jetzt in meinen Fahrrad hangen.........????

Keinen motor jederfall :wave::m:
Link naar reactie
Mijn volgende boek gaat trouwens over de proefritten met de vrouwen van het forum ;)

Yeah right, die ererit die ik als eerste in die Porker mocht maken is ook nooit doorgegaan, dus zoals altijd, praatjes praatjes.

En inderdaad: praatjes vullen geen gaatjes. :fiew:

Link naar reactie
Yeah right, die ererit die ik als eerste in die Porker mocht maken is ook nooit doorgegaan, dus zoals altijd, praatjes praatjes.

En inderdaad: praatjes vullen geen gaatjes. :wave:

;) die proefrit hou je van mij tegoed als eerste forum "vrouw" ik heb alleen tijdelijke opstart problemen :muur: :fiew:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.