Ga naar inhoud

Uit respect voor Rob zijn moeder hier graag jullie condoleances


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik moet even wat kwijt...

Roger en Edwin waren op de hoogte van de reden dat wij toch niet hebben meegegeten (achteraf bezien had ik dan nu w.s. nog honger gehad, gezien Frido's opmerking). De reden was dat mijn moeder op sterven lag en ik hoe dan ook voor mezelf als afleiding toch de rit wilde rijden en mijn moeder mij zaterdagavond met de grootst mogelijke moeite (praten ging amper nog) "veel plezier morgen" wenste, aangezien ze wist dat ik hier al een lange tijd naar uit had gekeken, en ook omdat ze wist dat ik noodgedwongen mijn ZZZ nu toch eerdaags in de verkoop moet doen. Voor de grap zei ik een paar weken ook van "je houdt het nog wel even vol tot na de 28e hè?". "Ik doe mijn best", was haar antwoord, "als ik er nog ben, ga maar mooi rijden".

En ze was er nog, vandaar dat wij er ook bij waren zondag. Tot gisteren (maandag) dan, want blijkbaar heeft ze mijn grap toch serieus genomen. 's Avonds is ze helaas, maar gelukkig voor haar, na een lang ziekbed als gevolg van die kl*te ziekte overleden. Mooie herinneringen blijven, waaronder haar opmerking toen ik 5 jaar geleden met de ZZZ kwam voorrijden:

"Wat heb je NOU dan gekocht??? Ik dacht dat je met een 3-serie zou aankomen" :mellow:. Halsoverkop heb ik haar vorig jaar ook met de ZZZ naar het ziekenhuis moeten brengen, waarna de prognose kanker niet veel later volgde...

Iedereen nogmaals bedankt voor de onwijs gezellige dag. We hebben gelachen en een aantal "bekenden" nu eens in het echt ontmoet. 't Heeft ons en mij met name, erg goed gedaan.

Super! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste mensen in overleg met Edwin even een verzoek aan de mods of admins het verhaal van Rob en de welgemeende condoleances van iedereen te verplaatsen naar een nieuw topic. Het staat erg vreemd dat er erg enthousiaste reacties m.b.t. de rit staan en daar onder vervolgens condoleances. Begrijp mij allemaal niet verkeerd het is goed bedoelt. Ik denk dat Rob op deze manier ook meer steun krijgt dan wanneer hij tussen de enthousiaste reacties door de condoleances moet lezen.

Link naar reactie
Beste mensen in overleg met Edwin even een verzoek aan de mods of admins het verhaal van Rob en de welgemeende condoleances van iedereen te verplaatsen naar een nieuw topic. Het staat erg vreemd dat er erg enthousiaste reacties m.b.t. de rit staan en daar onder vervolgens condoleances. Begrijp mij allemaal niet verkeerd het is goed bedoelt. Ik denk dat Rob op deze manier ook meer steun krijgt dan wanneer hij tussen de enthousiaste reacties door de condoleances moet lezen.

Lijkt me een goed plan. Ik denk dat dat voor Rob ook fijner is.

Link naar reactie

Rob en familie gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Het is iid een K-ziekte.... sterkte!

Ralf

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.