Ga naar inhoud

Nadelen Z4


Snuifje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nieuw zijn ze sowieso niet meer te bestellen toch? Of het moet een voorraadauto zijn. Als je in die prijsklasse/leeftijd aan het kijken bent zou ik inderdaad wachten.

Mijn Z4 is uit 2003 (twee weken terug gekocht) en ik lig er niet wakker van dat er volgend jaar een nieuw model is. Sommige raden mij aan ook te wachten want de prijzen konden wel eens omlaag gaan. Lekker belangrijk, lekker van genieten als je de centen ervoor hebt! :fiew:

Link naar reactie
Is het wel verstandig om nu nog een z4 te kopen? In 2009 komt een heel nieuw model er aan.

Als je straks meer dan €60.000 kan/wil uitgeven om een nieuwe zzzz te kopen, dan moet je vooral wachten op het nieuwe model... :P

Dat geld heb ik er niet voor over, dus heb ik maar een 'oude' zzzz gekocht uit 2004 voor 1/3e van dat bedrag (ex bpm).

Link naar reactie
Mijn Z4 is uit 2003 (twee weken terug gekocht) en ik lig er niet wakker van dat er volgend jaar een nieuw model is. ...

... Lekker belangrijk, lekker van genieten als je de centen ervoor hebt! :P

zo is het! <_<

Link naar reactie

Nog eentje dan bij de Z4 in navolging van het stuurhuis.

Kijk bij een proefrit, of nee luister bij een proefrit even goed naar de regelklep op je inlaatspruitstuk dit is een boxsje met een klein rondje bovenop je inlaat waar de luchtslang van je luchtmassameter langsloopt.

Deze regelklep kan tikken of een soort ratel, deze moet echter stil zijn, het is een plastic schoep wat luchtcirculatie in je inlaat regelt, Martijn en ik hebben hem allebei vervangen (ik uit voorzorg, Martijn uit noodzaak) en merken duidelijk verschil het lijkt of de auto meer lucht krijgt.

Kosten circa 150 EURi's

Andre

Link naar reactie
thnx for the tip !

Van 150 euro lig je niet wakker.

Het is alleen vervelend dat je er weer werk mee hebt.

van het stuurhuis ga ik nog even goed doorspitten

vind dit eigenlijk wel slecht van BMW :(

Er zijn mensen met een z4 hier waar het stuurhuis onder garantie is vervangen, kosten lopen aardig in de 2000 EUR meen ik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.