Ga naar inhoud

Reactie topic Najaarsrit 2008


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

En ook ík mag Edwin, Nadia, Rogér, Nicole & Yangkee bedanken voor het geleverde werk en schitterende route, ook namens Math (Co-Piloot)... :thumbup:

Ze staat weer in de garage na te blinken met 693.5 kilometertjes op de dagteller, voor mij een nieuw dagrecord.

Maar het was het dubbel en dik waard, dat dagje pleZier duurde voor mij van 05:30 tot 02:35 uur.

Vooral de heenreis maar ook de terugreis, met gedeeltelijk begeleiding van Willy & Diana, ging als een warm mes door de boter.

Het is erg relaxed cruisen als het Zo rustig op de weg is, cruisecontrol aan met een muZiekje erbij, mwoah, dat kan slechter... :wave:

Het was een uiterst geZellige dag en wat heb ik toch veel gelachen, héérlijk... :lol:

Van links naar rechts stuurende navigatiesystemen tot naaktstrandpiloten via kleine hondjes die in je ballen bijten naar een Co-Piloot die de juiste van de enige twee richtingen Zómaar kan aanwijZen naar klaarknuffelende medeforummembers tot fanatiek gevogelte en bijna in tranen van woede uitbarstende Mercedesrijders naar YammieYummie vrijgeZellen tot het gemis en herinneren van (ex)forummembers toe,

het was gewoon BIG FUN... :mellow:

De rit Zelf was voor ons Zoepah kicken om te rijden, we Zijn nu nog een leuk boerderijtje voor ons aan het uitZoeken, damn wat was het mooi hier en daar... B)

Het waren ook beregeZellige plaatsjes waar verZameld, geluncht en gedineerd werden.

Eindelijk heb ik eens de bruute Coupé's van GMan-Glen en Mus-Jochem in het eggie kunnen bewonderen, uiterst gave kistjes mannen... :foto:

S'avonds waren we eigenlijk niet weg te branden maar moesten om 21:35 toch maar eens in de Z kruipen om naar LimboKickerland te sturen.

Na een aller,allerlaatste koffierondje (ik had er pas 22 gehad vandaag) reden we (Sledgehammer en ik) met Willy & Diana terug via de A50.

Lekker wat spelen, af en toe Zoals wielrenners doen van kop wisselen reden we met een gangetje van 120-200 per uur over de A50.

Toen we een Poltieauto naderden reed Danny voorop en W&D achter ons, Danny hield natuurlijk in en Math begon te lachen:

"Let op ! Die (Willy & Diana) hebben dat niet in de gaten dat we achter die carnavalsauto rijden, die gaan er dalijk als een haas langs"... :lol:

En jawel hoor: BRúúúlllll...De 321 PeeKaas kwamen los...om vervolgens naast die wouten maar weer vol op de rem te gaan... :schater: :schater:

We hebben ons bescheurt over dat beeld en het heeft lang geduurt voor dat we van Ze af waren, Ze reden Zelf ook al 130-140, dan kun je niet Zomaar gaan "wegkruipen".

Snelle auto's achter ons leverden deZelfde hilarische taferelen op... :schater:

Die agenten moeten toch ook af en toe met een enorme smile in de wagen Zitten.

Op de terugweg hebben we nog een Mc. Donalds opgeZocht om de nodige hoeveelheden cafeïne en teer aan te vullen, en om wat te eten.

Ook heb ik hier een weddenschap op video vastgelegt wat me Zomaar een TomTom 730 kan gaan kosten, deZe volgd binnenkort.

Vanaf McDrek Nederweert had ik het opeens heel erg Zwaar om wakker te blijven en voelden mijn armen vijf keer Zo Zwaar als normaal.

Danny had al langer moeite met de rit dus het was tijd om op te passen... :m:

Nadat Math Danny een uitgebreide rondleiding door Zijn garage annex loods en tuin had gegeven reden we de laatste kilometers huiswaards.

Danny en ik Zwaaiden en claxoneerden elkaar toe ter hoogte van Nuth en waren het voor mij nog maar 10 km. naar huis.

Daar nam ik de dag door met mijn Vonnie, teugde een 0,5 ltr Brands leeg en ging moe, erg moe maar voldaan pitten.

Dank aan diegene voor mij voor de Nice Pic's... :foto: Daar hebben we weer wat aan voor later.

Zelf heb ik een poging gedaan om hier en daar wat te filmen en Zal t.Z.t. eens kijken wat ik daar van kan bakken.

(Diegene die mij kunnen weten dat het wel eens érg lang kan duren voordat ik daarmee op de proppen kom.)

Ik heb mijn best gedaan om iedereen een een handshake of Zoentje te geven maar weet dat ik toch een paar mensen gemist heb,

dat maken we de volgende rit wel goed.

Als laatste wil ik ook even een minder punt aandacht geven waar de organisatie denk ik niets aan kan doen:

Het dinér bij "De Heeren" smaakte erg goed, maar hoe durfden Ze ons Zó weinig voor te schotelen !

We hadden een prakje groente en aardappels te delen met vier personen wat nog niet genoeg was voor een kind.

Dat toetje, wederom erg lekker, maar nog nooit Zo'n kleine hoeveelheden geZien... :)

Meerdere keren naar meer vragen leverde geen resultaat op, helaas, maar het mocht de dikke pret niet drukken... :m:

Bedankt iedereen en tot een volgende keer, Dah FreetZZZ... ;)

Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Na een aller,allerlaatste koffierondje (ik had er pas 22 gehad vandaag) reden we (Sledgehammer en ik) met Willy & Diana terug via de A50.

Lekker wat spelen, af en toe Zoals wielrenners doen van kop wisselen reden we met een gangetje van 120-200 per uur over de A50.

Toen we een Poltieauto naderden reed Danny voorop en W&D achter ons, Danny hield natuurlijk in en Math begon te lachen:

"Let op ! Die (Willy & Diana) hebben dat niet in de gaten dat we achter die carnavalsauto rijden, die gaan er dalijk als een haas langs"... :m:

En jawel hoor: BRúúúlllll...De 321 PeeKaas kwamen los...om vervolgens naast die wouten maar weer vol op de rem te gaan... :schater: :schater:

We hebben ons bescheurt over dat beeld en het heeft lang geduurt voor dat we van Ze af waren, Ze reden Zelf ook al 130-140, dan kun je niet Zomaar gaan "wegkruipen".

Snelle auto's achter ons leverden deZelfde hilarische taferelen op... :schater:

Die agenten moeten toch ook af en toe met een enorme smile in de wagen Zitten.

we waren al zo verbaasd dat jullie je ineens ZO braaf aan de snelheid hielden.

Wil zegt;goh,wat rijden ze in eens burgelijk.

we haalden in en..

''kijk, dat is de reden, politie!!

maar hij bleef achter Frido of Danny hangen , wij konden niet zien of ze nog achter ons zaten.

later kwam Frietje voorbij met beide duimen omhoog.

@Yangkie , Nicole , ed en nad, bedankt voor de hele mooie rit.

Roger en nicole,bedankt voor 't vriendelijke en zeer gastvrije ontvangst zaterdag. :thumbup::mellow::wave:

morgen zet ik de foto's online.

Link naar reactie

Beste Nadia & Edwin, Rogier & Nicole en Yankee,

Ook voor ons was het afgelopen zondag weer een fantastische dag, een prachtige route en heerlijk de hele dag open kunnen rondrijden! Wat een geluk hebben we gehad met het weer, hier is het de hele dag (maandag) regenachtig geweest. Jullie allemaal bedankt voor al het werk wat jullie verricht hebben om er iets moois van te maken, het is jullie zekers gelukt!! :thumbup::mellow::wave:

Robert Jan en Saskia

Link naar reactie

Het waren 2 geweldige dagen! en alle dagen ter voorbereiding hier aan waren ook absoluut de moeite waard met alle lof en dank voor de mede organisatoren vanwege tomeloze inzet, engelen geduld en enthousiasme!

en alles was goed :mellow:

kssield6.gif

Geweldige foto! Complimenten voor zowel de fotograaf omdat dit echt een uniek moment is als wel ook voor Arno die dit gewoon doet om welke reden dan ook, ik ben het inmiddels afgeleerd!

Enne... Roger, bedankt. Geen idee waarvoor.

Nicole, bedankt. Dat je ZO veel compenseert

Heb dat ook alleen maar kunnen doen met jullie steun! :thumbup:

Ben benieuwd wat je allemaal al zo mist, zie de lijst wel

Die raaf tijdens de lunch, was in opleiding bij mij

MarZZZ(Z)el

Heb ik er toch ook wat van opgestoken volgens mij, er blijkt ipv weggenomen eerder het tegenovergestelde, Heb in de aanbieding: 1x leren heren jas! Wie bied! :schater:

Link naar reactie
Heb ik er toch ook wat van opgestoken volgens mij, er blijkt ipv weggenomen eerder het tegenovergestelde, Heb in de aanbieding: 1x leren heren jas! Wie bied! :schater:

kom maar op.....

ik bied €50,00 :thumbup:

Link naar reactie
Als laatste wil ik ook even een minder punt aandacht geven waar de organisatie denk ik niets aan kan doen:

Het dinér bij "De Heeren" smaakte erg goed, maar hoe durfden Ze ons Zó weinig voor te schotelen !

We hadden een prakje groente en aardappels te delen met vier personen wat nog niet genoeg was voor een kind.

Dat toetje, wederom erg lekker, maar nog nooit Zo'n kleine hoeveelheden geZien... :)

Meerdere keren naar meer vragen leverde geen resultaat op, helaas, maar het mocht de dikke pret niet drukken... :wave:

Jawel hoor daar konden ze wel wat aan doen, echter stond Edwin erop hier te gaan dineren :m: Ik heb mijn best gedaan hem over te halen om naar een

andere vreetschuur te gaan maar kreeg geen gehoor bij hem :schater: Om heel eerlijk te zijn hebben wij gekozen voor kwaliteit en niet kwantiteit. Ik moet eerlijk bekennen

dat ik zelf wel voldoende heb gehad, maar ik kan mij voorstellen dat je zelf niet genoeg hebt gehad. Nogmaals mijn respect voor het feit dat een hoop mensen alleen al een kleine 500 kilometer hebben moeten rijden om met de rit mee te gaan :thumbup::mellow:

@Frido, heb je die film al klaar :m::schater:

Link naar reactie
kom maar op.....

ik bied €50,00 :thumbup:

:mellow: wij praten hier wel over de jas van Dr. Phil, a.k. Roodkapje, a.k. Ruud. Je weet wel de god van het forum dus die 50 euro is te weinig. Wel heb ik daar een gebruikte onderbroek van Marcel, of een pop (met open mond :wave:) van Martijn voor :m:
Link naar reactie

Van het vertrek om 7 uur 's morgens tot 2 uur 'snachts alleen maar dikke pret gehad!!! Organisatie nogmaals bedankt voor alle moeite, energie en brandstof die jullie in dit gebeuren hebben gestoken! :thumbup: Heb waarschijnlijk nog een dagje of twee nodig om weer terug in het normale ritme te komen, maar dat was het mij zeker wel waard. Foto's volgen snel. :mellow:

Link naar reactie
....reden we (Sledgehammer en ik) met Willy & Diana terug via de A50.

Lekker wat spelen, af en toe Zoals wielrenners doen van kop wisselen reden we met een gangetje van 120-200 per uur over de A50.

Toen we een Poltieauto naderden reed Danny voorop en W&D achter ons, Danny hield natuurlijk in en Math begon te lachen:

"Let op ! Die (Willy & Diana) hebben dat niet in de gaten dat we achter die carnavalsauto rijden, die gaan er dalijk als een haas langs"... :)

En jawel hoor: BRúúúlllll...De 321 PeeKaas kwamen los...om vervolgens naast die wouten maar weer vol op de rem te gaan... :schater: :schater:

Top verhaal Frido. Valt me nog mee dat Willy en Diana je bij hebben gehouden, uit ervaring weet ik dat op plekken waar ieder nadenkend mens van het gas gaat of zelfs remt :thumbup: , onze LimboFrietje nog even de kickdown instampt en er vol voor gaat ( :mellow: indeed ). Dan heb je ook vast genoten van de asfaltjungle die de ring van Eindhoven op het moment is, met zijn talloze chicanes! ;)

Voordat je het filmpje van zondag post, zet je dan eerst je :wave::m: :m: van onze rit naar de Ring online! :foto:

Link naar reactie

bij deze onze foto's.

zaterdagmiddag komen we bij 't hotel aan,zijn ze pas om 16.00 geopend. zijn we Nicole en Roger maar lastig gaan vallen. :schater:

HPIM0673.jpg

's avonds bij Cafe Roger.

HPIM0651.jpg

om half 1 zijn we ons bedje maar op gaan zoeken,beetje last van een jetlag.

't valt niet mee om je zo te scheren,er lag meer op de grond als in de wasbak.

HPIM0661.jpg

ik had er ook al problemen mee en ben maar hier gaan zitten.

HPIM0665.jpg

ik zie nu pas dat er aan de andere kant en grotere wasbak hangt :schater: :schater:

Link naar reactie

Marijke met haar onbijt,lunch en dinner :schater: :schater:

HPIM0681.jpg

HPIM0682.jpg

HPIM0683.jpg

Frido,wat ben je aan 't doen?

HPIM0689.jpg

Frido;''de bloemetjes water geven!!''

HPIM0688.jpg

de dinner in 't o zo stille Staphorst

HPIM0695.jpg

HPIM0690.jpg

Link naar reactie

Allereerst Rob (BMWCSI) gecondoleerd met het verlies van je moeder. Apart dat het loopt zoals het loopt. Fijn dat je goede herinneringen aan haar had. Sterkte!

Voor de rest, ja ik ben veel te laat, maar heel erg bedankt organisatie Edwin, Nadia, Roger en Nicole voor het regelen van de najaarsrit. Echt top en je ziet allemaal die twinkelende oogjes, van ja, we mogen weer. :wave:

Ik vind het zo super deel te mogen uitmaken van de club met dit soort gezellige mensen, dat ik de Z3 hou, tot hij in elkaar stort. Volgens Ruud kan dat nog wel even duren :schater:

Het begon al in het pizzarestaurant, the night before. We hadden een hotelkamer in Hardenberg en dat was prima. Echt gelijk een weekendje eruit.

De volgende dag weer veel leuke dingen gezien.

Diana, bedankt voor de cap!

Groeten aan iedereen die ik gesproken heb. Het was fantastisch :thumbup:

Groeten

Harrie en Margreet

Link naar reactie
voor iedereen de me afgelopen zondag vroeg, `wie is nu floor, Nou dit is ze!!

Ja :schater: er was verwarring alom bij het ontvangstcomité met al die verschillende namen, dat ging ongeveer zo: 'hallo, welkom, wat is je forumnaam?' (Hans:)'we staan onder Eveline' -zoek,blader,zoek- 'oh, Floor?' 'nee Eveline''-meer gezoek, meer geblader, mompel- 'weet je zeker dat het geen Floor is? Want daar staat namelijk een Eveline bij' 'Floor? Nee dat is de hond' 'Oh, dus toch!'! Alsjeblieft, twee stickers! Eentje met Floor-Hans en eentje met Floor-Eveline' :schater:

Afijn, achteraf natuurlijk logisch dat het totaal niet duidelijk is als je voor het eerst komt, waarom iemand naar je forumnaam vraagt en wat nou precies de bedoeling is. Dat moet de organisatie de volgende keer toch echt beter regelen. :wave: Ik bedoel uiteraard: de volgende organisatie.

En wellicht mag Floor dan ook een keertje mee, we hebben wel een mascotte gemist deze keer!!! En ik mag toch hopen dat we die wel herkennen zonder sticker :thumbup:

-edit, even de foto eruit geknipt-

Link naar reactie
Ja :schater: er was verwarring alom bij het ontvangstcomité met al die verschillende namen, dat ging ongeveer zo: 'hallo, welkom, wat is je forumnaam?' (Hans:)'we staan onder Eveline' -zoek,blader,zoek- 'oh, Floor?' 'nee Eveline''-meer gezoek, meer geblader, mompel- 'weet je zeker dat het geen Floor is? Want daar staat namelijk een Eveline bij' 'Floor? Nee dat is de hond' 'Oh, dus toch!'! Alsjeblieft, twee stickers! Eentje met Floor-Hans en eentje met Floor-Eveline' :schater:

Afijn, achteraf natuurlijk logisch dat het totaal niet duidelijk is als je voor het eerst komt, waarom iemand naar je forumnaam vraagt en wat nou precies de bedoeling is. Dat moet de organisatie de volgende keer toch echt beter regelen. :wave: Ik bedoel uiteraard: de volgende organisatie.

En wellicht mag Floor dan ook een keertje mee, we hebben wel een mascotte gemist deze keer!!! En ik mag toch hopen dat we die wel herkennen zonder sticker :thumbup:

-edit, even de foto eruit geknipt-

-edit2: we hebben rob al per pm veel sterkte toegewenst, maar de melige reactie komt een beetje stom over na de serieuze reactie hierboven, vandaar nog even mijn aanvulling

het is ook maar een verduidelijking van wie nu floor is, op het forum bestaan daar ook al vragen over

Link naar reactie
Er zijn al veel mooiere foto's geplaatst,

Ja er zullen er weinig zijn die de foto van Diana bij de kleine EN grote wasbak kunnen overtreffen!! Hilarisch! :schater:

Maar andere foto's zijn ook leuk hoor! Keep posting! Ben ook erg benieuwd naar de foto's van Danny met zijn profi apparatuur (er zat toch wel een rolletje in hoop ik? :thumbup: )

Link naar reactie
ik had er ook al problemen mee en ben maar hier gaan zitten.

HPIM0665.jpg

ik zie nu pas dat er aan de andere kant en grotere wasbak hangt :schater: :schater:

Diana, goed te zien dat jullie ook minimaal drie wasbakjes (eigenlijk fonteintjes) hadden. Ze hadden daar maar 8 kamers, maar met 24 wasbakjes toch goed uitgerust! :ok:

Ik moest trouwens in gedachten terug gaan tot in mijn studententijd om me te herrineren dat ik een kroeg ontbeten heb! Het was super! :kicking:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.