Ga naar inhoud

Reactie topic Najaarsrit 2008


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dames en heren van de organisatie, BEDANKT! (ook voor de gastvrijheid zaterdagavond!)

Het was een erg geslaagde rit, erg leuk ook om zoveel z-tjes en hun eigenaren bij elkaar te hebben.

ja, het was mistig, maar dat had ook wel weer wat

IMG_1641_.JPG

moesten we die croissantjes nu afbakken of niet?

IMG_1615_.JPG

hiervan waren er genoeg! Leuk voor de laagliggers :thumbup:

IMG_1664_.JPG

en gelukkig trok de mist weg en werd het geweldig weer....

IMG_1668_.JPG

....voor een zondagmiddagwandelingetje

IMG_1748_.JPG

een echte erehaag...

IMG_1762_.JPG

die niet iedere medeweggebruiker kon waarderen

IMG_1752_.JPG

(en fietsers in het voorbijgaan elkaar vertelden: " dit zijn de mensen met geld" :kisstogether:

laatste punt van de route

IMG_1795_.JPG

en alles was goed :thumbup:

kssield6.gif

Link naar reactie
  • Administrator
IMG_1668_.JPG

Kijk, zonder handen... :thumbup::thumbup:

Organisatie bedankt! Was toppie geregeld, op het weer 's ochtends na dan :kisstogether:

Was prettig om ff de aandacht gisteren te kunnen verzetten.

R&R

PS. kan iemand die man van het restaurant in Staphorst even vertellen dat € 5,00 voor een cola en een spa blauw. ondanks de economisch slechte tijd, wel heel erg veel is :thumbup:

Link naar reactie
PS. kan iemand die man van het restaurant in Staphorst even vertellen dat € 5,00 voor een cola en een spa blauw. ondanks de economisch slechte tijd, wel heel erg veel is :kisstogether:

joh, heb je die betaald? :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
joh, heb je die betaald? :thumbup:

Ja, d'r stond iemand voor mij ook netjes af te rekenen, dus leek mij ook wel zo netjes, ondanks dat er werd gezegd van "bestel gewoon en we zien evt later wel". Doen we dus ook nooit meer... :kisstogether:

Net zoals ik van de week een portemonnaie vond met 115 euri erin bij het tankstation en deze netjes heb afgegeven. Een bedankje kon er niet vanaf toen de mevrouw (waarvan ik de afkomst maar niet zal noemen...) hem kwam ophalen, laat staan 10% vindersloon (de medewerker wees nog naar mij zo van: hem mag je wel even bedanken, maar ze maakte gelijk dat ze wegkwam). Doen we dus ook niet weer.

Eerlijkheid wordt door sommigen tegenwoordig niet meer beloond ('t gaat mij absoluut niet om 't geld, maar een bedankje is op z'n minst op z'n plaats lijkt mij...).

Link naar reactie

Zo, dan ook maar even een reactie van mij. Mensen het was een geweldig weekend :thumbup: De rit was wel aardig :schater: Edwin, top geregelt zonder jouw was het natuurlijk een chaos geworden. Nadia bedankt voor het scherp zetten van de organisatie en mij in het bijzonder met je gedram :kisstogether: Yangkie, ook bedankt voor je inmenging in de organisatie je bijdrage was waardevol :thumbup: Nicole bedankt voor het uitgeven van het geld, dat kunnen wel wel aan jouw overlaten :thumbup: Nogmaals allen bedankt zonder deelnemers was het natuurlijk niet gelukt. Dit bewijst maar weer dat het forum nog volop leeft.

@ Ruud, bedankt man voor het beschikbaar stellen van het monster. Hij was weer als vanouds ik kom hem z.s.m. halen ;)

@ Marcel, ik heb je de lijst met type nummers gemaild van de door ons vermiste goederen :schater:

@ Simone, geweldige foto net als die van Floor, Ruud en alle anderen :thumbup:

Link naar reactie
PS. kan iemand die man van het restaurant in Staphorst even vertellen dat € 5,00 voor een cola en een spa blauw. ondanks de economisch slechte tijd, wel heel erg veel is :thumbup:

This is Staphorst man!! Spa blauw is zo duur omdat alle 634 plaatselijke pastoors het persoonlijk gewijd hebben. Cola komt uit Amerika. Amerika is Sodom * en Gomorra dus op cola zit een kerkelijke importheffing. Met deze extra opbrengsten kan de Staphorstiaanse kerk weer een aantal dure advocaten betalen welke de kerkvaders verdedigen die zich aan de locale jeugd hebben vergrepen. Het restant gaat naar de Partij voor de Dieren omdat ook schapen en paarden hier niet veilig zijn.

* daar komt het woord sodomie vandaan, als je niet weet wat dat betekent vraag Marcel

Afgezien van deze toelichting op de kostprijs van niet alcoholische versnaperingen was het een mooie dag. Goed georganiseerd door Edwin en Nadia. :thumbup: Ook de terugweg was weer een feest met continu MartijnXL in de achteruitkijkspiegel met daarnaast een niet nader te noemen dame :kisstogether:

Link naar reactie
  • Administrator
This is Staphorst man!! Spa blauw is zo duur omdat alle 634 plaatselijke pastoors het persoonlijk gewijd hebben. Cola komt uit Amerika. Amerika is Sodom * en Gomorra dus op cola zit een kerkelijke importheffing. Met deze extra opbrengsten kan de Staphorstiaanse kerk weer een aantal dure advocaten betalen welke de kerkvaders verdedigen die zich aan de locale jeugd hebben vergrepen. Het restant gaat naar de Partij voor de Dieren omdat ook schapen en paarden hier niet veilig zijn.

'k was er al bang voor ja, alleen snap ik dan niet hoe het komt dat een wijntje en een fles bier voor € 6,00 over de toonbank gaan. Daar had hij op z'n minst € 15,00 voor kunnen vragen :schater:

Mijn foto's volgen nog.

Link naar reactie
* daar komt het woord sodomie vandaan, als je niet weet wat dat betekent vraag Marcel

Sodomieter toch op Frank.

Zo'n onschuldig jong misdiennaartje wordt misleid onder valse voorwensels door zo'n op hol geslagen overgeestelijke ouwe man in een jurk.

Jij was toch echt (op z'n zachts gezegd) erg gewillig!! :schater::schater:

Link naar reactie

Ik baal dat ik niet meekon, maar foto's met lekker veel Ztjes in Hollandsch landschap - het blijft genieten om er naar te kijken! (en handig dat ik nu weet waar de horeca prijzen op gebaseerd zijn. Nu alleen nog het antwoord op de vraag: Waar koopt Arno zijn smaakvolle T-Shirts...)

Groetjes, Harold :kisstogether:

Link naar reactie

nog maar wat plaatjes dan :)

De 2 Mooiste Z's van de Najaarsrit. M54 Powerrr.

cimg2411es8.jpg

cimg2412fy1.jpg

(PS: even serieus: geweldig om te zien dat de huidige eigenaar net zo zuinig is als ikzelf ben geweest, klasse Maarten :thumbup: !)

Tja... en dan dit :mellow:

cimg2415sh1.jpgcimg2417nu5.jpg

Frank, als je je afvraagt waarom de :m: zo stonk terwijl je voor de zoveelste keer zoekgereden werd door deze Compressor Racer, hier het antwoord. Vandaar dat het me maar beter leek om voor je te rijden, had het dak open ;) ... Een of andere locale onverlaat vond het nodig om te urineren tegen de :m: op de parkeerplaats. Gezicht van de dader is uit privacy overwegingen onherkenbaar gemaakt, naam & adres bekend bij de redactie.

:wave:

Link naar reactie

:thumbup::mellow::wave:

Wil de eerstevolgende organisator van een rit de datum eerst even overleggen met mij!!!!! Dank!

Ziet er allemaal weer super uit! Wij moesten zateradg weer zonodig naar een bedrijfsfeest van Frank met een overnachting in een 5-sterren-hotel na een BBQ met avond op de dansvloer... Ook leuk, konden het niet maken om niet te komen, maar de volgende keer gaan we voor de rit! Spaart ook spierpijn en een "katertje" uit :m:.

Link naar reactie

Hallo Dames en Heren,

Het was zekers een leuke rit, zelf was ik weer op tijd op weg naar Brabant. (Moet voor het donker thuis zijn :schater: )

De Rit terug over de A50 was ook weer leuk, ff knallen. Vanochtend even olie bij moeten vullen, niet te veel hoooorrrrr!!

Organisatie bedankt voor de goede zorgen, volgende keer ben ik weer van de partij!

Voor degene die nog even willen genieten van de 2 mooiste........ herhaal ik de foto nog eens,

cimg2411es8ov0.jpg

w800.png

Dit zijn (en blijven!) zeker de twee mooiste Z-tjes van de rit Martijn!!!!!!!! :thumbup:

Greetz Maarten :mellow:

Link naar reactie
Maarre Martijn??? Waar zijn die geweldige velgen van je gebleven? Het is toch nog geen winterbandenseizoen?

Scherp! .. :mellow: Donderdagnacht na klusavondje te Reeuwijk, klapband gehad op de A2. Vrijdag overdag bezig geweest om beide achterbanden te vervangen, 2x 19" Yokohama S-Drive, maar levering van het nieuwe rubber kon pas na het weekend. Dit is dus een tijdelijke leenset van Dr Phil, om de rit te kunnen rijden. Ruud, nogmaals dank! :thumbup:

Link naar reactie
Scherp! .. :mellow: Donderdagnacht na klusavondje te Reeuwijk, klapband gehad op de A2. Vrijdag overdag bezig geweest om beide achterbanden te vervangen, 2x 19" Yokohama S-Drive, maar levering van het nieuwe rubber kon pas na het weekend. Dit is dus een tijdelijke leenset van Dr Phil, om de rit te kunnen rijden. Ruud, nogmaals dank! :thumbup:

Goddank... ik vond ze eerlijk gezegd niet staan... (maar dat is natuurlijk persoonlijk)

Hulde aan ons Ruudje is wederom op z'n plaats.

Link naar reactie
Scherp! .. :mellow: Donderdagnacht na klusavondje te Reeuwijk, klapband gehad op de A2. Vrijdag overdag bezig geweest om beide achterbanden te vervangen, 2x 19" Yokohama S-Drive, maar levering van het nieuwe rubber kon pas na het weekend. Dit is dus een tijdelijke leenset van Dr Phil, om de rit te kunnen rijden. Ruud, nogmaals dank! :thumbup:

Altijd wat met Martha. "Mist de Vanos", "Mist de Velg", What's in a name

Link naar reactie

Blij dat die rotrit achter de rug is. Na tig keer proefrijden had ik het wel gezien. :wave:

Maar het was absoluut de moeite waard om zo'n enorme sliert zetjes te zien, onze Limbo's weer eens te spreken, nieuwe gezichten te zien en soms zelfs om die stoerdoenerij van die kleutertjes :mellow: over auto's aan te horen. Weer enorm gelachen en ben tot de conclusie gekomen dat het echt waar is wat de restauranthouder zei toen we vooraf vroegen of hij goed weer kon regelen: 'wij in Staphorst preet'ndeer'n 'n goede band met daarbóóv'n te heb'n dus ik zal kijk'n wat ik kan doen'.

Enne... Roger, bedankt. Geen idee waarvoor.

Nicole, bedankt. Dat je ZO veel compenseert :thumbup:

Yangkee, super. Dat je zelfs na twee keer proefrijden, in het bezit van een tomtom en van een route het presteert om de weg kwijt te raken. Hebben we de komende twee jaar weer wat om over te praten. :schater:

En last but zeker not least: Edwin bedankt. Gewoon omdat jij jij bent :m: , ik heb gezien hoe anders het kan zijn!!!!!!! (zie eerste bedankje :m: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.