Ga naar inhoud

Xenon projector units met Angel eyes


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

vlg mij heeft Chris een setje en Walter heeft ze volgens mij ook.

Als ik het goed heb heeft ook Delta ze in zijn :hmmsmiley02:

Als Chris er dergelijke heeft, kan ik je vertellen dat ze d'er niet alleen mooi uitzien, maar ook geweldig licht geven.

We reden afgelopen WE na tienen achter 'm aan en het gaf meer dan voldoende licht. De tegenliggers vonden het niet zo leuk, wegens UK uitvoering en bijhorende verblinding...

(kan natuurlijk ook zijn dat mijn standaardlichten waardeloos zijn :m: )

Link naar reactie

De units van Umnitza (ook wel projectorZ II genoemd) zijn in feite precies dezelfde koplampen zoals ze nu ook op ebay te vinden zijn, met het enige verschil dat ze andere angel eyes (meer licht) hebben ingebouwd, en die andersom hebben geplaatst, zodat de sluiting dus bovenaan komt te zitten ipv onder.

Als extra info, Umnitza heeft ooit -als een uit de hand gelopen hobby project- ombouwkitjes verkocht, waarmee de orginele koplampen waren uit te rusten met Hella projectorlampen, die dus ook een aanzienlijk beter lichtbeeld gaven dan de oude reflectorlampen. Ik denk dat DJL hier ook op doelt, aangezien deze koplampen de naam ProjectorZ I hadden. Inmiddels allang uit productie, en onmogelijk aan te komen.

Wie het draadje op het Amerikaanse bimmerforums heeft gelezen (inmiddels verwijderd), weet dat Umnitza voor een kleine rel heeft gezorgd door te zeggen dat zei units in productie hadden, die kwalitatief superieur waren aan de ebay lampen, terwijl het uiteindelijk -na maanden van vertraging- precies dezelfde lampen bleken te zijn. Umnitza heeft zich dus niet erg populair gemaakt daarzo. :hmmsmiley02:

Link naar reactie
De units van Umnitza (ook wel projectorZ II genoemd) zijn in feite precies dezelfde koplampen zoals ze nu ook op ebay te vinden zijn, met het enige verschil dat ze andere angel eyes (meer licht) hebben ingebouwd, en die andersom hebben geplaatst, zodat de sluiting dus bovenaan komt te zitten ipv onder.

Als extra info, Umnitza heeft ooit -als een uit de hand gelopen hobby project- ombouwkitjes verkocht, waarmee de orginele koplampen waren uit te rusten met Hella projectorlampen, die dus ook een aanzienlijk beter lichtbeeld gaven dan de oude reflectorlampen. Ik denk dat DJL hier ook op doelt, aangezien deze koplampen de naam ProjectorZ I hadden. Inmiddels allang uit productie, en onmogelijk aan te komen.

Wie het draadje op het Amerikaanse bimmerforums heeft gelezen (inmiddels verwijderd), weet dat Umnitza voor een kleine rel heeft gezorgd door te zeggen dat zei units in productie hadden, die kwalitatief superieur waren aan de ebay lampen, terwijl het uiteindelijk -na maanden van vertraging- precies dezelfde lampen bleken te zijn. Umnitza heeft zich dus niet erg populair gemaakt daarzo. :fiew:

He Danny, ik kon me al vaag iets herinneren dat jij ze had. Ik bedoel wel die nieuwe versie trouwens.

pzIIupclose6pop.jpg

Op het e46 forum zijn ze daar nogal over te spreken (de e46 versie dan wel natuurlijk duh... :muur: ) Ik kan me alleen nog goed herinneren dat toen ik die Hella insteek kit had er ook regelmatig naar me geflits werd. Ik hoopte dat die projectors een wat beter gebundeld licht gaven door de lens maar dat lijkt dus niet het geval aan de reacties te zien. Als je een OEM Xenon lamp ziet van tegenwoordig dan verblinden ze eigenlijk helemaal niet zo. Dus wat hebben ze dan verkeerd gedaan? D'r zit wel een lens in toch?

Als ik nog steeds mensen verblind dan hoeft het voor mij niet, wordt ik zo nerveus van... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.