Ga naar inhoud

Vakantie Andalusie


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welke aapjes?? :) Saskia, heb je weer de verkeerde kleur smarties gegeten??? :)

Klik ff op het linkje in de post van Bas, dan krijg je het hele album (dus ook de foto's die niet gelukt zijn... ik bedoel... waar geen auto's op staan.... maar wel aapjes en vakantievierende mensen enzo (enzo?)).

Link naar reactie
Klik ff op het linkje in de post van Bas, dan krijg je het hele album (dus ook de foto's die niet gelukt zijn... ik bedoel... waar geen auto's op staan.... maar wel aapjes en vakantievierende mensen enzo (enzo?)).

Ooooh, ik wilde morgen op mijn werk ook al smarties uit de automaat halen en dan de foto's weer gaan bekijken, op zoek naar de aapjes enzo!

Link naar reactie

Zo'n 8 serie is nog altijd een bijzondere verschijning, net zoals een QP. Staat op mijn wens lijstje, kost alleen erg veel duiten in onderhoud. ;)

Geen idee waar Andalusie ligt zonder het op te zoeken, maar ik vertrouw op de foto's dat je van een heerlijk weekje zon hebt kunnen genieten Bas. Mooie reportage! :blink:

Link naar reactie

he, Sledge. Long time no see.

Goed dat je er weer bent. :unsure:

Zo'n 8 serie is nog altijd een bijzondere verschijning, net zoals een QP. Staat op mijn wens lijstje, kost alleen erg veel duiten in onderhoud. ;)

Geen idee waar Andalusie ligt zonder het op te zoeken, maar ik vertrouw op de foto's dat je van een heerlijk weekje zon hebt kunnen genieten Bas. Mooie reportage! :blink:

Link naar reactie
@ Enzo Sebastian... waar blijft jou reportage?? Als dit bij jou in de straat ook staat kunnen we de eerste pics vanavond wel zien toch?

Hoi Bas,

Mooie pics !! :thumbup:

Als jullie echt willen zal ik wel even m'n camera meenemen en laten zien wat er hier in 1 middag allemaal te zien is.

Moet ik er alleen wel even zin in hebben.

Link naar reactie

Een aardige hoeveelheid kiekjes van supermobielen.

Wij zitten nu nog op Rhodos (erg vervelend :thumbup: ) maar veel mooie auto's nog niet gezien. 1x Z4 , 2x Z3 en allen in bedenkelijke staat.

Van de Z4 heb ik nog een foto gemaakt.

Misschien als ik nog even ga buurten bij het Hilton in Rhodos stad dat ik nog iets tegen kom.

Nu ga ik eerst een Mythos halen en in de zon zitten.

:blink::P

Link naar reactie
nou dan maak je maar zin want ik ben wel benieuwd.

Zet ze dan wel even in een eigen topic in de praatgroep dan blijft Bas zijn post nog een beetje on topic

Ik krijg toch het idee dat de boodschappen niet echt overkomen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.