Ga naar inhoud

Avatar uploaden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie kan me vertellen hoe ik een avatar kan uploaden?

Uploaden naar het forum kan niet, net zoals bij gewone foto's in een post.

Het beste kun je een plaatje (90 bij 90 pixels) op je online album zetten en dan de link ernaartoe in je avatar instellingen zetten.

Mijn (custom-made) Simpsons staat ook gewoon op mijn Picasa pagina:

av.JPG

Een "Simpsons-Ad" maak je trouwens op http://www.simpsonsmovie.com

Link naar reactie

In Paint, kun je het resizen (in het menu IMAGE -> RESIZE). Werkt alleen met procenten, moet je van te voren even rekenen hoeveel procent het moet zijn.

Ikzelf resize foto's altijd in de Office Picture Manager van Microsoft office 2007. Daar kun je echt exact het aantal pixels ingeven.

Link naar reactie
wat gaat er :m: mis?

Ik gok dat je 'm probeert te uploaden naar het forum: dat kan niet, al verklein je het plaatje tot 1kb. :thumbup:

Je moet 'm op hetzelfde online album zetten als je overige foto's en dan de link naar die foto in je avatar-instelling opslaan.

Bij het onderwerp blijven, je ziet hoe snel hij de dingen vergeet. :schater:

Ah, vandaar dat die mensen op de vlucht naar Parijs in Lima uit zijn gekomen :D

Link naar reactie

ik heb even gekeken naar de instelling (zo moeilijk kan het toch niet zijn).

Je moet in ieder geval de link naar je online foto in het vakje "Vul een link in naar een online afbeelding" plaatsen.

[motivational mode aan] kom op Ad, je kunt het!! [motivational mode uit] :thumbup:

Link naar reactie

ik zou zeggen, ff een gotomeeting starten met z'n tweeen en dan moet die 4-streper de controle van zijn pc aan Ruud geven en volgen wat er gebeurt.

Aan onze zwanenridder: gotomeeting is net zoiets als de verkeersleiding die je stuurtje overneemt.

Veel zuccezz.

Link naar reactie

Ad was uit wanhoop inderdaad maar gaan :thumbup::m: . Tot nog toe heb ik geen dingen gelezen die ik nog niet heb geprobeerd..

Ik heb via imageshack mijn foto verkleind en geprobeerd de link te kopieren en in te vullen en ok mijn foto verkleind, opgeslagen en geprobeerd zo te werken, maar helaas.. Ga nu eerst m'n auto bij Ruud halen.

Link naar reactie
Ik heb via imageshack mijn foto verkleind en geprobeerd de link te kopieren en in te vullen en ok mijn foto verkleind

Post dan eerst eens je avatar hier in een post, kun je in ieder geval zien of ie goed "online staat"

Link naar reactie

Domme opmerking misschien, maar toch...

Toen Ad aangaf dat hij zijn avatar gewist had, stond er wel een vierkantje voor een avatars bij zijn naam, alleen dan met een kruisje erin.

Ik heb dat ook ooit gehad met mijn avatar terwijl ik nergens aangezeten had... kwam na een paar dagen vanzelf weer goed...

Hoe het kwam weet ik nog steeds niet... probleem bij de website waar ik mijn avatar ge-upload had? Misschien dat er zoiets ook bij Ad aan de hand is en dat het dus vanzelf wel goed komt...?

Link naar reactie

die doet het dus gewoon:

de link is:

http://img391.imageshack.us/img391/7265/b7772ao5.jpg

Als je die link nu in het vakje plakt, waar Andriol een "3" bij heeft gezet, dan opslaan, moet ie het toch doen.

Is je mooie :thumbup: trouwens weer helemaal okay?

Link naar reactie
die doet het dus gewoon:

de link is:

http://img391.imageshack.us/img391/7265/b7772ao5.jpg

Als je die link nu in het vakje plakt, waar Andriol een \"3\" bij heeft gezet, dan opslaan, moet ie het toch doen.

Dat heb ik al vele keren geprobeerd en ook in nog kleinere formaten; ook via foto\'s uploaden via mijn eigen computer; maar het beste wat ik kan krijgen is dat kruisje waar Zzzaskia ( :thumbup: Thanks Sas!) het ook al over had..

Is je mooie ;) trouwens weer helemaal okay?

Zie daarvoor het \'lagerschalen\' topic :ok: .
Link naar reactie
Ja dat weet ik ook wel :P maar imageshack maakt ze niet kleiner.. Ik heb het zelfde plaatje verkleind tot 80x55 en geprobeerd via mijn computer te uploaden maar dat lukt niet. Hoe krijg ik dat kleine plaatje nu in een post? Laat staan hoe ik hem al avatar moet krijgen.. :ok:
Verdomme moet ik dan alles roggelen, mail mij dat plaatje even naar r punt schuth at hetnet punt nl ;) Geneuzel over zo'n avatar :schater::thumbup:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.