Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meeting - vrijdag 17 oktober


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu dan toch eens letterlijk..."Tja" :thumbup:

019.jpg

Oh ja: mijn watermagneet-turbo-doek werkt nog niet zo top Bart! (moet ik nu eerst met de weegschaal aan de slag?) :thumbup:

Link naar reactie

Wij hebben het ons toch niet beklaagd dat we alsnog naar de meeting kwamen, al was ik redelijk ziek (vandaar ook dat ik als lompe Belg niemand persoonlijk heb begroet ;) ) Anders hadden jullie vandaag ook 10 zakdoeken en 27 citroenthee's nodig...Toch bedankt voor jullie leuk gezelschap.

Ruud, bedankt om dit weer eens klaar te spelen.

Laat ons zeggen dat de afhandeling van de rekening mij eerder Belgisch Limburgs aandeed. :blink: 't Was gezellig, ze hebben goed gegeten en gedronken en ze zullen het wel niet erg vinden als we zomaar een bedrag vernoemen... Buiten Ruud gerekend natuurlijk, de koele zakenman komt dan in 'm naar boven ;)

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar en het mag de volgende keer gerust bij mij in de buurt zijn. Ik weet in Hasselt wel wat adresjes of mss dat PJ een goed voorstel heeft. Dan help ik 'm graag.

We houden jullie op de hoogte :wave:

Link naar reactie

Ja, ik heb ondanks de ZEER slechte bediening <_< (verdienen wat dat betreft wel een Koude Douche van Radar) zeer lekker gegeten en een hele fijne avond gehad, m'n pa ook.

Ik vind het wel voor reden vatbaar, maar dan wel met lekker eten EN goede bediening! :huh:

Ruud en Simone, bedankt voor het organiseren van deze leuke avond! :rolleyes: Wel jammer dat we niet echt lekker hebben kunnen kletsen, maar goed, dat komt nog wel goed als ik onze Belgische vrienden zo heb gehoord.:unsure::wub:

Link naar reactie

Kon zoals jullie weten niet aanwezig zijn afgelopen keer, maar wil jullie deze Limburgse bijdrage van Ozze Steven Segal niet onthouden

@RvE --> (op 1m10sec komt een QP met HK Sub in beeld) typisch QP volluk :schater: :

en as oetsmieter:

Link naar reactie
Kon zoals jullie weten niet aanwezig zijn afgelopen keer, maar wil jullie deze Limburgse bijdrage van Ozze Steven Segal niet onthouden

@RvE --> (op 1m10sec komt een QP met HK Sub in beeld) typisch QP volluk :schater: :

Ralf dit is inderdaad :schater:

mooi ook dat Steven plat Venloos praat en alle criminelen plat Mestreeeeechs! :thumbup:

Steven in gesprek met de winkelbediende, over zijn hond:

"det is waal eine joekel dee gee doa heet"

"joa, dee joekel hub ich noch van het asfalt motte plukke" :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.