Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meeting - vrijdag 17 oktober


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was de vorige keer TOP! Ook nu schuiven wij graag weer aan: Santman + KatjaZZZ

Leuk dat jullie er ook weer bij zijn Mark! :kicking:

Hoe was jullie vakantie in de states? (neem anders even wat foto's mee de 17e!)

Link naar reactie

M'n pa en ik zijn er ook bij de 17e! :thumbup:

Gaat vast erg gezellie worden dan! :P

Ciao! <_<

Link naar reactie

Ruud, zoals jij weet is de USA super! Mooie natuur, mooie steden en toch hele aardige mensen. We hebben ongeveer 3000 foto's gemaakt; hoeveel wil je er zien? :schater:

Ook een paar mooie Z-tjes gezien en op de foto gezet. Het lukt me alleen niet om ze nu te uploaden...

Link naar reactie

Had graag mijn 1800 foto's met jullie uitgewisseld. Onze routes hebben elkaar ergens halverwege gekruisd.

Ben er weer bij tijdens de Winter Edition van de LiBra Meeting...... veel plezier deze keer

Link naar reactie
We hebben ongeveer 3000 foto's gemaakt; hoeveel wil je er zien? :schater:

Stuk of 100 :foto: ? Als je wat af hebt laten drukken tegen die tijd, neem die mee. We zijn erg benieuwd naar jullie trip :hypocritesmiley:

Voor mij staat nu weer een trip naar de Origin of Boston Grun gepland: Boston, Massachusetts, laatste week oktober! :D (kan tegen die tijd ook al sneeuwen daarzo snowing.gif )

Link naar reactie
Noteer mij , met etentje .

Lijkt mij harstikke leuke avond te worden.

Jackie_p :thumbup:

Helemaal top! Je staat erbij!

Oh ja: @Ralf: noe de pap auch kump kinsze tog neet wegblieve. Dus vlam mit diene Zettie van Tilburg noa Ittervoort en bun d'r bie! -_- ;)

het gaat mij niet lukken om een ander accent te laten horen de 17e.. :(
Helemaal niet top! :nono: Maar Ad, gelukkig hebben we gisterochtend nog als volleerde hanggroepjongeren kunnen bijkletsen bij Starbucks Reeuwijk! Da's dan weer wel top :ok: De Winter edition gaat in België zijn, dus dan misschien meer geluk in de vluchtenplanning!
Link naar reactie
...

Oh ja: @Ralf: noe de pap auch kump kinsze tog neet wegblieve. Dus vlam mit diene Zettie van Tilburg noa Ittervoort en bun d'r bie! :thumbup: B)

...

Det Pap kumt, det ving ig natuurlik geweldig ! Dae ken de honeurs goot woarneme en ig weit zeker det ig de volgende kier d'r wer gewuun beej zal zien, det mot gewuun. Vriedig geit ut mig neet lukke, ig dink wel aan ug natuurlik! Veul Ple-ZZZ-eer....

Link naar reactie

Ik schop nog even verder :wacko:

Onze meeting is inderdaad al vrijdag aanstaande en ook wij kijken uit om iedereen weer te zien! Op het moment hebben we 11 eters en 2 non-eters. Ik heb afgelopen weekend nog met het restaurant gebeld en afgesproken dat ik op donderdagavond doorbel met hoeveel personen we komen en hoeveel er eten/niet eten. Dus tot en met donderdagmiddag (16 okt) kun je je nog aanmelden.

Als je je eerder aangemeld hebt, ga ik er vanuit dat je komt en reserveer ik ook voor je. Ik stuur iedereen nog wel even een PB met mijn mobiele nummer, kun je me altijd even bellen of sms-en als er wat tussen zou komen.

Enne, E :ok: anuel:

deze week krijgt de rode duivelin van me nog een schoonheidsbehandeling ;)
Hoeveel lagen Permaguard kun je over elkaar aanbrengen?! :wave:
Link naar reactie
zig zag kom ik er toch altijd weer :rolleyes:
Als je dat ook op de heenweg doet, graag even parkeren aan de andere kant van de parking! :fiew:

Wordt wel mooi vrijdag: vier mooie Z3 coupe's <_< (zilver-groen-blauw-rood) :clapping:

Link naar reactie
Wat wil je : "Herfst" editie...

Niet echt een weertje waarvoor de R-boys nog de deur uitkomen :rolleyes:

Dan verheug ik me nu al op de "winter edition" ergens in het Belgische land! :kicking:

Link naar reactie

BLB meeting is T-2days! :rambo:

Morgenavond ga ik reserveren. Dan is de meeting "Limburgs" definitief, wat dus betekent dat er altijd nog wel plek is voor een aantal extra last minute luitjes, net zoals er de vorige keer nog vier bijkwamen last minute.

Zojuist heb ik iedereen die heeft aangegeven te willen komen een PB gestuurd met mijn 06. Mocht er iets tussen komen vrijdag laat het even weten aub.

Groet & tot vrijdag! Ruud :thumbup:

Link naar reactie
heb geen pm gehad Ruud!!!

Uh sorry, ik had zo'n beetje het idee dat Reggie van jullie tweetjes wel de regelaar was. Dus zij heeft de PM gehad. :hypocritesmiley:

Misschien handig de nieuwe leden uit belgie via pm uit te nodigen??? is maar ideetje :blink:

Heb het er al over gehad met Wesp en Koen. Beide konden niet. :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.