Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meeting - vrijdag 17 oktober


RvE

Aanbevolen berichten

Het is al weer bijna drie maanden geleden dat we de eerste Belgen/Limbo/Brabo meeting hebben gehad. We hebben toen in het Brabantse Leende een erg leuke avond gehad. :ok:

Dus, afgelopen zondag, tijdens het wokken in Hoensbroek na onze Limbo-ring-rit, hadden we het erover dat er maar weer eens een moet komen. Dit keer in (Nederlands) Limburg, kunnen we de "Winter edition" meeting in Belgisch Limburg organiseren. :offtopic:

Dus bij deze is de inschrijving geopend voor de....

Belgen/Limbo/Brabo meeting - The Autumn Edition, 17 oktober 2008

19:00 uur, Restaurant Le Carrefour, te Ittervoort, midden-Limburg

Restaurant Le Carrefour ligt echt pal aan de kruising van de A2 (afslag 41 Grathem/Ittervoort) en de N273 (aka "de Napoleonsbaan"), heeft een grote parkeerplaats en (belangrijk) een buffetavond op vrijdagavond!! :guitar: Kosten voor het buffet in het "wildseizoen" (start 16 oktober) zijn 24,50 EUR per persoon. Natuurlijk is het ook okay als je wat later wil komen, of niet mee wil eten, als ik maar het juiste aantal eters heb voor de reservering.

Als je wil komen, laat dat dan even weten in een reply hieronder, met vermelding van het aantal personen, de namen en of je ook een hapje wil eten!

Forumnaam - naam - eten ja/nee

Mizzz Coupe - Simone - ja

RvE - Ruud - ja

ROX311 - Roxanne - ja

PJ311 - Pieter-Jan - ja

miss :m: coupe for life - Reggie - ja

:m: coupe for life - Emanuel - ja

Katjazzz - Katja - ja

Santman - Mark - ja

D@ve - Dave - ja

--- - de pap van D@ve - ja

Navigator - Frank - nee

Madam Navigator - Christel - nee

Jackie_P - Jac - ja

Pierrez101 - Pierre - nee

Sledgehammer - Danny -ja

Er is gereserveerd voor 12 personen met eten + 3 personen zonder eten (maar natuurlijk met :guitar: voor iedereen)

Rondjes-planning ("tourné générale" op zijn Vlaams) :guitar::guitar:

1e - Pieter-Jan

2e - Ruud

Oh ja:

- Zoals inmiddels gebruikelijk bij iedere meeting, kunnen Emanuel & Reggie weer vanuit de kofferbak van de Rode :m: Duivelin allerhande poetsproducten verhandelen :thumbup: ;)

- Wist je dat midden Limburg al zowat de helft van de afstand tussen Randstad en Nurburgring is (en dat na vrijdag een zaterdag volgt.... :m: )

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klinkt erg gezellig. :thumbup: Misschien dat m'n pa en ik dan ook weer komen met de Z, zal nog even met pa overleggen. Tis ja niet zover van Heerlen, duzzz... :D Ik laat het nog wel weten. :m:

Link naar reactie
sorry voor de offtopic :lol:

No problem, Dit soort zaken zien we altijd graag tussendoor! Die <_< ziet er wel goed uit zo!

Iedere keer onder de 10 minuten?? Mijn eerste/enige rondje ring was 13:30 :thumbup: (ik MOET ook van die handschoenen hebben, daar ligt het vast aan!)

Om even :kisstogether: door te gaan, dit leek me wel een leuke ringtool:

BMW 325 (vraag me niet welk E-nogwat nummer: PJ style, maar dan stationcar)

En met de stationcar kun je fijn je setje racebanden achterin vervoeren!

Link naar reactie
Enne Ruud? Was het je goed bevallen afgelopen zondag, en maar eens gaan kijken voor een ringtool???

Het is zeer zeker goed bevallen!! We vonden het allebei een erg gave ervaring om daar te rijden. :lol: Maar ook het hele gevoel van die echte racewagens daar, was helemaal top :kisstogether:

Om daar te rijden met onze mooie Z3 coupe voelde gaaf ("daar is ie voor gemaakt"), maar ook jammer ("eigenlijk is ie hier te goed voor"). En ja, een Ringtool van 825 euro zou dat "jammer" gevoel weghalen. Maar of die ringtool het daar een aantal ronden vol gaat houden??

Daarnaast moeten we eerst allebei maar eens wat cursusjes gaan doen, hoe je met een auto op zo'n circuit moet rijden. Dus kijken we daar eerst maar eens naar (eventueel met wat anderen hier van het forum?? :thumbup: )

De volgende keer dat we naar de ring gaan, heb ik in ieder geval wel racehandschoenen! Ik weet niet wat ze kosten, maar ze zijn het waard! Je hebt na drie bochten al het zweet in de handjes (zal de stress/opwinding zijn, niet het fitness aspect B) ). En dan is zo'n ;) stuurtje toch wel glibberig tegen de tijd dat je bij bocht nummer 10 aan komt, laat staan dat je in de caroussel nog trefzeker kan sturen! <_<

Link naar reactie
Om daar te rijden ... voelde gaaf ("daar is ie voor gemaakt"), maar ook jammer ("eigenlijk is ie hier te goed voor").

heel herkenbaar... afgelopen week ook al een aantal keer gedacht van 'dat kan verantwoorder'... je gebruikt een dure auto waar hij voor gebouwd is maar toch voelt het als zijnde 'zonde'. En voor een redelijk beperkte investering, valt dat op te lossen... maar ja, dat voor die paar rondjes per jaar :thumbup: Ring ligt niet bepaald in mn achtertuin, anders wist ik het wel :kisstogether:

Link naar reactie

Ruud, kan er helaas niet bij zijn die avond, maar dat wist je al.

Zal Jackie_P wel nog effe inseinen.

Jammer !

Link naar reactie
Ruud, kan er helaas niet bij zijn die avond, maar dat wist je al.

Is inderdaad jammer Ralf. :)

Ben je al terug van vakantie?? Hoe was het in the US of A?

Link naar reactie
maar probeer de tweede meet zeker bij te wonen. Was zeer geslaagd volgens de lokale berichtgevingen.
Ik kom zeker, maar moet nog uitzoeken of dit alleen of met madam is en of we mee dineren.

Okay! :blink: zou super zijn als jullie er ook bij zijn. Met Danny erbij is er dan toch nog de eerste roadster bij, tussen alle Coupe's

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.