Ga naar inhoud

veerpoot z3 1.8 zelfde als E36 ?


Andy 45

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar veerpoot van een Z3 1800 s bj 2000 .

Nu heb ik me laten vertellen dat er ook evt een veerpoot van een E36 onder kan .

Zou iemand mij kunnen vertellen of dat juist is ?

Ben tevens opzoek naar een motorkap liefst zwart metallic .

Alvast bedankt voor dit mooie forum en zijn gebruikers

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Jij spreekt over veerpootbrug. Vragensteller over veerpoot en dat is bij Z3 een schokdemper met aangelaste bevestigingslippen en -ogen voor naaf, remslang, ABS-sensor en slijtage-indicator. De schokdemper is verschillend van nummer en dus minimaal verschillend in afstelling t.o.v. een E36. Maar Bert888 heeft toch wat in de aanbieding, dus...

Link naar reactie
Jij spreekt over veerpootbrug. Vragensteller over veerpoot en dat is bij Z3 een schokdemper met aangelaste bevestigingslippen en -ogen voor naaf, remslang, ABS-sensor en slijtage-indicator. De schokdemper is verschillend van nummer en dus minimaal verschillend in afstelling t.o.v. een E36. Maar Bert888 heeft toch wat in de aanbieding, dus...

yep

nog nieuw in de doos.

typenummer staat bij de advertentie.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.