Ga naar inhoud

AC Schnitzer Days 2008


Ace

Aanbevolen berichten

AC Schnitzer Days 2008

13 & 14 september

@ BMW Davo Tongeren

Op zaterdag 13 en zondag 14 september kunnen de autoliefhebbers in Tongeren terecht . BMW concessie Davo organiseert dan de AC Schnitzer Days 2008 ! Dit 3-jaarlijkse evenement brengt het kruim van de autowereld naar België, en deze editie brengt heel wat opvallende verschijningen naar het Limburg. Naast de presentatie van heel wat AC Schnitzer modellen zoals hun versie van de M3, de nieuwe BMW X5 en de MINI Cooper S Clubman zullen er ook 2 unieke conceptcars te zien zijn.

Lees meer...

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Da's een mooi dagje uit om daar naar toe te gaan, alleen wat laat vermeld Ace.

Misschien moesten we morgen maar naar Tongeren sturen in plaats van Nürburg... :sleepy:

Link naar reactie

Terwijl de andere Limbo's de NS bestormden, ben ik effe gaan kijken bij BMW-Davo in Tongeren.

Hier alvast de link naar enkele sfeerbeelden van de M/Schnitzer days

AC Schnitzerdays 2008

Enkele van mijn pics volgen later nog...

Vond het een mooie display aan al het moois wat AC Schnitzer in huis heeft. Hier werd de nodige ruimte gegeven aan deze prachtwagens, wat bij Kohl in Aachen een beetje krap naast mekaar staat.

De verschillende M-versies stonden buiten opgesteld (op de M1 na, die kreeg binnen een "hoekje" naast de F1 wagen), waarbij me de soms foute infobordjes stoorden. Bv een Z3 M coupé met 315 pk :thumbup:

Verder was gelegenheid om mee te rijden met een nieuwe M3 "saloon" en een M5, maar toen we rond 10.30u een ritje wilden afspreken, meldde men ons dat we tot na 14u dienden te wachten. Op mijn opmerking dat er toch nog niet zo veel volk rondliep, antwoordde de brave man dat er 's morgens al heelwat afspraken werden gemaakt, door mensen die later op de dag langskwamen. (had het moeten weten, we zijn hier in Belgie, land van de gladjanussen, ontduikers, ritselaars, :o ^_^ :mellow: )

En tot slot : de prijzen van de AC Schnitzer spullen blijven zo'n 10% duurder dan in Aachen, ik blijf ze dus in Dtsl halen. :blink:

Link naar reactie

hier nog een paar foto's van mij :

acschnitzerdavotongerencg0.jpg

Jeroen en PJ, volgende keer jullie QP presenteren ? Deze gingen ze in Frankrijk zoeken :thumbup:

En neen Emanuel, de jouwe is niet gewenst, niet originalo genoeg ... :guitar:

acschnitzerdavotongerenri0.jpg

Zijn opvolger mocht er ook zijn, vooral in deze kleur en met deze velgen eronder. :offtopic:

acschnitzerdavotongerenbs3.jpg

Tis niet die lekkere kont van de Z3 Qp, maar vind 'm toch geslaagd

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.