Ga naar inhoud

eerste lustrum forum


The Shrike

Aanbevolen berichten

niet om het een of ander, maar wat mij betreft mag de voorpret voor de Z4 dag etc wel in een apart topic gezet worden... :ok:

Zodra ik de bevestiging heb van BMW NL dat de nieuwe Z4 op de 28e beschikbaar is, open ik een topic waar we ons allevijftig :m: in kunnen schrijven.

Het zijn juist forummers als RvE die credits verdienen omdat ze het initiatief nemen tot evenementen en daarmee stilzwijgend de drijvende kracht achter het forum zijn (geworden)!

Dankjewel Martijn :nono: Ware het niet voor de geweldig georganiseerde Limborit SE, Limborit II, en de najaarsrit die door medeforummers met veel enthousiasme georganiseerd zijn, had ik nooit ervaren dat het zo leuk is om met zijn allen met de Ztjes wat te doen en hoeveel leuke mensen hier dagelijks rondhangen. Dus dan regel je zelf ook eens wat :ok:

Dat jij en Yangkie (en...uhum..Roger :m: ) een driedaags event compleet met roadbook, hotelovernachtingen, museumbezoeken, fabrieksbezoeken opzetten, DAT is pas echt organiseren! :blush: En alles bij elkaar maakt dat het tot een leuke club. :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

niet om het een of ander, maar wat mij betreft mag de voorpret voor de Z4 dag etc wel in een apart topic gezet worden... :ok:

Heeft nl. niet veel met het niet-gevierde lustrum te maken en de felicitatie voor Ivo in de subtitel staat wat mij betreft ook wat ver weg van dit geweldige initiatief... :blush: Het zijn juist forummers als RvE die credits verdienen omdat ze het initiatief nemen tot evenementen en daarmee stilzwijgend de drijvende kracht achter het forum zijn (geworden)!

IDD Martijn, begreep na de eerste alinea niet waarom je dit nodig vindt maar na de toelichtende 2e alinea begrijp ik het helemaal :nono:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.