Ga naar inhoud

eerste lustrum forum


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De "staat in de showroom" introductie gaat "ergens in mei" zijn. Als er een gezamelijke activiteit komt, dan zal dat ook rond die tijd zijn. Ze hebben de komende weken alle meetings waarin ze het marketing/communicatie/media plan en dergelijke in elkaar gaan steken. Meeting/activiteit met ons forum is daar een van de mogelijke componenten in. Ik krijg een emailtje/belletje als hij een concreet voorstel heeft. We zullen zien!

Ruud, de uurtarieven van shrike, z3mroadster, z3mrunner, stoploss en ondergetekende zijn voor 2009 volgens mij niet geindexeerd, dus dat scheelt weer in het benodigde marketingbudget voor BMW NL. :thumbup:

:m:

alle flauwheid daargelaten: top dat je het contact onderhoudt, zou mooi zijn als er iets uitkomt!

Link naar reactie
Ruud, de uurtarieven van shrike, z3mroadster, z3mrunner, stoploss en ondergetekende zijn voor 2009 volgens mij niet geindexeerd

Ik doe deze um sonst. Je moet soms eens wat doen voor de (forum)samenleving :cooltext:

Maar het moet wel nog wat worden natuurlijk. Anders regelen we zelf wel wat ergens, hoe dan ook! B)

Link naar reactie
Ruud, de uurtarieven van shrike, z3mroadster, z3mrunner, stoploss en ondergetekende zijn voor 2009 volgens mij niet geindexeerd, dus dat scheelt weer in het benodigde marketingbudget voor BMW NL. :cooltext:
Is dat geinen over exen :thumbup: Een beetje een k.. opmerking van je Tinus wetende dat Frenkie boy het hier al moeilijk genoeg mee heeft. Mister weet de spelling altijd zo goed B)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag bericht gehad van BMW, van de man die de Z4 introductie voor Nederland coordineert. Zijn voorstel is:

De Z4 gaat in Nederland voor het eerst voor het publiek te zien zijn op de AutoRai 2009 van 1 tot 11 april.

Hij gaat proberen om de nieuwe Z4 de zaterdag ervoor (28 maart) in Rijswijk te krijgen voor een "Z3/4 forum meets new Z4" meeting. Dus dan krijgen wij 'm te zien voor de persdagen van de AutoRai. Dat zou toch mooi zijn :ok:

Het is nog niet zeker/bevestigd of de Z4 dan ook beschikbaar is en het gaat alleen door als we met een minimaal aantal mensen komen; hij heeft het nu over vijftig mensen en het is natuurlijk van belang dat die mensen in alle verschillende soorten Z-tjes komen. Ik heb al aangegeven dat we buiten een Z8 hier zowat alles hebben rondrijden, dus dat dat geen probleem moet zijn. Alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik nog twijfel of we de vijftig mensen gaan halen :ok: . (twee Z-fanaten in een groene coupe gaan we in ieder geval redden :D )

Ergens eind volgende week krijg ik te horen of de nieuwe Z4 op die zaterdag beschikbaar kan zijn. Als dat zo is, open ik een inschrijftopic onder "evenementen". Dan zien we snel genoeg hoever we het gaan redden richting vijftig Z-fanaten. :ok:

wordt vervolgd ;)

Link naar reactie
Vandaag bericht gehad van BMW, van de man die de Z4 introductie voor Nederland coordineert. Zijn voorstel is:

De Z4 gaat in Nederland voor het eerst voor het publiek te zien zijn op de AutoRai 2009 van 1 tot 11 april.

Hij gaat proberen om de nieuwe Z4 de zaterdag ervoor (28 maart) in Rijswijk te krijgen voor een "Z3/4 forum meets new Z4" meeting. Dus dan krijgen wij 'm te zien voor de persdagen van de AutoRai. Dat zou toch mooi zijn :ok:

Het is nog niet zeker/bevestigd of de Z4 dan ook beschikbaar is en het gaat alleen door als we met een minimaal aantal mensen komen; hij heeft het nu over vijftig mensen en het is natuurlijk van belang dat die mensen in alle verschillende soorten Z-tjes komen. Ik heb al aangegeven dat we buiten een Z8 hier zowat alles hebben rondrijden, dus dat dat geen probleem moet zijn. Alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik nog twijfel bij of we de vijftig mensen gaan halen ;) . (twee Z-fanaten in een groene coupe gaan we in ieder geval redden ;) )

Ergens eind volgende week krijg ik te horen of de nieuwe Z4 op die zaterdag beschikbaar kan zijn. Als dat zo is, open ik wel inschrijftopic onder "evenementen". Dan zien we snel genoeg hoever we het gaan redden richting vijftig Z-fanaten. :ok:

wordt vervolgd :ok:

Zo he, dat ziet er goed uit :ok:

Keep us posted! :D

Link naar reactie
Oh leuk, alleen Z fanaten ;) Lijkt wel een Z3/Z4 forum hier ik begrijp dat ik niet welkom ben :ok: :schater:

Er zal nog wel ergens een plaatsje vrij zijn voor jou :ok: :ok:

Link naar reactie
Oh leuk, alleen Z fanaten :angry: Lijkt wel een Z3/Z4 forum hier ik begrijp dat ik niet welkom ben -_- :schater:

Je kunt je ook voordoen als Z-fanaat-wannabe, komen jij en Nicole in de BMW 1 van Nicole ;) (alles beter dan "de bus" )

Link naar reactie
Klinkt leuk ;) maar eh... wat is de 'tegenprestatie' oftewel wat hebben zij hieraan? ik zoek het addertje / de meerwaarde voor bmw zelf, hoe worden zij hier beter van. :angry:

Zal ongetwijfeld wel wat persaandacht zijn, dus mooi meegenomen denk ik dan als daar zo een bende Z3'tjes staat -_-

Link naar reactie

De persaandacht is natuurlijk het grootst als Roger S. het Rijswijk kantoor gewoon plat brandt. Denk je dat ze daar ook oren naar hebben...

edit: Vergeet natuurlijk te zeggen dat ik verbaast ben dat er toch iets lijkt te gebeuren. GGJ (Goed Gedaan Jochie) :ok:

Link naar reactie

Heel bijZonder vind ik en top geregeld tot nu toe Ruud... :ok:

Voor de duidelijkheid: 50 mensen of 50 Z'ts?

In dat laatste geval Zul je de hulp van de Z3 Club moeten inschakelen met behulp van Jos of Bas.

Ik Zal er Zelf maar wat graag bij Zijn indien mogelijk... :blush:

Link naar reactie
Voor de duidelijkheid: 50 mensen of 50 Z'ts?

50 mensen, dus tussen de 25 en 50 Ztjes. Dat moet toch lukken hier, hiervoor zou ik zelfs door de regen naar Rijswijk rijden :ok:

Link naar reactie

niet om het een of ander, maar wat mij betreft mag de voorpret voor de Z4 dag etc wel in een apart topic gezet worden... :ok:

Heeft nl. niet veel met het niet-gevierde lustrum te maken en de felicitatie voor Ivo in de subtitel staat wat mij betreft ook wat ver weg van dit geweldige initiatief... :blush: Het zijn juist forummers als RvE die credits verdienen omdat ze het initiatief nemen tot evenementen en daarmee stilzwijgend de drijvende kracht achter het forum zijn (geworden)!

Link naar reactie
niet om het een of ander, maar wat mij betreft mag de voorpret voor de Z4 dag etc wel in een apart topic gezet worden... :ok:

Heeft nl. niet veel met het niet-gevierde lustrum te maken en de felicitatie voor Ivo in de subtitel staat wat mij betreft ook wat ver weg van dit geweldige initiatief... :nono: Het zijn juist forummers als RvE die credits verdienen omdat ze het initiatief nemen tot evenementen en daarmee stilzwijgend de drijvende kracht achter het forum zijn (geworden)!

Wel Martijn, dat is mooi gezegd :blush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.