Ga naar inhoud

eerste lustrum forum


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fijn dat er weer zoveel lol is op het forum en zondag weer een leuke rit met 40 auto's. Top

Ik realiseer me nu dat het forum, sinds ik lid ben, altijd operationeel is geweest en goed performt.

Het mag dan wel een hobby zijn Ivo, maar het wordt blijkbaar profi operationeel gehouden en daar is ook waardering voor! :thumbup:

Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden. :P

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik ben jullie nog een update schuldig van mijn contact met BMW Nederland om in het kader van het lustrum van ons forum iets omtrent de introductie van de nieuwe Z4 te doen.

Tijd terug heb ik telefonisch contact gehad met de PR afdeling aldaar. Overeengekomen dat ik eerst op de mail zou zetten wat het plan is, dat in de basis heel eenvoudig is: ons forum bestaat vijf jaar en er komt een nieuwe Z4. Als we die twee gelegenheden nu eens bundelen. Zodat we door BMW uitgenodigd worden om ergens met onze Z3/4tjes naar een lokatie te gaan waar de nieuwe Z4 dan ook staat. Mooie foto's schieten, hapje, drankje. Zoiets. Na die email werd het stil.

Vorige week week een paar keer gebeld en uiteindelijk de PR man aan de lijn gehad, die de PR doet voor de introductie van de nieuwe Z4. Het idee uit mijn email was iets wat ze nog niet eerder gedaan hebben. Maar aangezien de Z4 als een "liefhebbersauto" gezien wordt, vonden ze het idee om "liefhebbers" van BMW Z modellen uit te nodigen een goed idee. De nieuwe Z4 komt pas in 2009, dus het gaat zeker niet meer dit jaar gebeuren. Maar de plannen van wat er in 2009 gaat gebeuren op PR gebied zouden ergens richting eind dit jaar gemaakt worden. Dan zou ook besloten worden of een activiteit met ons forum doorgang kan vinden en indien dat zo is, in welke vorm.

We hebben afgesproken om richting december weer eens via email contact te hebben. Dus we moeten nog even geduld hebben!

Link naar reactie

Mooi zo, aangezien je in de pers met positief nieuws alleen kunt opvallen met iets dat nog nooit vertoond is, lijkt het me goed om dat als uitgangspunt te nemen.

Dus het wordt niet: "Het idee uit mijn email was iets wat ze nog niet eerder gedaan hebben. Maar aangezien de Z4 als een "liefhebbersauto" gezien wordt, vonden ze het idee om "liefhebbers" van BMW Z modellen uit te nodigen een goed idee. "

Het moet zijn: "Het idee uit mijn email was iets wat ze nog niet eerder gedaan hebben. DUSaangezien de Z4 als een "liefhebbersauto" gezien wordt, vonden ze het idee om "liefhebbers" van BMW Z modellen uit te nodigen een briljant plan. "

:kisstogether: even handje helpen bij je decembermail... ;)

Link naar reactie
een briljant plan. "

Dankjewel Nadia :kisstogether:

Tegen de tijd dat die decembermail verstuurd gaat worden, neem ik nog wel even contact met je op voor wat PR-consultancy! ;)

Link naar reactie
Tegen de tijd dat die decembermail verstuurd gaat worden, neem ik nog wel even contact met je op voor wat PR-consultancy! :kisstogether:

En reken maar dat je dat aan "onze" Nadia kunt overlaten ;) ;).

Hee, super Ruud, dat je er in ieder geval al een contactpersoon hebt nu... moet dan (samen met input van Nadia) helemaal goed komen lijkt me ;) .

Link naar reactie
Hee, super Ruud, dat je er in ieder geval al een contactpersoon hebt nu...
Nou inderdaad Ruud, super dat je na een paar maand i.i.g. al een contactpersoon hebt ;) Met alle respect maar als ik het zo lees lijkt het alsof je op de knieën moet bij het geweldige merk wat BMW heet. Inderdaad respect dat je ermee doorgaat Ruud :kisstogether: , ik zal het al hebben opgegeven. Het is toch graag of helemaal niet. Ze mogen blij wezen dat er nog mensen zoals jij met dergelijke initiatiefen zijn. Maar als ik de reactie zo lees druipt het enthousiasme bij BMW er niet echt vanaf. ;)
Link naar reactie

Valt mij ineens op dat Rob zijn naam nergens meer in voorkomt niet bij de gebruikers en niet meer bij de moderators. Zelfs zijn posts zijn ontdaan van zijn naam. Ik vind het een vreemde gang van zaken. Het gaat mij allemaal steeds meer tegenstaan hier, jammer dat het zo moet. Niet echt reden voor een feestje lijkt mij :kisstogether:

Link naar reactie
Valt mij ineens op dat Rob zijn naam nergens meer in voorkomt niet bij de gebruikers en niet meer bij de moderators. Zelfs zijn posts zijn ontdaan van zijn naam. Ik vind het een vreemde gang van zaken. Het gaat mij allemaal steeds meer tegenstaan hier, jammer dat het zo moet. Niet echt reden voor een feestje lijkt mij ;)

Volgens mij is eea op verzoek van Rob weggehaald en geanonimiseerd. Stel het juist op prijs dat eea door de mods/admins gehonoreerd is, hoe spijtig zijn vertrek ook is.

De lustrum feestjes waren dit jaar onder meer in Munchen, Nurburg, Zevenhuizen en Staphorst. :kisstogether: Degenen die het aan het hart gaat, hebben vast een of meerdere feestjes meegepakt ;)

Link naar reactie
Met alle respect maar als ik het zo lees lijkt het alsof je op de knieën moet bij het geweldige merk wat BMW heet. .... Maar als ik de reactie zo lees druipt het enthousiasme bij BMW er niet echt vanaf. :kisstogether:

De reactie van de PR man van BMW was inderdaad nogal terughoudend. Als je kijkt naar het hele "geheime aspect" wat rondom de introductie van een nieuw model auto hangt, kan ik dat nog wel begrijpen. Hij sprak per slot van rekening met iemand die hij niet kende. De bottom line is gewoon dat ik het echt heel erg leuk zou vinden als we dat zouden kunnen regelen, dus dan haak je niet af nadat je een keertje niet terug gebeld wordt.

Wat betreft Rob's posts die alle 10.700 zijn "omgekat" naar "gast", geloof ik dat dat zijn eigen wens is geweest. Ja het is jammer dat het zo gelopen is, maar ik ben zelf allang blij dat ze "omgekat" zijn en niet verwijderd, dan zou de vele nuttige informatie en links die hij altijd poste verloren zijn.

En ik ben ook al lang blij dat Simone en ik hier op dit forum zoveel mensen hebben gevonden en inmiddels al IRL ontmoet, die dezelfde passie delen voor Z-tjes als wij. Volgende week vrijdag hebben we weer een leuke Belgen/Limbo/Brabo meet. In september zijn we naar de Ring geweest en die geweldige rit door niet-Friesland gedaan. Dus niks mis mee, met dit forum! ;)

Link naar reactie
Valt mij ineens op dat Rob zijn naam nergens meer in voorkomt niet bij de gebruikers en niet meer bij de moderators. Zelfs zijn posts zijn ontdaan van zijn naam. Ik vind het een vreemde gang van zaken. Het gaat mij allemaal steeds meer tegenstaan hier, jammer dat het zo moet. Niet echt reden voor een feestje lijkt mij :kisstogether:

Rob heeft zelf deze keuze gemaakt en ons verzocht zijn naam te verwijderen.

Link naar reactie
Rob heeft zelf deze keuze gemaakt en ons verzocht zijn naam te verwijderen.
Ik heb Rob inmiddels gsproken, zijn verzoek was alles (dus reacties en volledige naam te verwijderen). Vind ik persoonlijk ook onzin aangezien ook Rob nog wel eens nuttig is geweest op het forum. Maar goed life goes on :thumbup: Bedankt voor de reactie <_<
Link naar reactie
Ik heb Rob inmiddels gsproken, zijn verzoek was alles (dus reacties en volledige naam te verwijderen). Vind ik persoonlijk ook onzin aangezien ook Rob nog wel eens nuttig is geweest op het forum. Maar goed life goes on :thumbup: Bedankt voor de reactie <_<

Hoor en wederhoor voordat je ergens wat van vindt, lange!..... Nu ik weet hoe het zit: ik vind het belachelijk!!! :schater: Rob, je kunt ook overdrijven natuurlijk. Eerst je snor scheren, dan je snor drukken! Mafketel.

Maar goed, back on topic: kan me voorstellen dat BMW geen toezeggingen doet, als bedrijf wil je niet direct ja zeggen tegen een voorstel.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Korte update over de status van een eventuele "forum-lustrum & Z4 introductie":

Naar aanleiding van de teaser die op de website van BMW verwijst naar de aanstaande introductie van de nieuwe Z4 heb ik weer contact gehad met BMW NL. Naar het schijnt telt de teller op de site af naar de datum waarop er meer info op de site beschikbaar komt, niet naar de datum van Z4 introductie, die in 2009 zal zijn:

De datum op de website refeert aan de internet teaser. Dat heeft niets te maken me de introductie van de nieuwe Z4 zelf; dat zal medio 2009 zijn.

Ik hou je op de hoogte van eventuele plannen, maar verwacht dat het pas begin volgend jaar concreet wordt.

Dus nog even geduld tot volgend jaar. :blink:

De teller staat nu overigens op 2 dagen en 23 uur (stand vrijdagmorgen 10.00 uur), dus wordt ergens maandagmorgen :newblush:

Link naar reactie

Refeert? Is hij een refo of zo? :schater:

Tja de Fransen :wub: staan niet bekend om hun eindeloze geduld maar ik hoop dat je het nog even vol kunt houden want het kan blijkbaar nog even duren...

Maar, de aanhouder wint dus we houden goede hoop.

Link naar reactie
.... want het kan blijkbaar nog even duren...

Maar, de aanhouder wint dus we houden goede hoop.

ziet er inderdaad niet naar uit dat dat ding tweede week januari in de showrooms staat. :wub: De informatie uit de US had het al over "in the showroom May 9th"...

Dan schuiven we het door naar het 1,2de lustrum van het forum. (of maken er gewoon een leuk forum-event van).

Link naar reactie
Korte update over de status van een eventuele "forum-lustrum & Z4 introductie":

Naar aanleiding van de teaser die op de website van BMW verwijst naar de aanstaande introductie van de nieuwe Z4 heb ik weer contact gehad met BMW NL. Naar het schijnt telt de teller op de site af naar de datum waarop er meer info op de site beschikbaar komt, niet naar de datum van Z4 introductie, die in 2009 zal zijn:

Dus nog even geduld tot volgend jaar. ;)

De teller staat nu overigens op 2 dagen en 23 uur (stand vrijdagmorgen 10.00 uur), dus wordt ergens maandagmorgen <_<

Zal ik het verklappen?

Wel mooi in donkerblauw. :wub:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Update van de "de aanhouder wint" afdeling van het forum: ik heb zojuist weer met de "Z4 introductie PR man" van BMW NL gebeld.

De "staat in de showroom" introductie gaat "ergens in mei" zijn. Als er een gezamelijke activiteit komt, dan zal dat ook rond die tijd zijn. Ze hebben de komende weken alle meetings waarin ze het marketing/communicatie/media plan en dergelijke in elkaar gaan steken. Meeting/activiteit met ons forum is daar een van de mogelijke componenten in. Ik krijg een emailtje/belletje als hij een concreet voorstel heeft. We zullen zien!

Toch maar eens aan "plan B" gaan werken. Een BLB Spring-edition-meeting ergens in mei, met onderdeel in de showroom van mijn lokale BMW dealer in Echt of zo.

To be continued.... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.