Ga naar inhoud

eerste lustrum forum


The Shrike

Aanbevolen berichten

Ik weet, het is een altruïstisch gedrag wat niet velen bij mij zullen verwachten, maar kunnen we bij het lustrum niet een inzameling houden voor een goed doel? bijvoorbeeld: KWF kankerbestrijding (geen linkse milieu terroristische clubs svp).

Dit kan eventueel samen met een lustrumrit/kartdag/whatever. Ik vind dat er wel bij horen bij zo'n gelegenheid. Hopelijk kan ik medestanders vinden in deze.

Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik weet, het is een altruïstisch gedrag wat niet velen bij mij zullen verwachten, maar kunnen we bij het lustrum niet een inzameling houden voor een goed doel? bijvoorbeeld: KWF kankerbestrijding (geen linkse milieu terroristische clubs svp).

Dit kan eventueel samen met een lustrumrit/kartdag/whatever. Ik vind dat er wel bij horen bij zo'n gelegenheid. Hopelijk kan ik medestanders vinden in deze.

Voor constructieve ideeën ben ik wel te porren Bart.

Lustrum rit + Ivo aanwezig + goed doel + Munchen randgroepjongeren aanwezig = gegarandeerd groot succes. :P

Wil ik wel tijd in stoppen.

Link naar reactie

Maar... met de winter op komst is een lustrum-RIT misschien niet het meest handig.

Ff polletje? Lustrum-rit/lustrum-kartdag/lumstrum-big-party (of een combi van dit alles).

En een goed doel, goed idee op zich, maar wat de een een goed doel vind, vind de ander misschien maar niks... :P

Over goed doel gesproken... weet je wat we een keer moeten organiseren, eventueel samen met de Z3-club... zo'n gehandicapten dag (zoals ze ook wel eens met vrachtwagens hebben). Ofwel, een rit met als bijrijder niet je vaste bijrijder maar iemand die het lichamelijk of geestelijk wat minder getroffen heeft.

Link naar reactie

Jacq en Sas,

Goed idee, zo'n dag voor gehandicapten o.i.d.. Zou ik niet over gaan pollen.

Kan niemand iets tegen hebben dus gewoon direct concretiseren. :P

Ik heb het op dit moment toch businesswise heel erg druk en was het anders Q1 van plan.

Ben benieuwd welk doel jullie gaan voorstellen.

Wij zijn er al een keer mee bezig geweest en tot mijn verbazing blijkt het dat niet elk doel op dit soort acties zitten te wachten.

Link naar reactie

klopt ik ben al van plan geweest dit te organiseren en ook al mee bezig geweest.

Destijds bleek echter dat hier vanuit stichtingen de nodige moeite was dit zelf van de grond te krijgen terwijl alle hulp van mijn kant werd aangeboden.

Was van plan dit dit najaar weer eens op te pakken maar be my guest.

Link naar reactie
klopt ik ben al van plan geweest dit te organiseren en ook al mee bezig geweest.

Was van plan dit dit najaar weer eens op te pakken maar be my guest.

Uh... het ging om een idee, niet om een voorstel het DUS ook maar te gaan organiseren :) .

Als er nog meer voorstanders zijn dan wil ik me hier zeker voor in gaan zetten, maar waarom het wiel volledig opnieuw uitvinden als de spaakjes al klaar liggen in Barendrecht... Ik stuur je wel ff een PB-tje :m:.

Maaru, zoals al aangegeven, dit zal niet meer mogelijk zijn ter ere van het lustrum... ja, het 6-jarig bestaan :sleepy:... dus we "moeten" (indien gewenst) nog steeds iets bedenken voor een lustrum-feest. Dus, toch maar polletje daarvoor?

Link naar reactie

Ik heb een idee dat ik langer had zojuist maar eens handjes en voetjes gegegeven:

Heb net gebeld met de PR afdeling van BMW nederland. Uitgelegd dat we hier een club mensen op het forum hebben die helemaal weg zijn van Z-tjes in alle vormen en maten. En dat ons forum sinds kort vijf jaar bestaat. Aangezien de nieuwe Z4 op komst is, heb ik voorgesteld dat ik, samen met BMW Nederland, kijk of het mogelijk is om een soort "forum-lustrum-meeting" te doen in Rijswijk bij BMW Nederland ten tijde van de eerste introducties van de nieuwe Z4.

Het idee sprak hem zonder meer aan, maar de PR man die ik aan de lijn had was meer van de contacten met de pers, dus ik heb net het idee op de mail naar hem verstuurd. Hij zou het verder doorzetten naar zijn PR collega die alle contacten met "clubs" doet. Dus even afwachten wat daar op terug komt. Ik weet niet of het iets gaat worden, maar ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
  • Administrator
Ja......gefeliciteerd...!!!!!!!!! :m: :D

Nou.....een feessie...met muziek en zingen en dansen.... :sleepy: :m:

En weer een eigen performance..... :P (bellydance... :) )

Ans

DJ Casanova (ik, zei de gek) zorgt wel voor de muziek indien nodig :)

Link naar reactie
  • Administrator
Gefeliciteerd!!!

Goed idee Saskia, een gehandicaptendag. Ben niet zo voor de KWF sponsoren, en wel om deze reden.

Dat is al geklaard, meen ik. Een rit met (terminale)kankerpatiënten kan mij goedkeuring zeker dragen, mede door hetgeen er momenteel in mijn privéomgeving speelt en met name kinderen zo'n rit geweldig vinden (wordt zoiets ook al niet eens per jaar door de millionairs in NL georganiseerd met springende paarden, porkers en wilde stieren?

Indien er animo voor is/zou zijn, kan ik wel eens informeren bij de Stichting "Doe een wens". Ik ken iemand binnen die organisatie persoonlijk.

Rob

Link naar reactie
Ik heb een idee dat ik langer had zojuist maar eens handjes en voetjes gegegeven:

Heb net gebeld met de PR afdeling van BMW nederland. Uitgelegd dat we hier een club mensen op het forum hebben die helemaal weg zijn van Z-tjes in alle vormen en maten. En dat ons forum sinds kort vijf jaar bestaat. Aangezien de nieuwe Z4 op komst is, heb ik voorgesteld dat ik, samen met BMW Nederland, kijk of het mogelijk is om een soort "forum-lustrum-meeting" te doen in Rijswijk bij BMW Nederland ten tijde van de eerste introducties van de nieuwe Z4.

Het idee sprak hem zonder meer aan, maar de PR man die ik aan de lijn had was meer van de contacten met de pers, dus ik heb net het idee op de mail naar hem verstuurd. Hij zou het verder doorzetten naar zijn PR collega die alle contacten met "clubs" doet. Dus even afwachten wat daar op terug komt. Ik weet niet of het iets gaat worden, maar ik houd jullie op de hoogte.

Als de PR man zich op perscontacten richt, moet hij toch wel kunnen bedenken dat dit juist DE uitgelezen kans is om aandacht van de pers te krijgen!!! Allemaal z-fans bij elkaar om het nieuwste model te bewonderen trekt meer aandacht dan 'de zoveelste introductie'. Je had mij moeten laten bellen, had ik hem gelijk een concept-persbericht gemaild :schater:

Link naar reactie
Als de PR man zich op perscontacten richt, moet hij toch wel kunnen bedenken dat dit juist DE uitgelezen kans is om aandacht van de pers te krijgen!!! Allemaal z-fans bij elkaar om het nieuwste model te bewonderen trekt meer aandacht dan 'de zoveelste introductie'. Je had mij moeten laten bellen, had ik hem gelijk een concept-persbericht gemaild :schater:

Het is goed te zien dat "het Z3/4forum bij BMW op bezoek" projectteam nu uit twee personen bestaat Nadia! :ok:

Als ik antwoord krijg van BMW overleggen we over volgende stappen. Wellicht is positieve manipulatie van de BMW PR persoon een goede optie ("Je weet natuurlijk het grote PR potentieel dat zo'n meeting heeft wel op waarde te schatten" ;) ).

Afhankelijk van hoe snel het gaat kunnen we het overleg plaats laten vinden in "Harry & Margreet's Klaverjaspaleis" de avond voor de najaarsrit :thumbup:

Link naar reactie
.....maar iemand die het lichamelijk of geestelijk wat minder getroffen heeft.

Roger heeft al eens naast mij gezeten :schater:

Maar het is een goed initiatief :unsure: Zat er toevallig vorige week ook aan te denken. Niet in relatie tot het lustrum maar meer zo van "dat is leuk om eens met het forum te doen" Misschien wil BMW NL dan petjes beschikbaar stellen oid. Of we laten zelf shirts bedrukken voor de mensen die meerijden. Kost bijna niets

Link naar reactie
Hebben die Porkerboy's van dat andere forum toch gelijk, petje's volk hier :drank:

Wat bedoelen ze daar dan mee, dat wij "het volk van Petje" zijn? :unsure::mellow:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.