Ga naar inhoud

eerste lustrum forum


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

????????????????????????????????????????????????

Is Ivo zo eng geworden of heb ik het topic niet goed aangekondigd??

Niemand anders die het lustrum wil vieren? Dit topic is niet alleen om Ivo te bedanken...

Alles mag in dit topic, gooi die filmpjes van juichende mensen hier maar neer...

Link naar reactie

:thumbup::m: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Hulde aan iedereen die dit forum mogelijk maakt..

Ivo, Danny, Ies, alle mods en....

niet te vergeten.... alle leden die het hier aangenaam vertoeven maken ;).

Maaru... moet dat dan niet gewoon gevierd worden met een groot "belated lustrum party"

B.v. met z'n alle een kartbaan afhuren voor een dag en dan een BBQ erbij ofzo...

Dan krijgt iedereen de kans om iedereen te leren kennen en dan is het vast weer "vrede" op dit geweldige forum :thumbup:

Link naar reactie

Ja......gefeliciteerd...!!!!!!!!! :m: :notworthy:

Nou.....een feessie...met muziek en zingen en dansen.... :notworthy: :notworthy:

En weer een eigen performance..... :notworthy: (bellydance... :thumbup: )

Ans

Link naar reactie

Yeah!! :notworthy: Veel leuke dingen meegemaakt (ritten, tripjes, maandelijkse meetings, zzzmikkelen, knallen in Duitsland, het zaterdagse bakkie bij Ruud) en een boel mensen leren kennen waar je normaal gesproken niet mee in contact zou komen! (nee ik noem geen namen :thumbup::schater: )

leve het forum

:m:

Link naar reactie

Inderdaad een mooie mijlpaal! Dank aan alle mensen die dit forum mogelijk maken, maar ook aan alle mede-members die het forum zo'n leuke plek maken om rond te hangen!! :notworthy: :thumbup:

Maaru... moet dat dan niet gewoon gevierd worden met een groot "belated lustrum party"

Goed idee Saskia!! :m:

Link naar reactie

Ja helemaal mee eens.

Ik ben op dit moment echt niet vrolijk door het gekl..t, maatregelen, verdachtmakingen en ge-emmer waar niemand op zit/zat te wachten en mensen onnodig beschadigd worden maar ook dat waait wel weer over. Het is maar 1% van het hele gebeuren.

Wat overblijft is de 99% en het gegeven dat Ivo enkele jaren een initiatief heeft genomen waar megaveel mensen heel plezier aan beleven, waar ik heel veel leuke mensen ontmoet hebt, waar ik telkens weer verbaasd ben hoe open men naar elkaar toe is op meetings, waar in real life geen groepsvorming is, waar mensen ongeacht hun status, opleiding etc. etc. met elkaar omgaan en waar ik vooral ontzettend veel heb gelachen.

Ik had een Z3 gekocht maar heb via het forum een aangenaam sociaal netwerk erbij cadeau gekregen.

Zonder jouw inititief was dit niet gebeurd, dus super gedaan Ivo!!!!!

Het lijkt me een goede idee om een Lustrum Forum rit te organiseren. Het is wel verplicht dat jij daar als oprichter bij bent Ivo. :notworthy: Daar kun je niet onderuit. :notworthy:

P.s.: uiteraard ook dank aan alle vrijwilligers. :notworthy:

Yeah!! :notworthy: Veel leuke dingen meegemaakt (ritten, tripjes, maandelijkse meetings, zzzmikkelen, knallen in Duitsland, het zaterdagse bakkie bij Ruud) en een boel mensen leren kennen waar je normaal gesproken niet mee in contact zou komen! (nee ik noem geen namen :thumbup::schater: )

leve het forum

:m:

Link naar reactie
Ik had een Z3 gekocht maar heb via het forum een aangenaam sociaal netwerk erbij cadeau gekregen.

Zonder jouw inititief was dit niet gebeurd, dus super gedaan Ivo!!!!!

Het lijkt me een goede idee om een Lustrum Forum rit te organiseren. Het is wel verplicht dat jij daar als oprichter bij bent Ivo. :thumbup: Daar kun je niet onderuit. :notworthy:

P.s.: uiteraard ook dank aan alle vrijwilligers. :m:

ik sluit me helemaal bij Yangkie aan. :notworthy: :notworthy:

Link naar reactie
Het lijkt me een goede idee om een Lustrum Forum rit te organiseren. Dat neem ik dan graag op me. Het is wel verplicht dat jij daar als oprichter bij bent Ivo. :thumbup: Daar kun je niet onderuit. :lol:

P.s.: uiteraard ook dank aan alle vrijwilligers. :thumbup:

Leuk dat je de Lustrum Forum rit wilt organiseren Yangkie! Echt super! :thumbup: Prik jij een datum? Prik ik een vorkje mee :P

Link naar reactie
Leuk dat je de Lustrum Forum rit wilt organiseren Yangkie! Echt super! :thumbup: Prik jij een datum? Prik ik een vorkje mee :P

Ik zal het maar verklappen: auto 25 t/m 50 van de najaarsrit gaan een hele ander route rijden namelijk de Lustrum Forumrit. Wordt echt heel leuk. Misschien kun je je nog inschrijven? Edwin rijdt toch vooraan die merkt dat niet als we halverwege afslaan. En die andere organisator uit Dedemsvaart zijn we dan toch allang kwijt. :schater:

Link naar reactie
Ik zal het maar verklappen: auto 25 t/m 50 van de najaarsrit gaan een hele ander route rijden namelijk de Lustrum Forumrit. Wordt echt heel leuk. Misschien kun je je nog inschrijven? Edwin rijdt toch vooraan die merkt dat niet als we halverwege afslaan. En die andere organisator uit Dedemsvaart zijn dan toch allang kwijt. :schater:

Je doet je best maar, maar als je de weg niet meer terug weet naar de bewoonde wereld moet je het in ieder geval niet vragen aan de locals. Niet te verstoan die lui!

Link naar reactie
Zorg je er dan wel voor dat die gozer van je alleen gefrituurde dingen eet zodat die niet weer met enge ziektes thuis komt. :P

:schater: :schater: dan is die gozer van mij lekker rustig tijdens de najaarsrit /lustrum-Forum-rit.

Link naar reactie
Je doet je best maar, maar als je de weg niet meer terug weet naar de bewoonde wereld moet je het in ieder geval niet vragen aan de locals. Niet te verstoan die lui!

Ja en op zondag door Staphorst racen wordt misschien ook niet door de locals gewaardeerd.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.