Ga naar inhoud

Hoeveel mensen gebruiken hun Z als zondagswagen?


wesp

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zondagswagen, zondagswagen.... :D

Eigenlijk wel, want we gaan maar af en toe samen rijden en naar het werk gebruiken we 'm wanneer het inderdaad redelijk goed weer is. Alhoewel we ons niet erg zorgen hoeven te maken over het weer... coupe ( :fiew: ) is 't ...

Maar we hebben onze Z3 dan ook niet gekocht als alledag auto.

Link naar reactie

Q: Hoeveel mensen gebruiken hun Z als zondagswagen?

A: ik ken wel Z-rijders die als zondagsrijders rijden, telt dat ook?

alle prive km's met de Z en dat worden er steeds meer, heb ik al door. Overweeg wel de Audi weer in de bijtelling te zetten vanaf jan 09, dan zal het aantal km's met de Z4 wel teruglopen (en mn Z4 bezit wellicht ook in zn geheel :D )

Link naar reactie

Ik rij er alleen voor m'n lol in (gekocht als funauto dus), maar de huidige auto inmiddels nog net niet voor m'n verdriet (afkicken als je dan weer in je Seatje Toledo stapt) dus mja... wel iets vaker dan gepland.

Heb ook kantoor aan huis dus maak sowieso weinig km's.

Link naar reactie

Ik gebruik de Z4 voornamelijk in het weekend en als we met de auto op vakantie gaan dit ondanks dat de tankpas van mijn leaseauto ook in het buitenland mag worden gebruikt. Het gevoel van een nieuwe auto is natuurlijk weg maar ieder weekend is het toch weer apart als je voor het eerst die week weer in je cabriootje stapt en dat gevoel van even wennen wil ik zo lang mogelijk vasthouden.

Aangezien ik familie in Zwitserland heb zit ik daar nog wel eens en best vaak rijd ik er in mijn eentje naar toe. Dan vind ik de Z4 veel knusser om in te zitten ipv van de grote 5 serie want dat is net een taxi. De Z rijdt ook nog beter.

Bob

Link naar reactie

Ik denk dat ik een rekord breek. Heb mijn coupé 6 weken geleden gekocht en heb tot nu toe het uitermate hoge alle rekordsbrekende kilometergetal: 80 km gereden !! ik sta er zelf verstomd van, 't is te gek voor woorden.

Ik zit dus meer achter mijn grasmachine en mijn pc dan aan het stuur van m'n Z. :upsidedown:

Mijn Z is dus zelfs geen zondagswagen meer.

Er moet dringend verandering komen.

Link naar reactie
  • Administrator

Dagelijks woon-werk, ca. 2 km héén en weer 2 km terug :schater:

Maar daar komt verandering in: 85 km héén en 87 km terug (volgens TomTom)

Zit nu alweer tegen de 190.000 km aan. De magische 2 ton komt in zicht. Denk dat ik hem maar ga aanmelden voor klokje rond van AutoWeek :upsidedown:

Link naar reactie

De Z3 staat bij mij netjes droog in de garage .

Alleen voor fun km's , weekendje weg , of als het lekker weer is woon-werk kms gebruik ik hem.

Als het mooi weer is sta ik nog voor de keuze : motor rijden of Z3

Met de motor > meestal alleen

Gaat er iemand mee = dan de Z :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.