Ga naar inhoud

Z3 de deur uit?


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Twijfels...twijfels. Het moment komt misschien toch daar dat de Z3 de deur uit gaat <_< Waarom? Nog heel even en ons gezinnetje wordt weer verder uitgebreid. Sinds een jaar ben ik al een trotse vader maar de tweede komt er ook al weer aan. Fantastisch dus :thumbup:

Het gaat alleen niet allemaal meer passen in de Z3. Geen probleem want de Z3 hebben wij puur als fun auto. Beide zijn we in de gelukkige omstandigheden een auto voor woon –werk te hebben. Maar ja…het lijkt me natuurlijk prachtig om met mooi weer ook met het hele gezinnetje open te kunnen touren.

Ik denk er dan ook over om een 3 serie cabrio uit Duitsland te gaan importeren. Lang niet zo fraai als een ZZZ maar wel een mooi alternatief volgens mij. Ik zit te denken aan een 320 of 325. Zijn er mensen hier op het forum die ervaring hebben met deze auto? Zijn er wellicht betere alternatieven? Of…misschien toch maar de Z3 houden. Er zijn vast leden die ook al voor dit “dilemma” hebben gestaan.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Er zijn vast leden die ook al voor dit “dilemma” hebben gestaan.

Memento zelfde gedaan, M verkocht 330i Cabrio er voor terug. Was volgens mij niet helemaal blij, achteraf gezien. Komt nog maar zelden op het forum, maar volgens mij kan je hem ook een email sturen vanuit het forum.

Link naar reactie

Moeilijk maar vergeet niet dat je naast vader of moeder ook gewoon iemand bent die ook zonder kinderen wel eens mag genieten.

Als opa en oma oppassen lekker toeren met je vrouw, en zelf ben je vast ook niet altijd alleen met kinderen op pad.

Cabrio tocht best wel op de achterbank, zijn je kids weer verkouden etc. Krijg je dat probleem. En hoe vaak ben je met de hele familie op pad mét mooi weer?

Lastige afweging maar zou het gewoon even zo laten. Verkopen kan later altijd nog.

Link naar reactie

Ik ben het eens met Chris, Andriol en Jacq hierboven: het is een perfecte auto voor erbij, zeker als je voor alledagsgebruik toch al twee "normale auto's" hebt.

We hebben thuis dezelfde setup: twee kids (2 en 4 jaar oud), twee sensible auto's voor iedere dag. En de Z3 (coupe dan in ons geval) voor een van ons (om lekker naar je werk te toeren in je eentje) of voor weekendritjes met zijn tweetjes.

Geloof me, als je straks een avondje een oppas geregeld hebt, is niets relaxter dan in je mooie Z naar een restaurant of naar vrienden op bezoek te toeren. Wij genieten nu ook al van de gedachte aan de Limborit-II en de Najaarsrit, waar we lekker met zijn tweetjes onderweg zijn. <_< & :ok:

Dus als je er de plek voor hebt en het geld dat in de Z3 zit kan missen, lekker houden die prachtwagen en straks als de tweede kleine er is kun je in de lente eens een keer lekker gaan toeren!! :thumbup:

Link naar reactie

Leuke rollo met chauffeur voor de kids. Als je écht van je kids houdt neem je zoiets natuurlijk.

Tis dat ik geen kinderen heb, anders had ik het gedaan. (echt waar)

PS: Eventueel een gestretchte Maybach met zwembadje en badjuf voor achterin mag ook nog wel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.