Ga naar inhoud

BMW Z4, die zweite Generation


andriol

Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie o wie heeft hier de eer om de eerste te Zijn die met een V8 in Zijn ZZZZ mag pronken... B)

We laten ons maar weer verrassen wat het eindresultaat wordt, in eerste instantie Zal ik de softtop missen maar Zie ook de voordelen van een variodak.

Link naar reactie
ben wel benieuwd naar de coupe!!! :rolleyes:

"Die 2009 startende zweite Generation wird in nur noch einer Karosserievariante antreten. Das Stoffdach entpuppt sich bei genauem Hinsehen als mehrteiliges Hardtop."

"so wird auch das Hardtop des künftigen Z4 per Knopfdruck im Heck verschwinden. Das Praktische: Die Vorteile von Coupé und Cabriolet sind hier in einem Auto vereint."

Volgens die site, althans, Zo maak ik het op, komt er geen aparte Coupé variant.

Dat Zou betekenen dat de huidige Z4 Coupé een net Zo'n ZeldZaam kunstwerkje gaat worden als de Z3 Coupé, Zoniet ZeldZamer... :ok:

Link naar reactie
Dat Zou betekenen dat de huidige Z4 Coupé een net Zo'n ZeldZaam kunstwerkje gaat worden als de Z3 Coupé, Zoniet ZeldZamer... B)

That would work for me! :rolleyes:

Dan komt er een mooie Z4 coupe van de huidige generatie bij en hebben we met een Z3 coupe en een Z4 coupe twee prachtige en unieke wagens :ok:

Link naar reactie
uhhh... ik hoop dat de nieuwe Z4 mooier wordt dan wat er nu op de foto's staat. Ik vind het tegenvallen.

:schater: :schater: Die Joost... :rolleyes:

Dit ding is hélemaal gekamevleerdtdt...dat Zie je toch ook wel ?... :ok:

Op dat moment mocht helemaal niet Zichtbaar Zijn hoe de Z4-2009 gaat uitZien.

Zelfs het dashboard is afgeschermd.

Het is dan ook leuk om te leZen dat Ze een laagje stof over het variodak hebben geplakt om de boel te misleiden.

Link naar reactie
Ik hou niet van al die popnagels. <_<

Popnagels zijn retro! Gaat terug naar de tijden van de Citroen Visa Rallye! ;)

DSC03244.JPG

citroen.jpg

Er was nog zo'n rallye-wagen waar de "wide body kit" met popnagels vast zat (ook vast een Citroen) ! :sick:

Link naar reactie

op Autoweek lees ik net dit artikeltje over nieuwe BMW's waaronder de nieuwe Z4

Ook Los Angeles krijgt een belangrijke primeur: de nieuwe Z4, die al door diverse lezers is gespot. Die auto komt in coupé- en roadsterversie op de Amerikaanse autoshow te staan. Ook de Z4 komt in 2009 in de showrooms te staan.

Roadster & Coupe dus. Ook goed :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.