Ga naar inhoud

reactie topic ''UitJeDakDag''


zzztje

Aanbevolen berichten

via 't BMW z3 club hadden we zondag een ''UitJeDakDag'' georganiseerd door Bas en Hanneke (bridders) (in samenwerking met renova)

't was zzzuper gezellig en veel gelachen. er reden 100 z/zzz/zzzz mee

Bas & Hanneke,bedankt. :blink::wacko:

bij deze wat foto's;

verzamelen bij Renova Breda.

HPIM0598.jpg

HPIM0600.jpg

HPIM0603.jpg

tussen stop voor de lunch;

HPIM0604.jpg

HPIM0605.jpg

HPIM0606.jpg

HPIM0607.jpg

HPIM0608.jpg

HPIM0610.jpg

HPIM0609.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

HPIM0616.jpg

ja,ga door ,ga door,sita vind 't zo lekker;

HPIM0620.jpg

HPIM0619.jpg

HPIM0621.jpg

Bas heeft nu ook een ''bmwzforum.nl'' cap :foto:

HPIM0631.jpg

en Ruud,wat vond je van de ''UitJeDakDag?????

.

.

.

HPIM0634.jpg

:schater: :schater:

Ivo,Jenny,Ans,Yvonne,Ruud en Marijke , Jos, Bas en Hanneke bedankt voor jullie gezelligheid.. :blink::wacko:

Link naar reactie

Wat een enorme groep Z rijder !?! :foto:

Zoveel heeft het forum nog niet bij elkaar gebracht. :wacko:

Moet je ook niet willen IMHO, maar het ziet er wel gezellig uit ! :blink:

Link naar reactie

En hierbij een paar fotootjes van mij. Speciale dank aan Diana/Willy/Ruud/Marijke voor de Z3-forum pet! :wacko: Ik zal 'm koesteren.

Best druk op de parkeerplaats bij Renova...

img7259ih4.jpg

Ja Willy, het motorblok zit er nog steeds in :smart:

img7248gq0.jpg

Eindelijk, alleen nog de kentekenplaten en ik kan gaan rijden volgende week

img7256sw2.jpg

En daar gaan ze dan... Mooie :foto: -coupe :blink:

img7386zv5.jpg

Ruud door de bocht

img7403qp4.jpg

Link naar reactie

Wat een overweldigende opkomst... :blink:

Dat Ziet er allemaal ZoepaH geZellig en piekobello georganiseerd uit, klasse.

Die herinneringsplaten Zijn vast bedacht naar aanleiding van de Limborit... :thumbup:

(Kunnen die er nog heel afgehaald worden om te bewaren?)

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat jullie Zo'n fraaie fotoreportage plaatsen maar compleet vergeten?!? Zijn om hier een draadje te openen om andere forummembers uit te nodigen voor deZe dag... :unsure:

Link naar reactie
Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat jullie Zo'n fraaie fotoreportage plaatsen maar compleet vergeten?!? Zijn om hier een draadje te openen om andere forummembers uit te nodigen voor deZe dag... :thumbup:

Frido, mee eens en ik vind het ook jammer maar hier zit een heel verhaal achter. De inschrijvingen en opkomst was van een dermate extreem niveau dat we de inschrijving ruim voortijdig hebben moeten sluiten anders was 150 auto's (dus +/- 300 mensen) geen uitzondering geworden. Dat zou de nodige problemen geven t.a.v. de organisatie van de dag. 1000x excuses dat we mensen hebben moeten teleurstellen in deze. Ik heb uiteraard de route nog en er is reeds gevraagd om de route nog een keer te organiseren maar dan voor het forum.... ik zal dit serieus gaan overwegen!

Link naar reactie
Ik heb uiteraard de route nog en er is reeds gevraagd om de route nog een keer te organiseren maar dan voor het forum.... ik zal dit serieus gaan overwegen!

Dat zou top zijn Bas ( :thumbup: ), ziet er echt goed uit! :blink::unsure:

Link naar reactie

Geweldige dag.....!!!! :unsure::thumbup:

We waren uiteraard weer de laatste.....ons groepje... :ok:

En Sita.....wat staat ze er mooi op.. ;) ...

:blink:

Link naar reactie

Het was dus een superdag. Veel gelachen en mooie lokaties en rit. Bas, Hanneke, Renova bedankt.!! :unsure::thumbup:

En als je dan Ruud, Marijke, Ans, Yvonne, Willy en Diana erbij hebt is maffe pret verzekerd. :blink: Jullie ook bedankt. Veel foto's maar een aantal wil ik jullie niet onthouden.... :ok:

kont en neus........

dsc04554av8.jpg

drankprobleem????

dsc04570rj2.jpg

lekker met bitterballen

dsc04586et9.jpg

André Hazes met manager ;)

dsc04587wq8.jpg

Sita

dsc04584mz0.jpg

Link naar reactie

img7717fd5.jpg

en volgens Yvonne is de tas onbehaard. :schater: :schater:

@frido,ja de sticker kan je er weer gewoon afhalen en hij ''plakt'' nu thuis op de kast.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Wat baalde ik dat ik me weer véél te laat wilde inschrijven. "Het zit vol" kreeg ik te horen... :thumbup: Wow, nu al?! Zou m'n eerste ritje met de Z zijn geweest. Ziet er wel erg leuk uit! Volgende keer ben ik de eerste inschrijver! :kisstogether:

Het zou zomaar eens kunnen dat deze rit (ietswat aangepast) volgend jaar op het forumkalender staat....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.