Ga naar inhoud

Familie uitbreiding....


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Aangezien (S)toploss in een ander topic weer lekker off topic is door het plaatsen van een honden foto hier onze gezins uitbreiding. Vandaar dat achterbankje.

Import Duitsland, levertijd in Nederland 8 maand B)

Type Landseer

bj juni 2008

model Reu

Naam Enzo, Ferdinand bekt niet en het moest met een E beginnen :schater:

Leverdatum 4 september 2008

Schofthoogte 76 cm

En voor de softie's onder ons wat foto's

2 weken oud

linkesockesturzflugvq7.gif

7 weken oud

pict6629vf6.jpg

pict6631wq1.jpg

De achterbank is die al gewent :fiew:

pict6632wg9.jpg

Zijn producer:

juventusphylean3.gif

En nou maar afwachten hoe lang het duurt voordat die ouwe uit de tent kruipt ;) :D

Link naar reactie

Nou ben ik al in gevecht met Joost om te voorkomen dat er een Berner pup bijkomt, kom jij met zo'n foto's... een landseer nog wel!

Nou wordt het nog moeiijker om ons huis pupvrij te houden, want Joost is al helemaal verkocht. :fiew:

Nicole en Rogier, als Joost opeens op de stoep staat: hou 'm vast anders ben je 'm kwijt!!! B)

Wat een droepie! Geweldig zeg. ;)

Enzo is een supernaam voor zo'n hond! Leuk, leuk, leuk...

Link naar reactie

wat een moppie, Roger en Nicole. :wub:

ik hoop niet dat dit weer een inpulsieve actie is......... :schater: arme Nicole :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Deze pic's laat ik maar niet aan de meiden hier zien ! :rolleyes:

Dan weet ik meteen wat de nieuwe hobby na de ZZZ wordt ! :wub:

EEN HOND !(of meerdere !? :ok:

Misschien is dit dan een beter idee om mee te starten?

121078788_6_wd7d.jpeg

:)

Link naar reactie

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding:

Ik dacht bij deze foto even serieus dat je een speelgoedhondje had gekocht:

pict6629vf6.jpg

Maar zijn wel erg mooie honden, vond ook vriend Ewout die even mee stond te aaah-en bij het zien van de foto's. Wij zijn niet zo thuis in blafjesland maar we hadden ook nog nooit van het type Landseer gehoord.

Heb inmiddels via Google even ingelezen.

Link naar reactie
Ik dacht bij deze foto even serieus dat je een speelgoedhondje had gekocht:
De batterijen gaan er onder zijn staart in geloof ik :wub::schater: En Diana, ik ben met dieren niet zo impulsief als met auto's, alhoewel hier 2 perzen rondlopen die tegen elk aannemelijk bod weg mogen wat mij betreft :ok: Wij hebben na onze vakantie onverwacht de Berner moeten laten inslapen. Aangezien die Bassets nogal emotionele hondje's zijn en die van ons zijn maatje miste, besloten tot aanschaf van deze kanjer. Pfffffffffffff het wordt steeds softer hier, nou de werkelijke reden. Ik ga niet met alleen een Basset over straat je loopt gewoon voor lul met zo'n flapper :rolleyes:
Link naar reactie
  • Administrator
Wij hebben na onze vakantie onverwacht de Berner moeten laten inslapen.

Da's k** om te moeten lezen :rolleyes:. Blijft overigens nog steeds mijn favo-hond...

Link naar reactie
En Diana, ik ben met dieren niet zo impulsief als met auto's, alhoewel hier 2 perzen rondlopen die tegen elk aannemelijk bod weg mogen wat mij betreft

:schater: :schater: de perzen zijn van Nicole.

Wij hebben na onze vakantie onverwacht de Berner moeten laten inslapen.

da's kl*te,sterkte. :rolleyes:

Ik ga niet met alleen een Basset over straat je loopt gewoon voor lul met zo'n flapper :rolleyes:

:schater: :schater:

Link naar reactie
(3mroadster @ 22 Aug 2008, 23:01)

En Diana, ik ben met dieren niet zo impulsief als met auto's, alhoewel hier 2 perzen rondlopen die tegen elk aannemelijk bod weg mogen wat mij betreft

Ahum, nee en die flapper is daar zeker ook geen bewijs van?? :rolleyes:

Diegene die zich aangetrokken voelt tot bovenstaande quote moet zich wel realiseren dat hij naast de 2 perzen ook "de lange" + flapper erbij krijgt!! Koopje zou ik zeggen.... :schater::schater::schater:

(z3mroadster @ 22 Aug 2008, 23:01)

Ik ga niet met alleen een Basset over straat je loopt gewoon voor lul met zo'n flapper

Doe je ook wel zonder en dus altijd! :rolleyes:

Link naar reactie
Ahum, nee en die flapper is daar zeker ook geen bewijs van?? :rolleyes:

Diegene die zich aangetrokken voelt tot bovenstaande quote moet zich wel realiseren dat hij naast de 2 perzen ook "de lange" + flapper erbij krijgt!! Koopje zou ik zeggen.... :schater::schater::schater:

Oh nah laat maar dan :rolleyes:

De kleine flapper vraagt al genoeg aandacht............... en kan ook al niet spellen. Twee is too much!!!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.