Ga naar inhoud

je non-z3 auto(s)


pj311

Aanbevolen berichten

over de tuning zijn de meningen nog verdeeld. Ik wacht nog even af omdat deze er nog niet is, althans nog niet officieel via de dealer. Anders maar eens naar de andere opties kijken.

Was trouwens geen on-stock deal. Was 3 maanden geleden al besteld.

Link naar reactie
  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Zal ik mijn dagelijkse monster dan ook maar even showen.

Hoewel ik maar 3 of 4 dagen werk per week is dit wel een van de grootste en sterkste, denk ik.

Dames en heren met tromgeroffel presenteer ik hier mijn 410 pk sterke Renault.

08012009.jpg

En dan nu maar wachten op de reacties. Denk eraan mensen ik ben hier nieuw,

dus ontzie me een beetje.

Link naar reactie
Die is er al geweest.. wie was dat ookweer?

edit: Het was RdeKnegt

zie topic

Rob was er al bij voor de onzinszonsvloed hype echt lostbarstte, dus dat maakt een beetje minder erg, en hij brandt het helemaal af, dus dan is er minder te lachen.

Jacq. ik huil om je en lach je uit :D :wave:

Link naar reactie
Rob was er al bij voor de onzinszonsvloed hype echt lostbarstte, dus dat maakt een beetje minder erg, en hij brandt het helemaal af, dus dan is er minder te lachen.

Ik zie nu pas....

Had deze al eens gezien, weet dat Prius een hype is. Heb er zelf een jaar in gereden , de grootste miskoop van mijn leven....

....Na de Prius een 1 serie, van de hel in de hemel

Dat Rob nu een 1 serie rijdt. Kijk dan ben je natuurlijk wel weer übercool :D en tock öko :wave:

Link naar reactie
Zal ik mijn dagelijkse monster dan ook maar even showen.

Hoewel ik maar 3 of 4 dagen werk per week is dit wel een van de grootste en sterkste, denk ik.

Dames en heren met tromgeroffel presenteer ik hier mijn 410 pk sterke Renault.

En dan nu maar wachten op de reacties. Denk eraan mensen ik ben hier nieuw,

dus ontzie me een beetje.

Stoer! Dat is nog eens een echte vent met veel pk's! :wacko:

Lijkt me wel relaxt om zo weinig te werken... :thumbup:

Link naar reactie
Stoer! Dat is nog eens een echte vent met veel pk's! :thumbup:

Lijkt me wel relaxt om zo weinig te werken... :rolleyes:

Veel pk's dus er zal ook wel veel :lol: gecompenseerd moeten worden. Dat heb je met die mannen.

Alleen jammer dat BMW geen trucks maakt.

Link naar reactie

Sinds oktober rijd ik dezelfde auto als Edwin namelijk een Passat CC 1.8 TFSI maar zonder DSG, handbak dus. Ook kleur en velgen exact hetzelfde. Verder een 318i cabrio uit 1999 (mijn vrouw) en sinds april de Z3. Wat een heerlijke auto is het. al regelmatog "dakloos"gereden.

Link naar reactie

Zo eindelijk is het zover en heb ik de Saab 9-3 ingeruild.

Met de Saab heb ik in zes en half jaar 426.000 km gereden :thumbup: en zij was toe aan een andere berijder.

Ja en wat kies je dan als dagelijkse auto voor die 60 à 65000 km/jaar, wel ik heb een BMW 520 Diesel gekocht (huisselectie) en ben na 2 dagen zeer tevreden met de rij eigenschappen.

Dus nu hebben we 2 beemers en moeten kiezen in het weekend, open of diesel. dit is fahankelijk van het doel maar die keuze is nu eenvoudig het is toch een BMW. :thumbup:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Bij deze een fotootje van mijn "wijnbusje", rijdt goed, zuinig, 1 keer in de 30.000 km een beurt en alles erop en eraan.

roy069.jpg

en het interieur, ik zit het gros van de tijd in deze auto, dus moet wel prettig zitten:

roy068.jpg

hij mag echter wel weer eens gepoetst worden.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Nog nieuws ivm met de m52b28 in mijn e30-rattebak:

img098l.jpg

Het gaat om een single vanos met m50 spruitstuk en uiteraard aangepaste soft. Volgende meeting wil ik de 2.8ers :blink: hier wel eens een poepie laten ruiken in mijn oude ragkrel :schater:

Link naar reactie

Is er ook een techneut in de zaal die me kan uitleggen waarom zo'n kopppelkromme nu een deukje heeft bij 3350 RPM?

p.s. een beetje lezen geeft me het idee dat het vooral het ademen (O2) en brandstoftoevoer verschillen zijn bij verschilende toeren die dit veroorzaken. In een ver verleden ook iets gelezen over vierkante en overvierkante motoren die verschillen geven in koppel en hoe ze met (hogere) toeren omgaan. Iemand die het beter weet?

aangepast door The Shrike
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.