Ga naar inhoud

je non-z3 auto(s)


pj311

Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zojuist je filmpjes gezien, dat ziet er goed uit Pieter-Jan! :m: ;)

Ik zie dat je ook speciale wielen achter hebt voor het driften! Waar is deze baan en wanneer kun je daar terecht? Ik kan natuurlijk altijd een setje 16" 225ers kopen voor achterop de coupe en daarmee gaan driften :wave:

zijn geen speciale of zo, gewoon goedkope bandjes op een stalen velg, kwestie van het budget onder controle te houden en mijn goede banden te sparen.

er worden in lelystad verschillende cursussen georganiseerd en allemaal in de buurt van het rdw terrein.

wat ik gevolgd heb, is vlak ernaast op het midland oval circuit. dat is zon ovaal waar speedway met van die supersnelle gocarts gereden worden.

het driften is door driftcursus.nl verzorgd. het is niet echt supergeorganiseerd of erg professioneel, maar gewoon leuk. als je geholpen wil worden, zal je het altijd moeten vragen. het is niet zo dat er echt een instructeur voor je voorzien is. maar het wijst zichzelf allemaal heel vlot uit.

op driftreport.nl onder "driften ---> waar leren driften" staan zowat alle cursusgevers verzameld, daar kan je eens neuzen en kijken welke data en of formule jou het best uitkomen. als je eens gaat, laat het dan hier altijd weten, kunnen we met een groepje gaan!

in belgie kan je op de paddock in zolder bij xtremedrift.be terecht voor goedkoop en eenvoudige driftfun.

Link naar reactie
Mijn Ring (van Eindhoven) tool:

IMG_0857.JPG

2004er VW Passat Variant 96KW TDI Sportline (met velgen van Joost :D )

Sinds 1 januari mijn 100% zakelijk-km-schrijf-tool. Dus eigenlijk zou er wat kleiners/wenbaarders/snellers/sexiers voor in de plaats moeten komen (Andriol's 3er vind ik wel wat, of Martijn's A3)

Deze mooie Passat is vandaag verkocht (toch wel :foto: ) .

Mijn nieuwe daily ride schakelt hiermee (da's dan wel weer :ok: )

IMG_1807.JPG

Ik schiet morgen nog wel wat betere foto's van het hele ding ;) :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Wat grappig, dezelfde versnellingspook als Nicole in haar 118 diesel heeft net als de rest van het :m: spul waarschijnlijk :D

Roger, dat is spot on! :ok:

Naar goed Overijssels gebruik heb je nu een vleesprijs gewonnen! Je kunt deze bij ons thuis af komen halen, zodra de Porsche up and running is! :foto:

Zojuist toch nog even foto's kunnen schieten:

Roger had het al geraden....Mijn nieuwe BMW 118d 3-deurs

IMG_1812.JPG

Mooi, kort, vierkant, strak en met echt coupe-deuren:

IMG_1816.JPG

Als je heel erg goed kijkt, zie je de Z3 coupe genen.. (als je het echt wil...en als je Ruud heet misschien ;) )

IMG_1817.JPG

Dit is vanaf nu dus mijn dagelijkse werkplek

IMG_1820.JPG

Qua opties heeft de dealer erg goed geholpen door een model te zoeken waar al mijn gewenste opties op zaten. Dat waren: M pakket binnen, M sport onderstel, M stoelen, 17" Mischbereifung, alu sierlijsten, kleur Saphirschwarz of Spacegrau.

Plus nog wat extra's die "de AG" niet in rekening heeft gebracht op deze specifieke auto: navi, lichtpakket, chroom buitenom, automatic climate control, multifunctioneel stuur (+- 4K aan opties :hypocritesmiley: )

Ben er vandaag voor het eerst mee onderweg geweest. Wat een genot om in te rijden! Zo strak op de weg (het M onderstel is wel erg straf, maar man-o-man wat plakt dit ding in de bochten). Meer vermogen + sneller dan de Passat en nog een stuk zuiniger ook nog! En echt overal mega stil in de stad en op de snelweg :ok:

Deze mooie wagen (en de centjes die ie kost) betekent ook dat het "project Z4 coupe voor erbij" nog minimaal een jaartje of wat wachten moet. Geen ramp, dat geeft de Z4 coupe prijzen ook even de kans om richting 20K te zakken! ;)

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

maandag en dinsdag van 2 oude bmw's 1 hele goede gemaakt. heel heel leerrijke ervaring. :rolleyes:

jerre is ook mee komen sleutelen op maandag en heeft deze fotokes gemaakt, thx:

jeroen @ work:

89077733.jpg

le moment suprème:

outp.jpg

"the force" in the engine bay!!!!

pjj.jpg

@rve: spijtig dat ik je gemist heb, maar zat hier echt aan vast.

mijn belangrijkste bijdrage :thumbup: :

kuis.jpg

Link naar reactie

Dat ziet er goed uit Pieter-Jan! Welke motor zit er nu in na "operatie Frankenstein"?

@rve: spijtig dat ik je gemist heb, maar zat hier echt aan vast.

Geen probleem man! :rolleyes: Is al helemaal tof dat je mijn snowboard hebt kunnen repareren :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Sinds 3 weken een batmobile een hybride, Honda Civic. Eigen maar 1 foto nog van gemaakt, toen die bij de dealer was aangekomen:

th_IMG_0373.jpg

Maar bevalt wel goed, vervelend traag issie niet en automaat is wel lekker relaxt in de stad en file.

Link naar reactie

Ik ben benieuwd hoe zuinig ie nu werkelijk is Jacq (als ie eenmaal ingereden is)

Eigen maar 1 foto nog van gemaakt, toen die bij de dealer was aangekomen:

th_IMG_0373.jpg

Foto verwijderd? Het zal wel tegen de policy van Photobucket zijn om foto's van dat soort "auto's" te hosten :newblush:

Link naar reactie
Ik ben benieuwd hoe zuinig ie nu werkelijk is Jacq (als ie eenmaal ingereden is)

Foto verwijderd? Het zal wel tegen de policy van Photobucket zijn om foto's van dat soort "auto's" te hosten :thumbup:

Nee als je er op klikt werkt de link wel. Maar op de 1 of andere manier wil Photobucket geen hotlink op deze site weergeven.

Wat betreft zuinig: Geen idee, het heeft een tankpasje. Tis iig wel zuinig in de bijtelling.

Voornemen was om na een jaar voor privé een BMW te kopen en dit als puur zakelijke fileslak te gebruiken. Maar tis toch wel een erg prettig bakkie eigenlijk en stukken minder sloom dan verwacht.

Een hoog leasebedrag vind ik lastig, je legt je 4 jaar vast en stel dat je financiële situatie nadelig veranderd in de tussentijd, dan zit je er wel aan vast.

Maarre... leuke bak heb je zelf ook erbij RvE. Ziet er niet als een straf uit en qua merk... helemaal goed! :thumbup:

Link naar reactie
Een hoog leasebedrag vind ik lastig, je legt je 4 jaar vast en stel dat je financiële situatie nadelig veranderd in de tussentijd, dan zit je er wel aan vast.

Is inderdaad niet makkelijk, zonder werkende kristallen bol. Toen ik de lease van de 1 heb geregeld, was er een cash flow die ook wel een 318d, 320d of 123d ( B) ) zou kunnen dragen. Maar ja het contract loopt meerdere jaren (ik heb gekozen voor 3 jaar, verlengen kan altijd, korter niet). Uiteindelijk de 118d met wat goodies genomen. Rijdt heel prettig, is erg zuinig (als ik kijk hoe ik er mee rijd :blush: ) en kosten zijn te overzien.

Maarre... leuke bak heb je zelf ook erbij RvE. Ziet er niet als een straf uit en qua merk... helemaal goed! :thumbup:

Dankjewel

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Na de baanwissel de 1-serie moeten inleveren. Helaas mocht er geen BMW meer komen dus heb ik wat anders moois uitgezocht.

Afgelopen maandag kon ik 'm ophalen:

PASSAT CC - Coupe 1.8 118 KW / 160 PK TFSI 7 versn. DSG

Kleur : Deep black parel

Parc distance control

Lm velgen "interlagos"

soundpakket

Dynamic drive control

Pioneer navigatie

trekhaak met afneembare kogel

dsc04702kopie.jpg

dsc04707kopie.jpg

dsc04711kopie.jpg

Link naar reactie

best mooie leasebak hoor. Ik vind het interieur wat minder, maar van buiten erg mooi. Ook de Pon on stock lease deal kunnen maken? Een vriend van me heeft deze ook maandag besteld met EUR6k korting omdat hij 1 van de onstock autos nam. Hij heeft dezelfde motor, maar geen DSG, omdat deze DSG (voor kleine motors) geen tuning aan kan. :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.