Ga naar inhoud

je non-z3 auto(s)


pj311

Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ge moest eens weten hoeveel goesting ik heb om zondag met die oude krel naar de ring te rijden... maar voor de goede vrede ga ik het toch laten :thumbup:

Goed zo! <_< ik had juist goesting om achter de mooie brede :muur: coupe achtersten van je Estoril en Emanuels Imola te rijden!! B)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

ben weer content: vandaag een nieuwe daily gekocht. de power-bus was reeds weg (ik in een mercedes was gewoon geen gezicht) voel me nu wel een beetje snob met 3 bmw's :thumbup:

maar toch, met enige trots:

525d van 2005, mooi met panoramadak enz... alle dikke nekken-opties inbegrepen

52520d20touring20zwart2qv9.jpg

Link naar reactie

Wow PJ! Die is wel :thumbup:

Met drie BMW's ben je gewoon iemand met smaak, geen snob ;) Welk nummerbord gaat ie krijgen?

Dat is hier in Nederland jammergenoeg niet meer te betalen, zoiets. :ok:

Wanneer ga je 'm dopen op de Ring? :P

Link naar reactie

deze namiddag toch nog vlug enkele rondjes ring doen :thumbup: de e30 is race-klaar en ik kater-vrij :P

ik passeer rond 16u het laatste shell station voor de duitse grens (zelfde van de vorige keren). als er iemand last minute mee wil, let me know!

Link naar reactie
dat colere embedden vh filmpje lukt me dus niet he grrr...

van je Youtube linkje alleen de laatste letters-cijfers tussen YT haakjes zetten

dus van http://nl.youtube.com/watch?v=lfu27mFbcM8 alles achter het "=" teken

dus alleen de lfu27mFbcM8 tussen "yt" haakjes

da-is-da :kisstogether:

Link naar reactie
hey ruud, bedankt, maar wat bedoel je met die yt haakjes? waar vind ik die? :kisstogether:

die moet je zelf even intikken, maar als ik ze nu als voorbeeld intik krijg ik de foutmelding dat er niks tussen staat. Eens kijken of het zo lukt

dus [ deze met "yt" ertussen en dan deze ]

dan je letters+cijfers van youtube gevolgd door

[ deze met " /yt " ertussen en dan afsluiten met deze ]

Link naar reactie
yeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

thx mate

you're most welcome. :kisstogether:

Je filmpjes kijk ik vanavond thuis, youtube is hier geblocked. Ik ben wel benieuwd naar PJ-driftmeister!

Link naar reactie

Zojuist je filmpjes gezien, dat ziet er goed uit Pieter-Jan! :m::thumbup:

Ik zie dat je ook speciale wielen achter hebt voor het driften! Waar is deze baan en wanneer kun je daar terecht? Ik kan natuurlijk altijd een setje 16" 225ers kopen voor achterop de coupe en daarmee gaan driften :wave: Die banden die Martijn dit weekend had, zagen er ideaal uit voor dit soort werk :m: (merk was "powerranger" geloof ik :mellow: )

Misschien is het een idee om je motorkap en/of dak fluor-geel te verven, kunnen we beter zien wie je bent tussen die 3ers!

Link naar reactie

Sjee, de laatste tijd heeft het forum bij mij wel veel hickups en netwerk errors (en dus dubbelposts), zou ie de nieuwe firefox niet lekker vinden?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.