Ga naar inhoud

je non-z3 auto(s)


pj311

Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jij doet ook nog alles om er bij te horen he :mellow: Het topic is bedoelt voor de auto naast je Z4 of Z3. Heb jij een Z3 nee, komt die er weer ja :sadder:

Goh van wie zou ik dat nu hebben he....en wie zegt er dat er een ZZZ of ZZZZ terug komt...heb je mij in ieder geval (nog) niet over gehoord...mijn verlanglijstje is namelijk nog zooo lang.

Link naar reactie
..en wie zegt er dat er een ZZZ of ZZZZ terug komt...heb je mij in ieder geval (nog) niet over gehoord...mijn verlanglijstje is namelijk nog zooo lang.

...Porker..... (nu Martijn nog) :mellow:

Link naar reactie
Zie ook www.nekaf.nl.

Volgens mij ben je bekaf als je een paar honder kilometer in een nekaf hebt gereden! Respect Bart! :blink:

Ik zie dat jullie ook lokaties bezoeken die misschien ook leuk zijn voor de "Afdeling L&B" van dit forum :wacko:

foto

(originele lokatie van de :foto: hier )

Link naar reactie
Goh van wie zou ik dat nu hebben he....en wie zegt er dat er een ZZZ of ZZZZ terug komt...heb je mij in ieder geval (nog) niet over gehoord...mijn verlanglijstje is namelijk nog zooo lang.

hij gaat eindelijk die z3mqp kopen! wedden? het verlanglijstje is héééél lang, maar er kan er toch maar 1tje bovenaan staan he?

Link naar reactie

gisteren eerste ring-tripje met de e30: super meegevallen!!!! niet heetgelopen, niks kapotgereden... zalig! weg naar daar rond 190 continu en no problemo :thumbup:

op de ring ook goed gegaan, enkel de remmen die wat heet liepen, maar dat was te verwachten.

volgende week donderdag eerste driftdag in zolder, sta te popelen!!!

Link naar reactie

Rij nu deze.

BMW 118D DRF BUSINESS (RAI Edition)

Opties:

Elektrisch schuifdak

Parkeersensoren achter

Cruisecontrol

Automatische airconditioning

Sportstoelen voor (superoptie, wat een fantastische stoelen)

Autom.dimm. binnenspiegel

Deurgrepen in carrosseriekleur

Multifunctioneel sportstuur

VDO Navigatie in luchtrooster

Afneembare trekhaak 13polig

Zonder typeaanduiding

LM Velgen 205/55R16 (RAI aanbieding, 152007)

Stof network Anthrazit/ Schwarz

Ipod connector, inclusief inbouw

imgp1794mediummu6.jpg

Maar inmiddels mag ik weer op zoek naar iets anders. Helaas mag BMW niet meer dus dat wordt moeilijk. Luxeprobleem, ik weet het :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

In navolging van Harold:

Ook een kevertje 1300 van 1966 eerste lak, simili interieur, stalen schuifdak....

IM002593.jpg

Nog een kevertje 1200 van 1967 (9 months only model), schuurvondst uit het mooie Nederland :kicking:

barnherb.jpg

BMW 320 Automaat van 1976, koosnaam Beemertje, dagelijkse woon-werk wagen.

IM003743.jpg

Auto van mevrouw en tevens sleurhut: Passat variant, last off the mohicans 2005. Met chip.

passat.jpg

en de ZZZ is alom bekend. Volgend jaar op zoek naar een broertje. Z1 of Z3 QP... :angry:

Link naar reactie
Hij is nu "PJ311-nummerplaat" loos... ?! B)

Ja hey, waar blijft ROX311?! :wacko:

Of heb je het open dak dichtgelast? (of de deuren, in ware Dukes of Hazard style?)

Link naar reactie
Hoeveel harder loopt ie nu? :D

het oog wil ook wat he :banaan:

ge moest eens weten hoeveel goesting ik heb om zondag met die oude krel naar de ring te rijden... maar voor de goede vrede ga ik het toch laten :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.