Ga naar inhoud

second edition's forum caps


zzztje

Aanbevolen berichten

omdat er veel vraag was (en ze helaas op zijn) hebben Marijke en ik ''second edition'' forum caps laten maken.

de caps zijn blauw met witte borduursel,de tekst op de achterkant is ongeveer 7 cm breed,en op de voorkant ongeveer 10 cm breed.

de caps kosten €15,00 p.st (incl. verzendkosten)

wil je een cap hebben, dan zijn er twee optie's.

1= stuur een PM of mailtje naar dmwvink AT hotmail PUNT com met je adres , dan mail ik mijn rekeningnummer terug.

als ik 't geld heb ontvangen stuur ik de cap Z.S.M. op.

ophalen kan natuurlijk ook,jullie weten ons te vinden. :schater:

2= ze zijn alleen nog verkrijgbaar bij Ruud en Marijke.(roodkapje).

HPIM0597.jpg

HPIM0595.jpg

besteld;

1xmohikaan (henk komt 'm halen)

1xnop (verstuurd)*

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
Gouden handel, al 3 verkocht in 2,5 maand tijd ;)

:nono: Reggie deed aan powerselling tijdens Limborit SE II

IMG_1416.JPG

4 stuks dus! :ok:

Link naar reactie
Even een tippie, laat iedereen 10 euro betalen bij de nieuwjaarsborrel en geef ze een pet kado :ok:

da's een goede Roger!! <_<

even kijken..je hebt 2 caps kado gekregen.. dat is dan €20

ik zal je ff ruud's rekeningnummer mailen.

bedankt voor de tip hè :D

't komt wel goed schatje :kisstogether:

Link naar reactie

Gisterenavond 2 caps opgehaald bij Diana en Willy.

Deze bikkel met kapje open naar 't Bikkeltje in Berghem. Lekker een hapje gegeten, even gezellig gekletst en toen met cap op met kapje open weer terug naar huis. Is toch net iets warmer voor mijn kale knar. Misschien een mogelijkheid voor :fiew: oorwarmers???

Maar dames en heren, er was veel vraag naar de caps nadat de eerste serie uitverkocht waren. Marijke en Diana steken hun nek uit, laten een nieuwe serie maken en nu valt de kooplust van jullie toch wel een beetje tegen. Ik ben vrijgezel en neem er twee mee, terwijl ik achteraf bedenk dat je er eigenlijk al 4 per auto moet hebben. Stel je wast er twee uit, dan heb je een reserveset nodig. Je kunt je zonder cap toch echt niet vertonen. Of als je veel wisselende meerijders/meerijdsters hebt, dan moet je ze toch een fris petje aan kunnen bieden. Ja toch? Of niet dan? Jawel hoor! Nou dan!

Neem spontaan een dappere beslissing en zorg voor een paar caps op pakjesavond of onder de kerstboom!

tanti saluti,

coen

Link naar reactie
terwijl ik achteraf bedenk dat je er eigenlijk al 4 per auto moet hebben. Stel je wast er twee uit, dan heb je een reserveset nodig. Je kunt je zonder cap toch echt niet vertonen. Of als je veel wisselende meerijders/meerijdsters hebt, dan moet je ze toch een fris petje aan kunnen bieden. Ja toch? Of niet dan? Jawel hoor! Nou dan!

coen

:schater: ik heb er nog meer hoor Coen.

leuk dat je er gister was. B)

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Als jullie problemen hebben bij het laten maken van nieuwe caps heb ik wel een goed adres.

Er kan per kleine serie of zelfs per stuk geleverd worden, geen opzetkosten en billike prijzen.

Voor info of contact zie www.ans-design.nl

Link naar reactie
Als jullie problemen hebben bij het laten maken van nieuwe caps heb ik wel een goed adres.

Mooi Ad! :wave: Als je eerst helpt met het opmaken van de huidige (ijzeren) voorraad caps, gaat het helemaal goed komen! ;)

Link naar reactie
Als jullie problemen hebben bij het laten maken van nieuwe caps heb ik wel een goed adres.

Er kan per kleine serie of zelfs per stuk geleverd worden, geen opzetkosten en billike prijzen.

thanx voor 't aanbod Ad.

maar zoals Ruud al aangeeft,eerst maar die 30 ''second edition's forum caps'' zien te verkopen.

ik neem ze de 12de mee,dus wie er eentje (of twee) wilt.... :wave:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Mooi Ad! :ok: Als je eerst helpt met het opmaken van de huidige (ijzeren) voorraad caps, gaat het helemaal goed komen! ;)

Ondanks jullie voorraad heb ik toch samen met Ans van www.ans-design.nl toch een ander petje ontworpen en gemaakt.

Heb ik even iets unieks lijkt me. :thumbup:

Liefhebbers kunnen via genoemde site met "ons Ans" contact opnemen, ik heb nu een leuke pet maar sta er verder geheel buiten. :nono:

afb007.jpg

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Zijn deze caps nog beschikbaar? Als ik de berichten goed gelezen heb, waren de laatste alleen verkrijgbaar bij roodkapje. Het laatste bericht over deze caps is gedateerd, vandaar mijn vraag.

Zijn er eventueel alternatieven in de handel?java script:add_smilie(%22:petje:%22,%22smid_75%22)

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.