Ga naar inhoud

de mazzel..


Superduper

Aanbevolen berichten

Maar wat Ivo's reactie betreft, kan ik me aansluiten bij de mening van MdV.
Als jullie het met zijn beiden eens zijn wordt het eng :mellow: Nee natuurlijk niet dit geeft alleen maar aan dat het best meevalt hier. Soms loop je elkaar lekker op te naaien so what? Als je met een clubbie naar München gaat laat je je ook opnaaien, en voor je het weet loop je in een oranje leder hosen door de stad :rolleyes: Dus mensen niet te zwaar aan alles tillen het valt allemaal reuze mee hier en gezeik heb je altijd wel eens.

Zo, en dan nu over tot de orde van de dag.

@Ies, ik heb nog een mooie Z4 voor je staan, kom eens langs en we komen er wel uit :thumbup:

@Ivo, wat moet je voor deze tent hebben :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Ivo, wat moet je voor deze tent hebben :schater:

Brrrr, Roger als uebersturmbahnfuhrer. :rolleyes: Run, run, run for your life. :schater:

@ Ivo, hij snapt bruto en netto prijzen niet zo goed, dus kun je mooi mee spelen bij de prijs.

p.s. kom je zondag nog ff langs bij het karten? Je vliegt toch langs planet ultra.

Link naar reactie

oh God ben jij er zoeen (nee niet God dat bedoelde ik niet), ben jij zo'n prater. Zo'n vader die zaterdags aan de zijlijn zijn zoontje wel even vertelt hoe hij moet voetballen terwijl hij zelf nooit verder is gekomen dan het 12e bierelftal in de 8e klasse KNVB.

Nou we gaan het zien dan ........ of horen :rolleyes:

sorry Ies, je topic wordt gekaapt. Eigenlijk hopen we stilletjes allemaal dat je inmiddels bent afgekoeld en gewoon blijft dus we lullen maar snel ergens anders over

Link naar reactie
En neem 1 ding van mij aan iedereen die langer als ik ben komt er niet langs -_-

Huh...heb je een speciale kart waar je zijdelings in zit? <_<

sorry Ies, je topic wordt gekaapt. Eigenlijk hopen we stilletjes allemaal dat je inmiddels bent afgekoeld en gewoon blijft dus we lullen maar snel ergens anders over

shhhh. gaat toch best goed zo -_-

Link naar reactie

Zo er moet weer wat olie op het vuur zie ik <_< Nee hoor, ik hoop dat zowel Ies als Rob gewoon blijven. Lullig van je auto kerel maar het komt vast weer goed. Misschien komt het forum nu wel weer goed uit voor onderdelen en heb je er straks weer ontzettend veel zin in. Het is tijd om de negatieve spiraal op het forum te doorbreken. Als sommige mods en admins wat minder politieagentje spelen en een aantal anderen (Roger, Martijn, Arno, en ik) wat minder stangen dan komt het helemaal goed. -_-

Link naar reactie

Zo hallo, beter laat dan nooit (mijn reactie dus). Ies, balen joh dat klinkt niet best! Zien we je dan nooit meer als the king of the roundabouts er overheen knallen? Je komt nog geregeld ter sprake hoor. Wat je wel of niet voor binding met het forum wilt houden is natuurlijk aan jou, het zou jammer zijn als je er geen lol meer aan kunt beleven, er zijn toch ook vaak leuke activiteiten, misschien is een 'gewoon forumlidmaatschap' dan nog wel iets waar je plezier aan beleeft? Dan heb je geen bijzondere verantwoordelijkheden meer waar mensen je wel of niet op aan kunnen spreken. Hoe dan ook, sterkte met de reparatie als dat nog kan en kom nog eens langs???? Live bedoel ik, bakkie doen, bijpraten, onder de Z-fans zijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
...als op dit IP nummer toevalig ook een ander forumlid is "gehuisvest.

Zou zo maar kunnen Yangkie! Diezelfde gedachte heb ik altijd bij dit member (die altijd minder aardig doet tegen Martin):

Ik begrijp dat je je Z3 Coupe hebt verkocht. Jammer. Voor deze frikandel op wielen met het stuur aan de verkeerde kant bied ik 250 euro. Ik zie je reactie wel tegemoet.
Link naar reactie
Zou zo maar kunnen Yangkie! Diezelfde gedachte heb ik altijd bij dit member (die altijd minder aardig doet tegen Martin):

ik heb er niet eerder op gelet maar als ik inderdaad zie wat dit lid tot nu toe gepost heeft:

Een post met een gejat plaatje waarin die zich voorstelt.

Twee posts waarin die Martin afkat. (Alsof martin daar wakker van ligt).

Respect voor deze stijlvolle bijdrage aan het forum. Heel indrukwekkend. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.