Ga naar inhoud

de mazzel..


Superduper

Aanbevolen berichten

Ik navolging van Rob zeg ik jullie bij deze gedag. :kisstogether: De lol is na ruim 4 jaar af: ik heb geen zin meer om moderators over te halen om te blijven, werk te steken in het forum en daarvoor alleen maar in de zeik gezet te worden. Ik zal misschien nog wel eens wat lezen maar niet meer actief bijdragen, backuppen of de vuile klusjes opknappen.

Vanmorgen mijn Z3 in de vangrail gepoeierd en dat is een mooie symbolische link met het forum voor mij: onhoudbaar en beschadigd.

Jammer alleen dat nu al het werk weer op Sledge (en Ivo) neerkomt.

Aan allen die ik persoonlijk ken: bedankt voor de toffe tijd en uitstapjes.

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer dat er een enigszins negatieve spiraal gaande is op dit forum. Maar als je je Z3 in de vangrail hebt gereden is het denk ik niet het moment om dan afscheid te nemen.

Volgens mij valt dit eerder in de categorie afreageren.

Het is superklote om je ZZZ in de puin te rijden. Hopelijk zonder persoonlijke schade. Komt het nog goed met je ZZZ?

Superduper, denk er nog eens over na om je medewerking te blijven geven aan dit forum. Het kan toch niet waar zijn dat dit langzaam ten ondergaat??

Anyway , sterkte met je ZZZ

Link naar reactie

Shit Superduper, wat verschrikkelijk balen van je Z!!!!!!!!!!!!

Maar voor ons nog veel verschrikkelijker dat je afscheid neemt van het forum!!! Al begrijp ik je helemaal. Ik vond de taal die tegen je werd aangeslagen ook volledig onacceptabel. Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik er veel eerder de brui aan gegeven...

Uiteraard hoop ik dat je je bedenkt. Maar mocht dat niet zo zijn dan wens ik je heel veel geluk met alles wat de toekomst brengt. En ik hoop van ganser harte dat het helemaal goed komt met je Z :kisstogether: .

Link naar reactie

Heey, kop op Superduper...

Wie ben ik om iets af te doen aan hoe je je op zo'n dag voelt, maar ik zou je willen vragen: slaap er nog eens een nachtje over...

Het komt op mij over alsof je heel wat frustratie opgestapeld hebt en nu is je kapotte Z3 de bekende druppel...

Enne... als admin / moderator laat je je toch niet in een hoek zetten door rare taal? [Ferme taal modus aan:] Types die zich niet kunnen gedragen kunnen na een waarschuwing opkrassen. Hup, deleten die gasten! :kisstogether: [Ferme taal modus uit].

Wat je ook beslist: Fijn dat je zelf niks aan het verhaal Z3 in de vangrail overgehouden hebt en bedankt voor je werk voor het forum...

Groetjes, Harold ;)

Link naar reactie

Kom op Ies, een meer dan klote dag maar laat je niet hélemaal gaan !!!

Ik weet natuurlijk niet wat er de laatste tijd aan PeeEms is gewisseld en of daar beledigende uitingen in Zijn gedaan, maar:

Er is genoeg steun c.q. waardering uitgesproken voor jullie moderators/admins de laatste tijd dus laat je niet alsnog uit het veld slaan door een handje vol members die tegen je lijken te Zijn.

Jij kunt als admin als geen ander dit draadje deleten, het heeft geen enkele positive inbreng op ons forum en doet ook jou geen goed.

(Voordat dit het Zóveelste draadje wordt waarin wij Zélf de vermeende 'negatieve spiraal' tot leven brengen danwel instand houden.)

Ik ga er dan ook vanuit dat Harold gelijk heeft en dat deZe ultradikkeklotedruppel van vandaag je even deZe post heeft doen realiseren.

Nogmaals, als dit een impulsieve 'afreageer' post is: Deleten, de rest komt wel weer goed !!!

Veel sterkte met je bloedmooie ZZZ.

Limbo FreetZZZ (die geen Ies wil kwijtraken en hoopt dat dit draadje dadelijk niet meer bestaat... :kisstogether: )

Link naar reactie

Ik kan het helemaal met Frido eens zijn ! :clapping:

Je voel je nu beroerd Ies, maar kom op, je laat je toch niet in een hoek zetten ! :ph34r:

Laat het ff rusten, en beslis dan rustig wat goed is ! :wave:

Link naar reactie

Allereerst, sorry van je Z3 :ph34r: Ik hoop dat je zelf ongedeerd bent en de schade niet onoverkomelijk is.

Maar ik hoop zeer zeker ook dat je op je besluit terug komt. Je wordt meer gewaardeerd dan je denkt, echt! Zelfs een newbie als ik ontgaat dat niet.

Het is soms jammer dat als het goed gaat, je in het leven daar altijd minder over hoort, dan als mensen kritiek hebben.

Hulde voor jouw inzet enne... niet weggaan, het forum kan jou helemaal niet missen :clapping:

Wil je er alsjeblieft nog eens over nadenken?

Link naar reactie

Ies, sommige dagen zit het even tegen, morgen fris en fruitig weer op voor een nieuwe dag. Sterkte in ieder geval, het kloterige gevoel na schade ebt weer weg. Als de emotie weer plaatsmaakt voor ratio breekt de zon vanzelf weer door de wolken. Huub vertelde me ooit nadat ik een schuiver had gemaakt, gortdroog: ´het is maar blik´. Ook al betreft het je geliefde Z, er zit een kern van waarheid in.

De forum-kou leek me weer uit de lucht, juist middels PMs tot een goed en wederzijds begripvol einde gebracht. Succes!

Link naar reactie

Whoops,zo heeft iedereen zijn dag weleens niet.

Ik denk dat ondanks meer"negatieve"posts de positieve de overhand houden.

Maarja t'is ook maar hoe je zelf in't leven staat.

Zo vindt ik bijvoorbeeld als je je wagen te koop zet je best kunt zeggen waarom.En niet in te trend van"dat gaat je geen flikker aan waarom".Dat vindt ik dus het deleten zeker waard.

Wees gegroet,

Wout

Link naar reactie

Dat is mooi K Ies. Het is (hopelijk niet was) zo'n mooi exemplaar.

Ik denk dat juist jouw inbreng de afgelopen tijd zeer werd gewaardeerd. Er was even wat onduidelijkheid maar ik dacht juist dat dat opgehelderd was.

Verder kan ik me alleen maar bij Zedri aansluiten en hoop ik dat dit een tijdelijke woedeuitbarsting was.

Sterkte in ieder geval.

Link naar reactie

Hey Ies man, WTF :blink:

Kapotte Z is ruk, geen twijfel.

Ik begrijp je beslissing volledig. Ik weet hoeveel tijd je erin steekt (deed zelf eerder alles alleen) en net als bejaarde billen wassen: je krijgt er alleen stinkende handen voor terug, zo lijkt het :thumbup:

Misschien moet de stekker er hier maar gewoon uit :mellow:

Aan de andere kant: ooit begonnen uit frustratie met het berichtjesding op de clubsite, is dit forum toch echt wel wat geworden de laatste jaren.

Misschien zet ik het wel te koop en verdeel ik de opbrengst onder de vrijwilligers :rolleyes:

Link naar reactie

Allereerst natuurlijk super balen van de ZZZ en hopelijk valt de schade mee en is hij/zij spoedig weer de oude ! Belangrijker is dat jij er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen aangezien een auto 'maar'een stuk blik is waar de mens,raar als hij is,waarde aan hecht !

Ik hoop dat je je beslissing toch nog eens goed wilt overdenken aangezien je naar mijn idee gewoon goed werk levert hier ! Als moderator zul je wellicht ook wel de nodige shit over je heen krijgen maar het lijkt mij de kunst om daar boven te staan en het op zo'n volwassen manier mogelijk op te lossen.

Ies het allerbeste en overdenk alles nog eens rustig !

@Ivo : Ik mag toch aannemen dat je dit niet serieus overweegt :rolleyes:

Link naar reactie

Wat een sfeer van ´laten we elkaar lekker de put in l#llen´ zeg... Nu nog gepaard gaand met gedreig ook... Voeg dan de daad bij het woord, verkoop de tent en strijk wat knaken op, of geef het uit handen aan mensen die ertoe bereid zijn de noodzakelijke energie te investeren. Je zou je kunnen voorstellen dat een klaagzang van admins & mods er niet toe gaat leiden dat de sfeer verbetert.

Recent gedoe is uit de wereld, sluit het af en ga verder! Ik vind het een klein drama dat Ies zijn auto tegen de vangrail heeft geparkeerd, maar blazen we eea nu niet enigszins buiten propositie?

Stinkende handen... :thumbup: realiseer je je wat je daarmee impliceert? Als je je mod of admin werkzaamheden, vergelijkt met die van medewerkers in de zorg, die dag in dag uit in een verzorgingstehuis, tegen een weinig riant inkomen, worden geconfronteerd met de meest ranzige uitingen van bezuinigingen, sta je mijns inziens wel ultiem ver af van de realiteit.

Een behoorlijk aantal planeten verder dan Planet Ultra, zeg maar. :rolleyes:

Link naar reactie

o.k., er zijn mensen die het even gehad hebben met het forum hier. Dat kan en mag. Maar het overgrote deel van de mensen hier deelt dat gevoel (gelukkig) niet. Laat het dan zwaarder wegen dat er genoeg positiviteit aanwezig is.

Superduper, ik hoop dat je snel weer op de weg te vinden bent in je Z en ook hier.

Link naar reactie

Kan me goed voorstellen dat Superduper zo'n reactie plaatst nadat hij tegen de vangrail heeft gezeten met z'n geliefde Z. Maar wat Ivo's reactie betreft, kan ik me aansluiten bij de mening van MdV.

Dat er wel eens stront aan de knikker is om een forum, daar kan je op wachten als je zo'n site begint. De kunst is dan om daar goed mee om te gaan als admin.

Femme heeft ook geen complete community van de grond gekregen door bij de eerste bonje de handdoek in de ring te gooien.

Link naar reactie

Mooi dat JBF psychologie ook hier werkt. Ff iedereen rechts inhalen en iedereen begint te relativeren :schater:

Maar goed, ik verkoop nix want het levert toch nix op :mellow:

Dit forum is echt niet te vergelijken met een tweakers ofzo. 1 september 2008 doe ik dit geintje 5 jaar. Naast veel van mijn vrije uren (en frustratie, stress als je hemel en aarde lijkt te moeten bewegen om technisch iets voor elkaar te krijgen) zitten er heel wat uurtjes van Danny, Ies en de Mods in. Leuk dat ferre er in is gelaagd om er geld mee te verdienen, maar zover ben ik in die 5 jaar niet gekomen.

Verder ben ik negetaief, ik doe dit omdat ik het leuk vind. :thumbup:

Let wel: als ik het niet meer leuk vind ... :rolleyes:

Link naar reactie

en als dit nu de 1e bonje was ..

ik snap, je bent hier nog maar een paar maandjes, maar geloof me, dit is echt niet het eerste gekakel wat we in die 5 jaar hebben gehad hoor :rolleyes:

Goed, en nu weer over auto´s;

Ies, wat is er nu met je Z3 :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
maar zover ben ik in die 5 jaar niet gekomen.

https://www.google.com/adsense/login/nl/?hl...nid=1g0jeMFYIHk

Een goede reden om er vandaag dan mee te beginnen... Relevante links die jou geld opleveren op de momenten dat wij als bezoekers erop klikken. Als je de instellingen goed zet, komen er uitsluitend BMW/auto-gerelateerde links tevoorschijn.

Zet ze niet te irritant tussen de posts of bovenin e.d. en je zult er niemand over horen. Tegenwoordig heeft elke site wel googleads.

Mijn zegen heb je!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.