Ga naar inhoud

ZZZ is verkocht !


Marvin

Aanbevolen berichten

Hai beste Members,

ja de kogel is door de kerk !

De ZZZ is verkocht aan een andere enthousiaste eigenaar die er nog heel veel plezier van kan hebben.

Diverse members hebben me al ge-PM't om de reden.

Die is niet zo dramatisch gelukkig !

Mijn antwoord had meestal deze vorm;

Ik had al een tijdje met de Z en het forum ; Seen It / Done It ; en tevens door onze vakantie naar de VS heb ik een andere kijk op het autorijden en bezitten gekregen. Tevens trek het motorrijden me ook wel weer.

Dus tijd voor verandering !

Ik heb in ieder geval wel een mooie tijd met de Z en het forum gehad.

Leuke dingen gedaan en leuke mensen ontmoet.

Ik blijf nog wel ff plakken bij het forum, hoewel de interesse natuurlijk langzaam zal gaan slijten.

Vandaar ! :nono:

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

gefeliciteerd met de verkoop Marv. :nono:

Wordt geen vreemde hier op het forum, kunnen we nog eens genieten van je photoshop werk.

hier sluit ik me helemaal bij aan B)

Link naar reactie

Marvin, veel plezier met het uitzoeken van je nieuwe speeltje! :ok:

Ik begrijp dat dit geen afscheid is, maar toch bedankt voor je moderatende en photoshoppende werkzaamheden! Niets dan R E S P E C T daarvoor ;)

Je mag gerust weten dat het jou roadster is geweest die me (als coupe-die hard) tijdens de Limborit afgelopen mei het facelift-kontje heeft leren waarderen. Zeer fraaie wagen is het, die gelukkig "binnen de familie blijft!" :ok:

Groet, Ruud

Link naar reactie

Hoi, Marvin,

Heb je mij net welkom geheten..... :ok: , maar ga je nu toch eigenlijk onverwachts weg :ok:

Was een kort welkom, maar je zal gaan genieten van het motorrijden....dat weet ik zeker ;) ..

Veel plezier...

Groetjes, Ans (snaatje).. :m::m:

Link naar reactie

Bedankt voor jullie reacties tot zo ver ! :thumbup:

Voorlopig blijf ik zo als gezegd nog ff de ontwikkelingen op het forum volgen,

hoewel het "definitieve afscheid" van onze Nestor Rob me in deze wel beinvloed. :thumbup:

:)

Link naar reactie

Héél erg jammer Marfff... :wacko:

Voor mij ben je een van die members die er teveel bijhoren hierZo. Niet leuk om te weten dat je langZaam maar Zeker Zult wegebben hier.

Ik wens je toch veel pleZier met je nieuwe aanschaf (Zelfs als dat Zo'n ultralelijke Triumpf is :blink: ) en hoop je stiekum toch nog eens ergens tegen te komen.

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Wel erg nieuwsgierig hoor, wat het nu geworden is. Hoop snel meer te lezen!
Goed en snel gedaan Marf zie je weer op het triumph speed forum. :notworthy:

Ik denk niet meer dat hij reageert na 3 jaar, maar als ik de reacties lees dan denk ik dat het zoiets is geworden:

2008_Triumph_Speed_Triple_matte_black.jpg

Link naar reactie
Ik denk niet meer dat hij reageert na 3 jaar, maar als ik de reacties lees dan denk ik dat het zoiets is geworden.
Super uitnodigend die trailer Ruud ! :D

Jammer dat ik dan ergens in de oceaan op een eiland zit, :nono:

anders had ik zeker mee gegaan !

Zie binnenkort de Members Gallery ! ;)

Kijk, je houdt je forum goed bij of je houdt het niet goed bij :):thumbup:

Jammer dat Marvin een beetje achter loopt...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.