Ga naar inhoud

Z3 Virus... heb iemand besmet


Jacq

Aanbevolen berichten

Mijn vriendin is inmiddels ook helemaal leip van Z3's en wil er zelf 1 kopen. Vanavond heeft ze de mijne geprobeerd en toen weer in de eigen auto was gelijk een tegenvaller. (ik ken het, de leasebak roest al bijna hier)

We zijn even naar Ruud in Reeuwijk gereden, was al laat en zoals verwacht was Ruud er niet meer maar gelukkig stonden er wel 2 ///M's buiten, zilver en zwart en 1 pre-facelift in Montreal Blue (erg mooie trouwens Ruud!) dus kon ze toch even wat andere zien. Nu is ze nog meer verliefd haha.

2 vragen eigenlijk: Als jullie wat leuks zien of weten in die prijsklasse, wil je me dan tippen? Hij mag best uit het buitenland komen.

Qua kleur vind ze vrij veel mooi.

Wie heeft anderen al besmet? Jullie mensen in je omgeving die overstag gaan omdat je er zelf 1tje hebt of had?

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was ook ff off the record hoor. Ze ging ff rijden, mooi doel om dan even heen te sturen :notworthy:

Zal het ff aankaarten of ze dan kan (als ze al een Z heeft). Ze hebben een tweeling van 6 jaar dus moet wel oppas zijn dan.

Link naar reactie
Mijn vriendin is inmiddels ook helemaal leip van Z3's en wil er zelf 1 kopen. Vanavond heeft ze de mijne geprobeerd en toen weer in de eigen auto was gelijk een tegenvaller. (ik ken het, de leasebak roest al bijna hier)

We zijn even naar Ruud in Reeuwijk gereden, was al laat en zoals verwacht was Ruud er niet meer maar gelukkig stonden er wel 2 ///M's buiten, zilver en zwart en 1 pre-facelift in Montreal Blue (erg mooie trouwens Ruud!) dus kon ze toch even wat andere zien. Nu is ze nog meer verliefd haha.

2 vragen eigenlijk: Als jullie wat leuks zien of weten in die prijsklasse, wil je me dan tippen? Hij mag best uit het buitenland komen.

Qua kleur vind ze vrij veel mooi.

Wie heeft anderen al besmet? Jullie mensen in je omgeving die overstag gaan omdat je er zelf 1tje hebt of had?

Kijk bij van veggel in klazienaveen staan er momenteel 9 in alle prijsklassen. is echt goed :rolleyes:

Link naar reactie

Ruud waar was je nou! 22:00 uur is toch geen tijd om te stoppen met werken? :wave:

Kijk bij van veggel in klazienaveen staan er momenteel 9 in alle prijsklassen. is echt goed :rolleyes:

Bedankt maar staat niets bij voor die prijs.

Vind ze wel vrij duur ivm Duitsland nog.

@EzZzy Rider: Die is zeer zeker mooi!

Link naar reactie
Moet ze niet eerst in een Z3 proefrijden die bij de prijsklasse past? Er is een natuurlijk een lichtelijk verschil tussen een 3.0i en een 1.8/1.9...

Dr vorige 2e was een Toyota Aigo dus dat zit wel snor denk ik :rolleyes:

@ ZZZtje, das niet heel goedkoop toch? Geen leder. Veel km's

Link naar reactie
Moet ze niet eerst in een Z3 proefrijden die bij de prijsklasse past? Er is een natuurlijk een lichtelijk verschil tussen een 3.0i en een 1.8/1.9...

Goedopgemerkt Bas, daarnaast is het gevaarlijk om met een beperkt bedrag op pad te gaan in plaats een ZZZ te zoeken die bij je past en in orde is. Vaak zie je doordat zelfs de beroerste auto ook glimt niet de mankementen maar alleen de mooie prijs. Beware!!

Link naar reactie

Mee eens, maar ik had zelf helemaal nog nooit in een Z3 gereden. Alleen bij de proefritten zelf.

Daarbij... ze is niet heel erg passioneel met auto's. De buitenkant is belangrijker dan het motorblok zeg maar.

En natuurlijk maakt ze een proefrit als ze er 1 gaat kopen, we pluizen hem van boven tot onder uit. Er is geen haast en qua budget kan ze nog verder maar ze wil er liever niet meer aan uitgeven.

Link naar reactie

Mijn vriendin en haar man zijn geslaagd. Ruud had een prachtige rode 1.9i te koop staan.

En ze waren verkocht (en de auto ook). Na hun vakantie (ze vertrekken morgen) gaan ze hem ophalen.

Ruud en Marijke: Hartelijk dank!

Link naar reactie

Wel erg leuk dat jullie er ook waren Marcel en Ivo :thumbup:

Ze gaan zich zeker aanmelden, dat komt wel goed! Ik vond rood ook niet geweldig tot ik er 1 in het echt had gezien.

Rood moet je echt zien. De volgende haha... geen idee. Ik ben altijd wel aanstekelijk voor anderen dus zal ongetwijfeld wel iemand volgen :thumbup:

Vond het trouwens ook erg leuk om Emannuelle (schrijf ik fout geloof ik) en Reggie te ontmoeten :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.