Ga naar inhoud

BMW Z3 kopen waar op letten


mark-gb

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben er al over uit dat ik een 2 pers sportive cabrio wil. Ondertussen wil ik er niet al te veel onderhoud en onkosten aan hebben. MIjn keus viel al snel op een mazda mx5. Helaas vind ik de uitstraling van een mx5 niet geweldig. Dat vind ik wel van een BMW Z3!! En die zijn nog wel goed te betalen ook.

Ik wil zo ie zo leer en leuke velgen bij de z3 die ik zoek. Het liefst alleen geen donkere kleur. Ik wil ongeveer 7 a 8 duizend euro uitgeven. Zijn er toevallig mensen die hun goed onderhoude z3 willen weg doen?

Wat zijn de punten van een z3 waar even goed op gelet moet worden bij de aankoop?

Ik hoop dat jullie me een stukje opweg kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Mvg Mark

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

7-8000 euro, dat wordt een 1.8 of 1.9 uit +/-1996/1997. Stoffen bekleding is meer uitzondering dan regel, dus leer komt denk ik wel goed. Wielen zou ik zelf achteraf bepalen, de ideale combi is zelden te vinden en ieders smaak is natuurlijk anders.

Waar op letten.. poeh, het zijn doorgaans degelijke auto's met vrij weinig problemen. Wat schiet me te binnen, spoorvorming, lekkend dakje bij de voorruitstijl, lekkende derde remlicht, rand onderom achterruitje laat los (niet erg). Verder... speur een paar avonden op dit forum en je leert een hele hoop!

Link naar reactie
Hallo,

ik ben er al over uit dat ik een 2 pers sportive cabrio wil. Ondertussen wil ik er niet al te veel onderhoud en onkosten aan hebben. MIjn keus viel al snel op een mazda mx5. Helaas vind ik de uitstraling van een mx5 niet geweldig. Dat vind ik wel van een BMW Z3!! En die zijn nog wel goed te betalen ook.

Ik wil zo ie zo leer en leuke velgen bij de z3 die ik zoek. Het liefst alleen geen donkere kleur. Ik wil ongeveer 7 a 8 duizend euro uitgeven. Zijn er toevallig mensen die hun goed onderhoude z3 willen weg doen?

Wat zijn de punten van een z3 waar even goed op gelet moet worden bij de aankoop?

Ik hoop dat jullie me een stukje opweg kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Mvg Mark

Bedankt, ik ga meteen lezen!!

Link naar reactie
Welkom Mark,

Hier staat veel nuttige informatie. Veel succes met je zoektocht!

Ja de kleur is wel wat ik zoek alleen heb ik liever en 1.8 of 1.9. I.v.m. het verbruik en de verzekering. En ik heb liever een handschakel.

Jou velgen zijn wel echt super!! BBS motorsports!! :rolleyes:

Zou je me kunnen vertellen wat WIDE BODY betekend?

Ik zie het af en toe in een advertentie op marktpaats staan.

Succes met de verkoop!!

Link naar reactie
7-8000 euro, dat wordt een 1.8 of 1.9 uit +/-1996/1997. Stoffen bekleding is meer uitzondering dan regel, dus leer komt denk ik wel goed. Wielen zou ik zelf achteraf bepalen, de ideale combi is zelden te vinden en ieders smaak is natuurlijk anders.

Waar op letten.. poeh, het zijn doorgaans degelijke auto's met vrij weinig problemen. Wat schiet me te binnen, spoorvorming, lekkend dakje bij de voorruitstijl, lekkende derde remlicht, rand onderom achterruitje laat los (niet erg). Verder... speur een paar avonden op dit forum en je leert een hele hoop!

ja klopt, dat moet een 1.8 of 1.9 gaan worden. En dat vind ik helemaal niet erg aangezien ik gewoon zo goedkoop mogelijk ermee wil gaan rijden. Hoe zit het eigenlijk met het plastic achter raam? Lijkt mij niet erg mooi worden na enkele jaren?

Link naar reactie
Zou je me kunnen vertellen wat WIDE BODY betekend?

en daar istie weer :schater:

Mark, rechts bovenin heb je een zoekfunctie. Typ daar het woord in waar je meer over wilt weten en er gaat een wereld voor je open.

vergelijkug7324ih8.png

Link naar reactie
en daar istie weer :schater:

Mark, rechts bovenin heb je een zoekfunctie. Typ daar het woord in waar je meer over wilt weten en er gaat een wereld voor je open.

vergelijkug7324ih8.png

Haha ja ik had wel al zo'n donker bruin vermoeden dat het met de vorm van de auto te maken had :rolleyes: En dat het wat breder zou zijn. Maar als je alleen maar een paar foto's op marktplaats ziet staan dan kan ik niet erg snel de link leggen wat nu zo wide is!!

Maar deze foto's maken het allemaal goed !! :wave: Dankje

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.