Ga naar inhoud

iPhone


joostvdl

Aanbevolen berichten

Hoi

Er zijn hier al wat mensen met een nieuwe iPhone. Eigenlijk zoek ik er nu ook eentje. De nieuwe 3G generatie. Alles is bij mij al Apple en helaas is mijn abo net 2 dagen na de introductie in Nederland verlengt. Dus via T-Mobile moet ik nu bijna een jaar wachten. Dat is mij iets te lang. Ik wil ook geen gekraakte variant omdat die steeds problemen blijft geven. Of te wel wie kan mij helpen aan een goed werkende iPhone 3G?

Ik heb eventueel ook ter inruil of wat dan ook een Sony Ericsson K850i (simlock vrij).

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

denk dat dat hier wel lastig gaat worden. zijn erg gewild.

Collega van me gaf aan dat ze in Zwitserland simlockvrij in de winkel te koop zijn. Geloof ook nog wel tegen een redelijk bedrag.

Ben er zelf nog niet aan toe dus nog niet in verdiept maar wellicht dat die ook via web te bestellen zijn.

Link naar reactie

Waarom een 3G? Ik gebruik de EDGE-versie met 2.0 firmware. Tenzij je UMTS persé wilt gaan gebruiken, is dit modelletje perfect. Aluminium behuizing ipv plastic. Achterkant is vlak ipv gebold, dus schommelt niet als deze op buro ligt. GPS-module is op dit moment nog niet geschikt voor navigatie heb ik me laten vertellen....

En sinds 2.0 firmware pefecte pushmail met MS Exchange :thumbup: .

Link naar reactie

Ikzelf heb mijn zakelijke abo van Orange naar T-mobile omgezet en daarbij twee iPhones gekocht. Maar ik begrijp dat jij al op T-mobile zit en net verlengd hebt voor twee jaar.

Op tweakers.net (met dank aan "onze" Femme) staat een topic met creatieve manieren om er toch een te kunnen krijgen via T-mobile, daar kun je even kijken. Of je gaat naar Belgie waar ze geen toestellen mogen verkopen in combinatie met een abo en je dus een iPhone 3G los kunt kopen (volgens mij wel 500+ Euro :thumbup: ).

Overigens kan ik je wel aanraden om een 3G te nemen. Waar ik woon is er niet altijd UMTS dekking en dan valt ie terug naar GPRS. Een applicatie die veel data verbruikt wordt dan erg langzaam (Googlemaps) of weigert gewoon te werken zonder breedband-verbinding (Youtube).

Thuis is dat natuurlijk geen issue, daar heb je breedbandinternet met wifi. Maar als je telefoon altijd zo werkt als je niet thuis bent gaat de lol er wel af IMHO.

De eerste iPhone heeft weliswaar EDGE, maar zo'n netwerk is in Nederland (niet meer) beschikbaar. Dus je zult met een eerste iphone op maximaal GPRS snelheid uitkomen.

En koop er meteen een fatsoenlijke case bij. Het ding is echt giga-shiny en dus ook giga-krasgevoelig!

Link naar reactie
Ikzelf heb mijn zakelijke abo van Orange naar T-mobile omgezet en daarbij twee iPhones gekocht. Maar ik begrijp dat jij al op T-mobile zit en net verlengd hebt voor twee jaar.

Gelukkig maar voor 1 jaar, alleen niet direct via t-mobile, maar via typhone. En ik zal alle rare opmerkingen van die verkopers besparen, maar ze willen dus niet een 'duurder' abo waar ze meer op verdienen verkopen.

Ik zal ook even op tweakers.net kijken.

Link naar reactie
Hoi

Er zijn hier al wat mensen met een nieuwe iPhone. Eigenlijk zoek ik er nu ook eentje. De nieuwe 3G generatie. Alles is bij mij al Apple en helaas is mijn abo net 2 dagen na de introductie in Nederland verlengt. Dus via T-Mobile moet ik nu bijna een jaar wachten. .....

T-mobile is bezig met een fusie, kan een reden zijn om je contract tussentijds te ontbinden.

Link naar reactie
GPS-module is op dit moment nog niet geschikt voor navigatie heb ik me laten vertellen....

Als we dit artikel mogen geloven dan is TomTom al lang klaar.

Het schijnt Apple Zelf te Zijn die het (voorlopig) tegenhoud.

Link naar reactie
Ik heb vandaag mijn iPhone besteld bij T-mobile ;), 6 weken wachten ;)

Vorige week 16G 3G Iphone bij de Phonehouse in zwart gewoon op voorraad kon het niet laten liggen en gekocht met abbo.

Voor de 8G wachttijd twee weken en idem voor witte 16G.

Top gadget waar je ook nog mee kan bellen,zit alleen nu wel drie maanden met twee abbo omdat er een simlock op de Iphone zit.

Link naar reactie

Huuppie...GFLCTRD... ;)

Heb je wel skins o.i.d. erbij gekocht om hem nieuw te houden ?

Ik wacht nu al vanaf 15 juli op mijn witte schatje.

Zijn jullie thuis nog altijd aan de Mac mini ?

Link naar reactie

reactie van een collega van me, die recentelijk de 3G heeft naast de classic:

Ik ben zelf mijn "iPhone Classic" weer gaan gebruiken. Kleuren zijn beter, formaat is beter... Batterijduur op 3G is nog korter en GPS gebruik ik niet. Hmmm waarom heb ik een 3G gekocht??????
Link naar reactie
[roepende in de woestijn modus]

WTF, het is een telefoon. Leef je er langer door? Krijg je er een harde plasser van? Wordt er meer met die plasser gedaan? Allemaal vragen.

[ach laat maar modus]

Absoluut een keiharde plasser dat ik krijg van Zo'n juweeltje, daar ga ik dan héél veel mee spelen wat eigenlijk gewoon (mijn) sport is...

en daardoor leef je langer... ;)

Link naar reactie
[roepende in de woestijn modus]

WTF, het is een telefoon. Leef je er langer door? Krijg je er een harde plasser van? Wordt er meer met die plasser gedaan? Allemaal vragen.

[ach laat maar modus]

Hier staat vrij goed uitgelegd wat ie allemaal kan, met duidelijke voorbeeldplaatjes erbij.

En een subtiele uitleg hoe de hype werkt.

Link naar reactie
Hier staat vrij goed uitgelegd wat ie allemaal kan, met duidelijke voorbeeldplaatjes erbij.

En een subtiele uitleg hoe de hype werkt.

:schater: :schater: :lol: Die is Ziek, wel lachen hoe dat in elkaar is gedraaid.

(Nu ik van hem weet dat de iPhone "can suck dick" moet ik toch Zéker eentje hebben...of wat?...doe maar twee... :lol: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.