Ga naar inhoud

Center caps voor wielen


bridders

Aanbevolen berichten

Mijn wielen zijn voorzien van center caps van de wielleverancier, maar ik wil eigenlijk center caps met BMW-logo. Twee vragen:

Wie weet (of wil opmeten) wat de diameter is van de originele center caps?

En vraag 2, is dit een universeel systeem? Kortom, kan ik de huidige caps gewoon vervangen door de originele BMW exemplaren (36136768640) als deze qua diameter gelijk zijn (60mm)?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn wielen zijn voorzien van center caps van de wielleverancier, maar ik wil eigenlijk center caps met BMW-logo. Twee vragen:

Wie weet (of wil opmeten) wat de diameter is van de originele center caps?

En vraag 2, is dit een universeel systeem? Kortom, kan ik de huidige caps gewoon vervangen door de originele BMW exemplaren (36136768640) als deze qua diameter gelijk zijn (60mm)?

Lijkt mij toch wel aangezien de orginele gewoon voorzien zijn van een zelfde kliksysteem,toch :fiew: ..Je kunt ook het bmw logo in stickervorm kopen al is dit wellicht minder mooi..

Link naar reactie
Lijkt mij toch wel aangezien de orginele gewoon voorzien zijn van een zelfde kliksysteem,toch :fiew: ..Je kunt ook het bmw logo in stickervorm kopen al is dit wellicht minder mooi..

Ik heb alleen geen originele BMW velgen meer, vandaar de vraag of het een en ander universeel toepasbaar is.

Link naar reactie

Bas, ik heb de cap in mijn originele velgen 15" gemeten en deze zijn 70 mm. Het kliksysteem is zoals op jou tekening vermeld. In de ASA wielen onder de 2.8 zitten ook 70 mm exemplaren en hebben hetzelfde kliksysteem.

Hopelijk heb je hier iets aan?

Link naar reactie
Mijn wielen zijn voorzien van center caps van de wielleverancier, maar ik wil eigenlijk center caps met BMW-logo. Twee vragen:

Wie weet (of wil opmeten) wat de diameter is van de originele center caps?

En vraag 2, is dit een universeel systeem? Kortom, kan ik de huidige caps gewoon vervangen door de originele BMW exemplaren (36136768640) als deze qua diameter gelijk zijn (60mm)?

Het gaat niet alleen om de diameter. Ik heb hetzelfde ook willen doen, maar de diepte van de clipjes die de caps op zijn plaats houden kunnen ook verschillend zijn. In mijn geval kon ik daardoor geen originele caps plaatsen op de velgen en was ik aangewezen op stickers. Die kun je overigens zo bij BMW bestellen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.