Ga naar inhoud

BMW Experience 27 juli 2008


MdV

Aanbevolen berichten

eerste prijs ging naar een e36 :) 3 met vleugeldeuren en een :unsure: 5 neus :fiew:

He Martijn, hadden we die niet een 10 gegeven op de inverse schaal?

Ondanks dat het totaal mijn smaak niet is, moet ik wel toegeven dat het een kunstige bezigheid is geweest. Daar is volgens mij een enorme hoop tijd, geld en inspanning in gaan zitten. Vanuit dat oogpunt gezien (en dan ook alleen dat IMHO...) is het misschien wel terecht dat deze auto gewonnen heeft...

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ligt het nu aan mij of ben ik de enige die deze vrouwen of eigelijk tieners gewoon 10x niks vind... :unsure: (beetje te goedkoop) ....

Ze verpesten toch gewoon het beeld van jullie prachtige ZZZ / ZZZZ 's of niet dan :)

:fiew:

Link naar reactie

Het lijkt me wel een heel erg leuke dag geweest, als ik het zo zie. En de Z-tjes zijn inderdaad met zijn allen een erg stijlvolle verschijning!

Link naar reactie

Fantastische foto's. Jullie zijn nog sneller dan de wind. Ik zag mijn Z'tje behoorlijk overhellen. Ging ik nu echt zo snel, of is het gewicht? :schater: Jullie hoeven niet eerlijk te zijn hoor! Blijkbaar gingen we toch te hard dat we een waarschuwing daarvoor kregen. Voor derest op een paar kleine dingetjes na, inderdaad een mooie, letterlijk en figuurlijk. dag.

Groeten

Harrie en Margreet

Link naar reactie
  • Administrator

Edit

Als mensen gaan zitten editten in berichten en hierdoor alles uit hun verband rukken, dan ben je volgens mij verkeerd bezig. Een post deleten geen probleem, maar editten zonder te weten wát je moet editten, dan wordt het tijd voor een cursus editten...

Vandaar dat ik hier nu alle berichten weghaal, want dit gaat dus helemaal nergens meer over zo.

Link naar reactie
  • Administrator

Edit

Als mensen gaan zitten editten in berichten en hierdoor alles uit hun verband rukken, dan ben je volgens mij verkeerd bezig. Een post deleten geen probleem, maar editten zonder te weten wát je moet editten, dan wordt het tijd voor een cursus editten...

Vandaar dat ik hier nu alle berichten weghaal, want dit gaat dus helemaal nergens meer over zo.

Link naar reactie
  • Administrator

Edit

Als mensen gaan zitten editten in berichten en hierdoor alles uit hun verband rukken, dan ben je volgens mij verkeerd bezig. Een post deleten geen probleem, maar editten zonder te weten wát je moet editten, dan wordt het tijd voor een cursus editten...

Vandaar dat ik hier nu alle berichten weghaal, want dit gaat dus helemaal nergens meer over zo.

Link naar reactie
Maar der "melkzakken" mogen er best wezen.. :thumbup:

(of zeg ik nu iets wat niet door de beugel kan?:( )

Vooruit ! Ik zal het door de vingers zien ! <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Edit

Als mensen gaan zitten editten in berichten en hierdoor alles uit hun verband rukken, dan ben je volgens mij verkeerd bezig. Een post deleten geen probleem, maar editten zonder te weten wát je moet editten, dan wordt het tijd voor een cursus editten...

Vandaar dat ik hier nu alle berichten weghaal, want dit gaat dus helemaal nergens meer over zo.

Link naar reactie
Met de nadruk op zakken... :rolleyes:

Dit bedoel ik dus eigenlijk precies.

Wij - id est: degenen die er wel waren van hier, de heren fotograaf en de dames die zich om de wagens kronkelden - hebben een half uur verschrikkelijk veel lol gehad. Dit uitte zich oa door het enthousiasme van iedereen en het feit dat er nog een aantal een kaartje in handen gedrukt kregen om zich snel aan te melden op hun fora.

Daarom - en om positief af te willen sluiten - wil ik nogmaals iedereen bedanken die dit hebben gedaan en in het bijzonder Reggie om die luie JanZ4 wakker te schudden en om de boel even te regelen voor al die "stoere" mannen. Heel erg leuk om wat bekende gezichten weer te zien en om nieuwe koppen te ontmoeten.

Dit was het vanuit Lelystad,

Cheers

Edit: De eerder gedane edit is niet van mij.

Link naar reactie

Hartstikke bedankt, was een kleine moeite, had hem gewoon een email gestuurd, en vervolgens is er wat telefoonverkeer geweest. :rolleyes:

Ik heb er van genoten, heb nu eindelijk geen pijn meer aan mijn schouders van het verbrand zijn.

Maar wat een hitte was dat zeg B)

Link naar reactie

Ik was zondag om 14.00u met de Alpina Roadster S aan komen kakken, maar tot mijn onsteltenis waren er nauwelijks ZZZZ's te vinden B) (ik heb die rode Coupé gezien en een zilverkleurige Z4). Na een uurtje was ik wel klaar mee, daarna naar Nurburg gereden om nog een rondje Ring te cruisen op nat asfalt :rolleyes: .

Link naar reactie

Toch nog even op terugkomen.

Mijn vorige post is geedit door een admin/mod en waarschijnlijk vanwege de negatieve inhoud.

Toch was het wel heel erg gemeend want ik baal ervan dat er zo negatief werd gedaan over de dames. Dit zijn allemaal "amateurs" die het gewoon doen voor de lol en ze hebben ergens een autotik opgelopen.

Door die dag en de fun heb ik me ook aangemeld op hun sites en doordat ik positief was over dit contact heb ik al een aantal leuke reacties gehad.

Edit......

And out...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.