Ga naar inhoud

BMW Experience 27 juli 2008


MdV

Aanbevolen berichten

Geweldig! nog nooit zoveel verzoeken gehad voor full resolution pictures! :rolleyes:
OK, ik gooi er wel een paar bij:

p7270031vc9.jpg

p7270031vc9.ceef61633f.jpg

p7270025ol5.jpg

p7270025ol5.7e7b33f9bb.jpg

p7270036ni2.jpg

p7270036ni2.82be073ff6.jpg

Die krengen waren ook niet meer uit de auto te slaan (zo even checken of er niet nog één in de auto ligt) maar ja, een 4-pitter is inmiddels ook exclusiever dan zo'n één met een dubbele uitlaatpijp (of 2).

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op www.autoshoot.nl worden volgende week de foto's gepost. Je moet wel even een account aanmaken op het forum.

Maar wat was ook alweer de url van de tweede site (Ad? Weet jij het nog?). Iets met www. mystery????.nl (Stond op het pakje van de dames, maar ja.... ik ga natuurlijk niet lezen, duh!)

Link naar reactie
Thats the one! Absoluut niet jaloers die Reggie! :schater:

Tja ik weet toch dat ie 's avonds gewoon weer lekker naast mij in het bed ligt :rolleyes:

PS: Ben ik de enige die de schedel medium-rare heeft verbrand?

nou mijn schoudertjes zijn ook aardig verbrand.

Link naar reactie
Geweldig! nog nooit zoveel verzoeken gehad voor full resolution pictures! :lol:

Eindelijk snap ik het... de manier om toekomstige QP meetings, Limbo ritten, Najaarsritten, ZZZmikkelmeetings, Knalritten, Munchenritten vol te krijgen en er voor te zorgen dat slechts weinigen afzeggen: lekkere dames (of goedbedoelde pogingen daartoe :m: ) uitnodigen en ze zo gek krijgen om op zoveel mogelijk foto's te figureren! :rolleyes:

oke dan, ik zal kijken of ik nog een strak broekje ergens heb liggen :schater: en een bikinitopje :schater:

Link naar reactie
oke dan, ik zal kijken of ik nog een strak broekje ergens heb liggen :schater: en een bikinitopje :schater:

o-oh, als Frido dit leest :rolleyes:

Link naar reactie

Ruud, binnnkort denk ik weer een hoop werk aan de winkel. Alle motorkappen hebben open gestaan en er hebben vrouwen aangezeten. Denk dat deze week, zeker bij die Z4, wel weer allerlei waarschuwingslampjes gaan branden :rolleyes:

Maar wat is dat verhaal nou van de te hoge snelheid? Je mocht maar met 20km/h rond of zo?

Link naar reactie
Maar wat is dat verhaal nou van de te hoge snelheid? Je mocht maar met 20km/h rond of zo?

We moesten rustig een aantal rondjes rijden B) ; dat leek envoudig.. Maar ja, Emanuel :m: reed voorop :rolleyes: en even later werden we gemaand de kappen dicht te doen, helmen op te zetten of wat kalmer aan te gaan doen.. :lol:

Ja :m::m: er want het ging net lekker..

Link naar reactie
En daar staan we inmiddels ook in volle glorie! Stuk of 20 pics staan er op in de slide-show.
Hey, ik was de Lonley "Groene'' Z3 eigenaar die met vrienden op een standje waren daar.

Was heerlijk om al die verschillende Z3tjes (en de Z4 uiteraard) te zien op de BMW Experience, maakte me... vrolijk :) Vaker doen!

Ja, jammer dat jullie niet even bleven hangen bij de Mac. Was leuk geweest.

Cheers

Link naar reactie
eerste prijs ging naar een e36 :m: 3 met vleugeldeuren en een :m: 5 neus :unsure:

en met een lijk in de achterbak :unsure:

shield037ow8.jpg

(oftewel jullie hebben gewonnen :fiew: )

Los van al het commentaar op de auto's en dames hebben we volgens mij een superdagje gehad in het kader van 'weer eens wat anders dan achter elkaar aanrijden door Duitsland of polder :m: '. Er werd veel gelachen, heerlijk gedrift op het circuit, de sfeer was erg ok en de zon scheen op je koppie, IMHO dus voor herhaling vatbaar :) .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.