Ga naar inhoud

BMW Experience 27 juli 2008


MdV

Aanbevolen berichten

Komt u maar met de sterke verhalen en mooie plaatjes (van auto's en ...) :ok:

cimg2069ji1.jpg

Mooi dagje mensen, leuk om iedereen weer even te spreken. Naast de mooie BMWs (en de wat minder geslaagde exemplaren B) ) kwamen deze dames onze dag nog even goed afsluiten. Lekker recent bouwjaar, niet altijd binnengestaan (anders word je niet bruin natuurlijk), op het eerste gezicht een lage kilometerstand en nog zeer strak in de lak. Waarschijnlijk ook wel regelmatig in de Permagard gezet :blink::unsure: . Zoals je ziet, het Z3forum staat op de kaart :fiew:

Nog maar wat plaatjes (halen het niet bij bovenstaand... sorry :guitar: )

Wat Z's op een rij...

cimg2009lq1.jpg

BMW 135i

cimg2015bu0.jpg

Interieur BMW 135i, BMW Performance uitgevoerd..

cimg2012rv4.jpg

Ouwe meuk altijd leuk :ok:

cimg2018go0.jpg

cimg2021wq9.jpg

E36 328i met Rotrex Kompressor

cimg2024yk3.jpg

Auto van De Driftkoning

cimg2037uk9.jpg

Klompen van De Driftkoning (je moet het maar kunnen...)

cimg2041ey4.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Iedereen bedankt voor de zeer gezellige dag!

Leuk om een keer zo'n evenement mee te maken.

Wel af en toe wat last van m'n hart gehad,

kleine kinderen moet je uit de buurt houden van stopcontacten,

zo zijn er ook mensen die je niet met een BMW in aanraking moet laten komen.

Maar gelukkig was onze groep zeer representatief :guitar:.

Hier een paar hoogte en dieptepunten van vandaag, beslis zelf wat wat is...

shield037ow8.jpg

shield012eh0.jpg

shield044rx3.jpg

shield045mn0.jpg

shield029mf2.jpg

Link naar reactie

Ziet eruit als een geslaagde dag :ok:

Ik was toch ook nog maar even die kant op gereden maar na bleek iets aan de (te)late kant :guitar: . Gelukig kwam ik bij de ingang Emmanuel en Reggie nog tegen die nog een leuke souvenir hadden overgehouden aan deze dag (die eer laat ik aan hun om te vertellen wat of dat dat was) !

Jammer dat iedereen al zo vroeg weg was en ik dus een klein beetje voor niets ben gegaan...maar goed volgende keer beter...

:ok:

Link naar reactie

Heb ik weer.. Camera thuis gelaten om mijn vrouw geen bewijsmateriaal te gunnen en dan toch.. :blink:

Ik stelde de dames :ok: :ok: B) :unsure: alleen maar voor om even in de auto te komen ZZZitten.. :fiew:

Ben bang dat er nog meer foto's van mijn :m: gaan verschijnen..

Wat een baaldag, maar goed dat die twee mekkerende Z4 rijders er niet waren want die hadden zich de hele dag lopen ergeren.. :guitar:

Link naar reactie
Heb ik weer.. Camera thuis gelaten om mijn vrouw geen bewijsmateriaal te gunnen en dan toch.. :unsure:

Ik stelde de dames :guitar: :ok: :ok: B) alleen maar voor om even in de auto te komen ZZZitten.. :blink:

Ben bang dat er nog meer foto's van mijn :fiew: gaan verschijnen..

Maak je niet druk, op onderstaande foto is duidelijk te zien dat je het maar niets vond dat die mutsen in je auto zaten.

p7270024kf1.jpg

p7270024kf1.67ee4c34cc.jpg

Link naar reactie

Tsja, die dames... hoe het allemaal is begonnen... Al pratende zie ik in mijn ooghoek ineens een dames bij m'n linkerwiel geknield staan. Ik dacht: What the f%ck....

p7270457qo0.jpg

En van het één kwam het ander. Ja, ja Hanneke, jij bang dat ik met een blond "chicky" ervan door zou gaan. Nou, is drie wel goed dan?

p7270461ue6.jpg

En voor je het weet zitten ze in je auto :guitar: :ok: (dank Ad, hoe leg ik dit nu thuis uit...)

p7270465yn0.jpg

Link naar reactie

Naast een hoop polyester en tupperware ook wat mooie dingen gezien. Als aanvulling op bovenstaande:

De entree

p7270441zi0.jpg

Een fraai M3 4-pitter blok

p7270448oh5.jpg

Dit was een M3, maar met de neus van de huidige 5 serie (en de speakerset met skelet van enkele posts hierboven). Een beetje extreme wagen zeg maar...

p7270447rp6.jpg

En dit is ook een BMW....

p7270450bi1.jpg

Bijzonder fraaie 2002:

p7270446ag5.jpg

Uiteraard gingen "the hoods" open:

p7270451hg1.jpg

p7270456eo2.jpg

Kruisspaakvelgen.... blijft kwijlen (persoonlijke mening) :guitar:

p7270452tq5.jpg

Er zijn ook nog wat rondjes over het circuit gereden (met een reprimande of het allemaal wat rustiger kon :schater: ). Heeft iemand daar beeld/geluidsmateriaal van bij?

Link naar reactie
  • Administrator
cimg2069ji1.jpg

't is dat ik over anderhalve week ga trouwen, anders had je mij het 06 nummer van die blonde, staand rechts wel mogen geven :guitar:

Link naar reactie

dan maar eens ff een rondje gaan lopen om te kijken wat er nog meer te zien valt

Dit blijft toch ook een wens om te hebben van mij

snb11647wf3.jpg

en wat dat oude spul toch nog hard kan

snb11616yg5.jpg

open met die kappen!!

snb11642ue5.jpg

tijd voor wat foto's met beauty's van ladie's

Vliegende Hollander vond het niet erg dat er in zijn :guitar: gezeten werd (let op die smile)

snb11653vs5.jpg

Link naar reactie
't is dat ik over anderhalve week ga trouwen, anders had je mij het 06 nummer van die blonde, staand rechts wel mogen geven :rolleyes:

dat was inderdaad IMHO veruit de mooiste babe... wat witte knipperlichten al niet losmaken, de meest linker dame probeer de koplamp zelfs uit de Z4 te wrikken :schater:

Link naar reactie

Waarna iedereen weer naar huis toe ging, bevangen door de hitte.

Ik bleef nog ff, was nog een paar bekenden uit het Limburgse tegengekomen.

Tot rond 15.30 uur de prijzen werden uitgerijkt voor best of show, snelste sprint, en beste slalom, en best of oldtimer.

snb11689fe1.jpg

En warempel ik heb de tweede prijs van mooiste BMW op die dag!!! :lol::rolleyes:

Tijdens het uitrijden van het Circuit kwam ik David nog tegen, ff wat gedronken bij de MC, en wat bij gekletst, leuk dat ik je heb gesproken David!!

Op de terugweg nog leuk spul tegengekomen, 2 Ferrari's, een dikke 5 die achter me aan kwam, en 2 Corvette's

snb11690wq9.jpg

Al met al vond ik het een 30+ graden dag, een dag die echt op en top was!!!

Link naar reactie
En warempel ik heb de tweede prijs van mooiste BMW op die dag!!! :m::rolleyes:
Tja, die 1e prijs moeten ze maar opsturen (of langsbrengen). :schater:

Valt wel op dat die dames wel graag in de 3-roadsters willen zitten maar om een QP of 4 slechts een beetje heenhangen. (of zouden het kapsters zijn? :lol: )

Link naar reactie
Special request van Shayman

:rolleyes:

Die vent denkt zeker dat ze rokjes dragen :schater:

Thats the one! Absoluut niet jaloers die Reggie! :schater:

Mijn topper van de dag:

p7270012di6.jpg

p7270012di6.1f1e4cd3df.jpg

(sorry, ik ben inmiddels een ouwe lul)

BTW, die ouwe bakken werden wel heel erg misbruikt! (of juist gebruikt waarvoor ze bedoeld waren?)

PS: Ben ik de enige die de schedel medium-rare heeft verbrand?

Link naar reactie

Geweldig! nog nooit zoveel verzoeken gehad voor full resolution pictures! :lol:

Eindelijk snap ik het... de manier om toekomstige QP meetings, Limbo ritten, Najaarsritten, ZZZmikkelmeetings, Knalritten, Munchenritten vol te krijgen en er voor te zorgen dat slechts weinigen afzeggen: lekkere dames (of goedbedoelde pogingen daartoe :m: ) uitnodigen en ze zo gek krijgen om op zoveel mogelijk foto's te figureren! :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.