Ga naar inhoud

Vogelpoep op je hoofd?


Sharonees

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me vandaag af, nadat m'n auto proper gewassen was, hoe groot de kans zou zijn dat ik weer een scheet op mn auto ging hebben. Vorige keer had ik prijs na 1 dag gewassen te zijn en open te rijden...

Ik was lekker aan het cruisen op de snelweg, en daar was de vijand, een duif die aankwam gevlogen met kruissnelheid. Ik dacht direct: als die nu maar niets laat vallen... Ik was onder de duif heen en dacht YES, maar niet dus. De duif had z'n lading al los gelaten en lekker voor m'n neus op de voorruit laten uiteenspatten. Moest ik 1sec sneller geweest zijn, had ik die denk ik wel op m'n hoofd gehad. Ik veronderstel dat dit uiteindelijk wel eens zal gebeuren...

Nu vraag ik me dus af, wie heeft dit effectief al meegemaakt, op z'n hoofd of ergens anders :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wel eens in de file gestaan, voor mij rechts een veewagen met varkens, daarnaast een cabrio. Totdat een varken hoge nood kreeg en alles in de carbrio deponeerde :schater:

Lijkt mij een aardige schoonmaak klus

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ah... een echt komkommernieuws onderwerp! :groupwave:

Ik pleit voor een BMW mini-versie van dit Hollands kwaliteitsproduct: de Goalkeeper! Op allerlei Nederlandse marineschepen aanwezig (toch, Hansje?)

Schiet 4200 patronen per minuut af door een zevental roterende lopen. Elke SCHIJTvogel is gewaarschuwd!

WNNeth_30mm_Goalkeeper_side_pic.jpg

Link naar reactie
Ah... een echt komkommernieuws onderwerp! :groupwave:

Ik pleit voor een BMW mini-versie van dit Hollands kwaliteitsproduct: de Goalkeeper! Op allerlei Nederlandse marineschepen aanwezig (toch, Hansje?)

Schiet 4200 patronen per minuut af door een zevental roterende lopen. Elke SCHIJTvogel is gewaarschuwd!

kost dat en hoe monteer ik dat op de zzzz? Moet je dan meer wegenbelasting gaan betalen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.