Ga naar inhoud

Coderen Z4


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Dat wordt primair bepaald door je eventuele geloofsovertuiging en moedertaal, hoewel je in beide gevallen de facto precies hetzelfde zegt ...

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Weet er iemand het nut van easy-entry optie? Ik heb het eens uit nieuswgierigheid aangezet. Op het eerste zicht geen verschil wat wel logisch is aangezien ik geen elektrische zetels heb, maar vanmorgend moet ik dus per toeval 2 keer "open" geklikt hebben en nu gaat men ruit helemaal open bij het openen van de deur en sluit achteraf, iemand het nut hiervan? ;)

Link naar reactie

Haha :newblush: , wel het had nog handig geweest moest dat gebeuren bij gesloten portier dat je gewoon je vensters wat kan openzetten, maar dit gebeurd bij het openen van de deur zelf, en bij het toeklappen gaat de ruit terug dicht <_<, en het rare is dat in bmw sss voor het coderen dit als fabrieksinstelling stond

Link naar reactie

Na beetje opzoekwerk heb ik het "nut" ervan gevonden. Dus je dient 2 maal op open te klikken voordat je de deur opent. Dit zou handig zijn wanneer de deur niet makkelijk volledig open kan (dus in krappe plekken) en je iets uit het interieur dient te nemen, dan kan je toch deels door de opening van de ruit klimmen <_< yet another mystery of the Z4 solved :newblush:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Vandaag van de BMW dealer te horen gekregen dat mn I-phone 4 niet middels Bleutooth aangemeld kan worden (Z4 uit 2007).

WIlde ook de contactsleutel laten programmeren om het dak op afstamd op te openen (is makkelijk instappen).

Dit doen ze niet meer, (Zij kunnen de software niet meer downloaden vanaf de BMW site?) aangezien de kap wel eens ongevraagd open ging tijdens het rijden.

Link naar reactie
kijk even op marktplaats onder bmw z 4 er adverteerd vaak een gast die zegt meer te kunnen dan de dealer.

Let wel ff op, ik ben onlangs naar iemand geweest (Eindhoven) die aangaf alles te kunnen doen voor de Z4. Vervolgens bleek dat ik naar IJsselstein (L) moest en na een uur toeren aangekomen bleek dat hij niet eens een kabel om te kunnen connecten met een Z4. Hij had zijn spullen overgenomen van een maat in Antwerpen die er meer verstand van had, ik kon eventueel daar heen rijden. :petje: Lamaar. :wave:

Even goed checken dus of zo iemand al meer Z4's heeft gedaan...

Link naar reactie

... dikke bult.

er staan in dit topic een aantal suggesties (thommy.nl, BMW Rap) waarmee je dat gedoe had kunnen vermijden.

Ik snap sowieso niet waarom je een of andere amateur aan je auto zou laten prutsen.

Link naar reactie
... dikke bult.

er staan in dit topic een aantal suggesties (thommy.nl, BMW Rap) waarmee je dat gedoe had kunnen vermijden.

Ik snap sowieso niet waarom je een of andere amateur aan je auto zou laten prutsen.

Je doet met je reactie voorkomen alsof je bij elk ander adres dat hier niet genoemd is met een prutser te maken krijgt, dat hoeft niet zo te zijn.

De advertentie en communicatie per email kwamen betrouwbaar over. Dat dat niet alles zegt is duidelijk, dat blijkt ook uit mijn verhaal. Verder heb je wel een punt: Ik zou geen tweede keer eenzelfde actie ondernemen zonder even op internet wat ervaringen te checken.

Het wordt pas echt erg als een prutser met een foute stekker even je computer om zeep helpt. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.