Ga naar inhoud

bij de zzznikkel aan tafel


Aanbevolen berichten

Daar kun je je aan laten opereren David. 't is idd moeilijk afdalen met zulke flappers. Een oorbel in ieder oor en met een kettinkje in je nek strak trekken wil ook wel eens helpen heb ik begrepen :rolleyes:

Grappig Henk.... ik houd bijvoorbeeld erg van snorkelen maar zou dolgraag eens de volgende stap zetten. Wat mij tegenhoudt zijn voornamelijk mijn oren..
Link naar reactie
Daar kun je je aan laten opereren David. 't is idd moeilijk afdalen met zulke flappers. Een oorbel in ieder oor en met een kettinkje in je nek strak trekken wil ook wel eens helpen heb ik begrepen :rolleyes:

Ja ja grapjas..... :thumbup:

Rollen ze jou als je op het strand ligt niet iedere keer terug in zee ?

Excuse voor de off-topic!

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

23-01-'11

vandaag op de thee,Ed & Nad.

helaas geen foto gemaakt,wel een hoop bekeken. :schater:

leuk dat jullie er waren :thumbup:

Link naar reactie
23-01-'11

vandaag op de thee,Ed & Nad.

helaas geen foto gemaakt,wel een hoop bekeken. :schater:

leuk dat jullie er waren ;)

Tja als we een takke eind rijden om een paar kerstballen te kopen voor een tientje, dan willen we best die 5 extra kilometer rijden voor een bakkie flinke pot thee!

Was zeker gezellig! En sorry dat we stoorden tijdens het online pokeren... Fijn dat jullie toch nog even tijd voor ons vrij konden maken :sick: (Zaten jut en jul daar ieder met hun hoofd zowat in een scherm... eigenlijk wel jammer dat WIJ geen foto hebben gemaakt!!!)

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

28-08-'11

vandaag bij ons aan tafel ; RJ&S (& Jedda)

leuk dat jullie er waren,'t was zzzuper gezellig om bij te kletsen. ;)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

vandaag bij de zzzmikkel aan tafel;

grote smurf.

aan de kapsalon,lekker he Roger.

97EF4A70-485A-4B5F-8460-214EA00BB8BA-911-0000017056F81336.jpg

Nicole & Roger hebben beide zo'n bak gehad,Nicole heeft 'm helemaal op,Roger niet.

Beau's tegen Nicole;Mama,wat een mietje is papa he.

0F366103-069D-4CD2-B6E3-200E9B0314C7-911-0000017063962875.jpg

Beau lekker met lego aan 't spelen;

5E6FC35E-BCC0-41C2-BBB6-D06B737B2B57-911-000001706A4F9E95.jpg

Roger kon net niet binnen parkeren;

CD280C94-B246-418D-AE90-FD7B3FFB9F7F-911-0000017074BCCC96.jpg

Roger,Col & Beau,leuk dat jullie er waren,t was gezellig.

p.s. Roger,bedankt voor 't helpen lossen. :clapping:

Link naar reactie

Zie ik het nou goed dat Roger aan zijn derde hap begint en Nicole in dezelfde tijd de hele bak al leeg heeft???? :blink:

Wauw, respect....!!!!

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor die legendarische kapsalon, inmiddels al zo veel over gehoord!!! :clapping: (Het is dat het zo'n verrekt rotstuk rijden is....)

@Beau: dat kun je de hele dag door zeggen hoor jongen, dat geldt niet alleen voor eten...

Link naar reactie

Zie ik het nou goed dat Roger aan zijn derde hap begint en Nicole in dezelfde tijd de hele bak al leeg heeft???? :blink:

Nee, dat zie je niet goed. Ik had een kapsalon besteld maar (behulpzaam als ik ben) heb ik Willy even geholpen met lossen. Toen ik terugkwam had Nicole die van mij al op. Ze zit nog steeds vol overigens :sSic_sick: Maar ik weet 1 ding wel, je hoeft geen turk/egyptenaar/marokaan of what so ever te zijn om een perfecte kapsalon te maken. Hij was heerlijk :thumbup:

Link naar reactie

Willy en Diana, nogmaals ..... ENORM bedankt voor alles (de overheerlijke "kapsalon", de vele superdierenkaartjes met als klap op de vuurpijl de felbegeerde laatste die ook nog eens op de valreep gebracht werd, de lego, het ijsje, de gezelligheid en gastvrijheid en uiteraard niet te vergeten, de aandacht!) We hebben ons uitstekend vermaakt, toch mooi iets meer dan een halve dag onder de pannen met heen en terugreis inbegrepen. LOL; toch handig om te weten dat zo'n kapsalon kan dienen als ontbijt, lunch en avond eten tegelijkertijd, maar toen het eenmaal gezakt was de trek naar een nieuwe kapsalon in alle hevigheid aanwezig. En ik was gewaarschuwd dat het wel eens een verslavende werking kon hebben. En Bedankt!! :blink::)

Link naar reactie

Met alle respect, maar het lijkt nu net of ze een ingebouwde kapperszaak hebben.

Tot voor een paar dagen terug wist ik niet dat een gerecht was :lol:

Nu wel : http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_(gerecht)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.