Ga naar inhoud

Het grote nutteloze foto topic (NSFW)


maik

Aanbevolen berichten

Als je ex dit op de auto schrijft is de vraag toch per definitie beantwoord. You bet.

Overigens was er voor "de-eerste-grote-exodus" van dit forum (ongeveer 2 jaar geleden) vaak een beargumentering dat rode vrouwen dit soort fratsen vaker bezigden dan andere vrouwen. Misschien iets voor Tja-Bart om te onderzoeken.

Link naar reactie
  • Administrator
Dit kan niet waar zijn

Klopt, is ook niet waar, tot op zekere hoogte.

Ten eerste is dit in Engeland (zie naam berger en plaatsing ruitenwissers op de auto's) en ten tweede is er nadat de eerste berger achter de witte auto aankukelde niets meer fout gegaan. Dat die groene erin lazert is dus geshopt.

Link naar reactie

Even Maik's "nutteloze foto topic" misbruiken voor een foto speciaal voor Frido:

IMG_0726.JPG

Frido we zijn onderweg van The Dark Side naar The Fruity Side!! (als je bij de volgende meet even met Simone over een vervanging voor haar M$ powered Dell praat, heb je er weer een volgeling bij <_< )

Link naar reactie
Even Maik's "nutteloze foto topic" misbruiken voor een foto speciaal voor Frido:

IMG_0726.JPG

Frido we zijn onderweg van The Dark Side naar The Fruity Side!! (als je bij de volgende meet even met Simone over een vervanging voor haar M$ powered Dell praat, heb je er weer een volgeling bij ;) )

Even gokken: Jullie hebben de iPhones... :thumbup:

En nu heb jij, maar Simone nog nét niet, het licht geZien...(wederom gokje)

Laten we snel meeten Zodat ik ala Steve Jobs op haar in kan praten.

Zo'n Dell is wel snell maar dan heb je het ook well, dadelijk begint weer de kommer en kwell... :unsure:

Ik heb inmiddels ook een witte besteld en de dagen worden steeds langer, kan ik alvast uitZoeken in de AppStore... ;)

Link naar reactie

De volgende rit maken we samen met de bus, kunnen we 'elkaar eens nader leren kennen'...

actiongirlsazarcovatram108.jpg

En maak de bestuurster maar niet kwaad...

actiongirls.comzaamirsteelleather001.jpg

Als er maar geen poliZei bij moet komen...

actiongirlsscop005.jpg

Zodat we het de volgende keer weer over velgen en bandjes kunnen hebben...

0015.jpg

Of haakse bochtjes...

0004.jpg

So Cum on and kut the crap...

02.jpg

01.jpg

Link naar reactie
De volgende rit maken we samen met de bus, kunnen we 'elkaar eens nader leren kennen'...

:thumbup:

Maak jij vast een aanmeldtopic aan? dan zorg ik voor de bijbehorende puzeltocht. ;)

Link naar reactie
Even gokken: Jullie hebben de iPhones... :thumbup:

Jep! Erg leuk ding, mijn anderhalf jaar oude Nokia voelt opeens heel erg "1999" aan.

En nu heb jij, maar Simone nog nét niet, het licht geZien...(wederom gokje)

Laten we snel meeten Zodat ik ala Steve Jobs op haar in kan praten.

Nou niet helemaal. Ik heb zakelijk gezien compatibileit nodig met M$. (klanten leveren MS word, visio, excel etc). Maar voor Simone geldt dat niet. Dus zij ergert zich meer en meer aan XP en hoe traag alles wordt na een tijd. Maar ze is erg gesteld op Photoshop CS, dus twijfelt. Dus ik denk dat jij de ultieme migratie-consultant kan zijn (apple en foto-technisch)! :ok:

Ik heb inmiddels ook een witte besteld en de dagen worden steeds langer, kan ik alvast uitZoeken in de AppStore... :thumbup:

Probeer in ieder geval de applicatie "Mixmeister", die is essentieel voor iedereen die in de 80er jaren zijn tienerjaren beleefde! B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.