Ga naar inhoud

Trip naar Boston Massachusetts


RvE

Aanbevolen berichten

Deze week ben ik in het gebied van Boston Massachusetts, in het Noord-Oosten van de USA. Ik verblijf zelf in het stadje Andover, tegen de grens met de staat New Hampshire.

Aangezien onze Z3 coupe de kleur Boston Grün heeft was ik zoek naar waarom die kleur nu naar Boston vernoemd is. Nou ik krijg na twee dagen hier wel een idee. Het is gewoon een erg groene omgeving. Wat foto's:

Route 125 Northbound:

IMG_0465.JPGIMG_0487.JPG

Een bord met "Boston in het groen" ;) IMG_0468.JPG

Maar ook allebei de Z-tjes die ik gezien waren groen. Allereerst een Boston Grün Z3 roadster (natuurlijk met beige interieur :ok: )

IMG_0489.JPGIMG_0461.JPG

En dan nog een Z4 roadster 3.0 in Tiefgrün (en jawel: beige leder). :kisstogether: Allebei met kapje naar beneden, het is hier warm, rond de 26 tot 30 graden en vooral erg vochtig!

Alle Europeese auto's die je hier ziet zijn allemaal goed gemotoriseerd. Een VW golf heeft standaard een V5 2.5 liter. Een Passat is altijd minimaal een 2.0T 200pk. BMW 3 series heb ik nog niet onder 325i gezien, 5 series veel met 540i en 535i uitvoeringen. Benzen zijn C320's en E400's. Maar op de parkeerplaats van het hotel stond nog veel leuker spul:

BMW 135i coupe :P & BMW :m: 5 :wub: :wub:

IMG_0472.JPGIMG_0492.JPG

Het is de tweede 1 serie coupe die ik in het wild zie. Het design begint toch wel te wennen (zat er niet een 204pk diesel in de 123d... :( )

Deze BMW 325xi valt dan een beetje in het niet:

IMG_0469.JPGIMG_0471.JPG

De auto die ernaast staat is mijn huurauto. Een Subaru Forester. Wat voor motor er in zit weet ik niet, maar hij heeft links en rechts een uitlaat en gaat niet echt bijzonder hard. Heeft wel vering die hier van pas komt: na een bordje "BUMP" flikker je gewoon 15 centimeter naar beneden op het wegdek van een viaduct :muur: . Dan komt de hoge vering van de Subaru (spreek uit "Soebaaroe") erg goed van pas.

Het kenteken van de Subaru is van New Hampshire. Het motto daar is "Live free or die" :P . Dus daar zie je gewoon gasten op een motor rijden zonder helm, en is er geen wet dat je voor jezelf of je kinderen een veiligheidsriem om moet in de auto.

Maar als de lijn met de BMWtjes zich doorzet, dan gaat het van 325xi - 135i - :m: 5 naar ....uh... een :m: 6 of Z8 morgen? I'll keep you all up to date!

Greetings, Ruud

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat begin ik me nu toch ook wel af te vragen of het niet een verkapte vakantie grillsmile1.gif is...en ik maar gewoon thuis blijven.... :kisstogether:

Bwah, zolang ie zijn tijd steekt in het spotten en fotograferen van auto's, zou ik me d'er maar niet druk over maken :muur:

Boys en toys, hé...

Link naar reactie

Gisteren met een collega naar Boston geweest. Naar Fenway Park, het stadion van de Boston Red Sox, het baseball team van Boston. Maar eerst naar zijn huis.

Alle huizen zijn van hout, op een eenvoudige betonnen fundering.

IMG_0510.JPGIMG_0512.JPG

Op de voorgrond (in de schaduw), de pickup truck van de collega waar we naar Boston zijn gegaan. Ik heb gereden (mijn eerste V8 ervaring). Wat een Donaudampfschiff is dat zeg!! :thumbup: Starre achteras springt echt makkelijk een halve meter naar links of rechts als je over een bult rijdt. Nu weet ik weer waarom een Europese auto zo heerlijk rijdt!

Mijn collega is helemaal into bikes and trikes. Met dit gevaarte gaat ie normaliter naar zijn werk. Ik mag er ook even op zitten:

IMG_0517.JPG

Ik denk dat ik de coupe maar verkoop en zo'n ding ga rijden. NOT!!! <_<

Onderweg naar downtown Boston flink in de file:

IMG_0519.JPG

Bij de Red Sox aangekomen

IMG_0525.JPGIMG_0534.JPG

Geen heftige BMW's meer gezien (een 645, op de snelweg). Wel bijna alle drie series zijn hier 4WD, de xi's, vanwege de sneeuwval die hier in de winter best heftig is. Met de dollar op ,64 EUR is het misschien wel de moeite waard om er een uit de US te halen!

Link naar reactie
Mijn collega is helemaal into bikes and trikes. Met dit gevaarte gaat ie normaliter naar zijn werk. Ik mag er ook even op zitten:

Ik denk dat Martin graag wil dat je die helm voor hem meeneemt.

Link naar reactie

Vanavond gaat mijn vlucht weer terug naar Nederland. Gisteren gaan shoppen en toen kwam ik dit tegen bij the mall. It does not get more red neck american than this:

IMG_0538.JPGIMG_0542.JPG

Vooral de kano op het dak maakt het helemaal af! :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.