Ga naar inhoud

Extra bergruimte


MKR

Aanbevolen berichten

Wij hebben al weer snel vakantie dus de ZZZ pakken, nu komen we eigenlijk altijd wel ruimte te kort en een rek achterop willen we niet. (kun je nergens onderweg je auto achterlaten met een koffer er op). Nu zit er onder de motorkap nog een aardig lege ruimte bij de voorruit, behoorlijk diep ook waar niets inzit. Zou je hier verantwoord wat spullen in kunnen doen of zou je dan ventilatie verstoren of zou het veel te heet worden? iemand ervaring hier mee? (ruimte was ooit bedoeld voor de accu geloof ik)

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
(kun je nergens onderweg je auto achterlaten met een koffer er op).

Nog nooit problemen mee ondervonden...

Met het OEM rek, dus gaten door de koffer, krijg je niet zo 123 de handel los (zelfde systeem als bij een motor).

Link naar reactie
Nu zit er onder de motorkap nog een aardig lege ruimte bij de voorruit, behoorlijk diep ook waar niets inzit.

Hoi Marius,

Zit er bij jou geen electro-unit in die ruimte ?

Het wordt daar wel verschrikkelijk warm, maar ik denk dat je er wel iets in kwijt kan.

pipo.jpg

Link naar reactie

Frido, heb je daar rechts een ninja-ster opgeborgen? :schater:

Link naar reactie
Frido, heb je daar rechts een ninja-ster opgeborgen? :schater:

Nou, ik heb ook wel eens "extra bergruimte" nodig, de centen moeten toch "ergens" vandaan komen... :)

Maar om ontopic te blijven:

Als die ruimte bij Marius leeg is dan Zou ik er hoogstens wat kleding in bergen.

De échte boter Zou ik toch achterin leggen... -_-

Link naar reactie

Bij mijn 2.8 coupe is deze ruimte ook leeg. Had ik reeds ontdekt en geloof het of niet: ik gebruik hem als volgt:

Als ik gebakken vis heb gekocht plaats ik het pakketje daar in. Dan gaat de binnenkant van de auto niet stinken en dan hou ik het pakketje lekker warm.

Dat werkt prima! :blink:

Link naar reactie

Bijrijders stoel een stuk naar voren en er gaat een hoop kleding en andere zooi achter, zware voorwerpen (boeken) op de grond, rest erop, zo doe ik het altijd.

Bijrijd(st)er zit dan wel meer naar voren, maar dat moet je er maar voor over hebben op de heen en terug reis :m:

Link naar reactie
Bij mijn 2.8 coupe is deze ruimte ook leeg. Had ik reeds ontdekt en geloof het of niet: ik gebruik hem als volgt:

Als ik gebakken vis heb gekocht plaats ik het pakketje daar in. Dan gaat de binnenkant van de auto niet stinken en dan hou ik het pakketje lekker warm.

Dat werkt prima! :m:

Helemaal geweldig, ik ga gelijk kijken of er ook een bucket van de Kentucky in past :m:

Link naar reactie
ZZZZit daar dan z'n klein motortje in, of zit die net als bij de oude kever achterin? <_<

Allemaal gebakken lucht die Z4's... Net als de meeste eigenaren :blink:

:smart:

Link naar reactie
Als ik gebakken vis heb gekocht plaats ik het pakketje daar in. Dan gaat de binnenkant van de auto niet stinken en dan hou ik het pakketje lekker warm.

Dit is echt top! :blink:

Zoals ze bij het programma Top Gear de "Top Gear Top Tips" hebben, is dit toch wel de "Z3 forum top tip" van de week! <_<

Link naar reactie
Als ik gebakken vis heb gekocht plaats ik het pakketje daar in. Dan gaat de binnenkant van de auto niet stinken en dan hou ik het pakketje lekker warm.

Dat werkt prima! <_<

:schater: Ahum,..... Engelse buschauffeurs schijnen al van voor de tweede wereldoorlog op deze manier

hun fish and chips warm te houden onder de motorkap..... BMW is toch duits meen ik......

Link naar reactie

Beste zzz hartelijk dank voor alle reacties, nee we nemen geen vis mee maar verlopig er 1 paar bergschoenen maatje 36 ( niet die van mij) 2 bergstokken (ingeschoven) en 3 pakken koffie (DE) ingestopt en een min/max thermometer. Kijken wat er van overblijft. met die koffie kan het alleen maar lekker gaan ruiken. Na de vakantie laat ik wel weten of het wel of geen goed idee was. Groeten en geniet er van.

Link naar reactie

kijk da's een hollander. Gewoon de pakken koffie mee onder de motorkap :schater::schater: Geweldig.

Veel plezier op vakantie.

p.s. de accu van de kleinere motoren zit daar wel gewoon. De grotere motoren hebben meer gewicht, vandaar dat de accu naar achteren verschuift om weer dichter bij 50/50 gewichtverdeling te zitten, en je houdt een lege plek van voren over.

Link naar reactie

Verhaatje over die accu voorin klop niet helemaal. ik heb een 96'er. ouder kan 't niet en mijn accu zit gewoon achterin.

Link naar reactie
  • Administrator
kijk da's een hollander. Gewoon de pakken koffie mee onder de motorkap :schater::schater: Geweldig.

Da's nog niets... ik ken mensen ( :rolleyes: ) die nemen NEDERLANDSE spaghetti mee naar ITALIË!!! :schater::schater:

En diezelfde mensen stouwden de hele caravan vol met Bolletje beschuit, borrelnoten, vlokfeest, etc. etc...

En nee, ik zeg niet wie dat zijn :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.