Ga naar inhoud

En weer neemt de evolutie een grote stap


The Shrike

Aanbevolen berichten

LS,

de wereld kan weer een stukje blijer zijn en de hoop op een goede afloop houden, want mijn broedkip en ik hebben de aarde afgelopen vrijdag een evolutionaire stap geschonken die Darwin doet draaien in zijn graf. We hebben een dochter erbij en ze heet Lenne, officieel Helena Maron.

Alles is goed met Lenne en haar moeder.

DVG The Shrike

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De Wereld staat nog wat de wachten dus de komende decennia <_< ...

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding! van jouw slag mensen kunnen er IMHO zeker nog wel aardig wat bij <_<

Link naar reactie

Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat met Karin ook alles goed gaat.

Heel veel geluk met jullie jongedame en als je uitgeteld bent op de vingertjes... dan graag wat foto's van Helena Maron <_<

Link naar reactie
NB Wil je nu eens ophouden met dat denigrerende "broedkip", daar houden wij niet zo van. :)

Ze meldt zelf in respons dat ze blij is nu weer Karin te kunnen zijn -_- :P

p.s. je postbakje is vol

Allen, dank voor de vriendelijke woorden.

Link naar reactie

Wat een onzin om hier een topic over te starten. Lekker belangrijk dat er straks een ouwe vent van 50 in oranje lederhozen samen met zijn dochter in oranje lederhozen door München loopt. :foto:

Nou voorruit bij deze nogmaals gefeliciteerd Bart met jullie aanwinst :thumbup: . Ik wist trouwens niet dat een broedkip weer zo snel in een Karin kan veranderen zijn het niet eerst 2 halve kippen :schater:

Link naar reactie
Ze meldt zelf in respons dat ze blij is nu weer Karin te kunnen zijn :foto: :foto:

p.s. je postbakje is vol

Allen, dank voor de vriendelijke woorden.

Postbak geleegd. Allemaal aanvragen voor een consult. :thumbup: Wat moet jij nu weer? Heeft de Karin een postnatale depressie :schater:

Link naar reactie
Postbak geleegd. Allemaal aanvragen voor een consult. :foto: Wat moet jij nu weer? Heeft de Karin een postnatale depressie :schater:

Heette dat niet 'Post Anaaltale'...doggystyle.gif

Van Harte Bart en Karin. Dat het qua geZondheid moge meeZitten... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.