Ga naar inhoud

Ruitenwissers alles behalve behulpzaam


Aanbevolen berichten

Mensen!

Ik had er al last van een half jaar geleden, toen ik een dagje met de Z3 door de regen moest mijn vriendin ophalen, maar met de afgelopen dagen/weken in deze natte Nederlandse k*tzooi (de regen bedoel ik daarmee hè, de belastingen, hondenpoep en voetbal zijn natuurlijk geweldig :unsure: ), MIJN RUITENWISSERS FUNCTIONEREN VOOR GEEN METER -_- !!

Als ik ze aanzet als het ook maar een beetje regent, hoor ik een enorm akelig krassend geluid, maakt niet uit op welke stand ik ze zet. Wanneer het hard regent hoor je dat geluid niet meer, maar wordt mijn voorruit niet bepaald schoon en mooi te doorzien, maar het wordt eerder één groot strepenboel van water, en het lijkt wel alsof de ruitenwisserrubbertjes vervangen moeten worden.

Ik ben langsgeweest bij een kleine garage, reed er toevallig langs, of een van de monteurs er even naar kon kijken. De ruitenwisserrubbers bleken volgens hun niet versleten, maar er zou een vet of waslaagje op mijn voorruit zijn, die ervoor zorgt dat het alles behalve schoon wordt, en dat je ze zo hoort krassen. Een beetje ammoniakoplossing met lauw water goed eroverheen zou helpen.

Nou, mooi niet dus.

Een van jullie een idee hoe ik gewoon in de regen kan rijden terwijl ik ook daadwerkelijk door mijn voorruit kan zien?

Thanks ;)

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik heb Visioflex ruitenwissers en nergens last van..

EDIT: Ruud was me voor. :unsure::schater:

Link naar reactie
ik heb Visioflex ruitenwissers en nergens last van..

EDIT: Ruud was me voor. :unsure::schater:

Haha ok, thanks Ruud, thanks Zzztje!

Wat gaat me dat kosten? En zet je dat makkelijk om? Geen zin om iets te breken, dan rijd ik liever even naar Reeuwijk -_-

Link naar reactie

welk deel snap je niet? :schater: :schater: :unsure:

de koffie staat altijd klaar bij Ruud,drink jij koffie terwijl Ruud de wissers erop zet.

en ik weet niet wat ik er voor betaald heb.

Link naar reactie
welk deel snap je niet? :schater: :schater: :unsure:

de koffie staat altijd klaar bij Ruud,drink jij koffie terwijl Ruud de wissers erop zet.

en ik weet niet wat ik er voor betaald heb.

HUH! Maar... ik drink helemaal geen koffie! En... welke koffie? HUH! MAAR... HUH

Haha thanks 'k zal Ruud even bellen morgen kijken wat de schade zal zijn...

-_-

Link naar reactie

Gewoon een paar nieuwe ruitenwissers halen voor enkele tientjes en erop klikken. Er zijn zoveel zaken waar je een setje kunt halen. Pompstations, garages, automaterialen, ruitenzaken.

Daarnaast kun je evne proberen om de de ruitenwissers met een sopje schoon te maken en te ontvetten en de ruit met ontvetter schoon te maken. Ammoniak lijkt mij niet zo verstandig.

Succes ermee!

Link naar reactie
  • Administrator
Een van jullie een idee hoe ik gewoon in de regen kan rijden terwijl ik ook daadwerkelijk door mijn voorruit kan zien?

+ 150 km/u rijden doet ook wonderen :unsure:

Link naar reactie
Gewoon een paar nieuwe ruitenwissers halen voor enkele tientjes en erop klikken. Er zijn zoveel zaken waar je een setje kunt halen. Pompstations, garages, automaterialen, ruitenzaken.

Daarnaast kun je evne proberen om de de ruitenwissers met een sopje schoon te maken en te ontvetten en de ruit met ontvetter schoon te maken. Ammoniak lijkt mij niet zo verstandig.

Succes ermee!

Hmm, maar bij die zaken zie je dus gewoon sets liggen voor Audi/BMW/Citroën/Whatever. Ik kan dus gewoon een BMW-setje-ruitenwissers halen bij de eerste de beste Shell en die makkelijk erop klikken? Of komt daar schroefwerk aan te pas... Of weet je wat, anders toch maar naar Reeuwijk... :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Hmm, maar bij die zaken zie je dus gewoon sets liggen voor Audi/BMW/Citroën/Whatever. Ik kan dus gewoon een BMW-setje-ruitenwissers halen bij de eerste de beste Shell en die makkelijk erop klikken? Of komt daar schroefwerk aan te pas... Of weet je wat, anders toch maar naar Reeuwijk... :unsure:

Zelfs ik kan ruitenwisserbladen vervangen, dus jij ook -_- Zitten er zo op (geklikt).

Je kunt natuurlijk ook naar Reeuwijk rijden, maar dan zou ik het met iets anders bij Ruud combineren, anders heb je wel hele dure, exclusieve ruitenwisserbladen met die hoge brandstofprijzen :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.