Ga naar inhoud

Eentje om Ruud (Roodkapje) te bedanken!


Aanbevolen berichten

Even bij deze,

Mijn 1.9 uit '98 had sinds een maand of 4 een lelijke rammel bij acceleratie.

Over en weer gezeik en gezeur. Gereden van dealer naar garage, van garage naar dealer.

Twee keer een einddemper vervangen. Voorpijp vervangen. Danmaar naar BMW zelf, een offerte laten maken, want in Blaricum zijn ze niet zo handig blijkbaar!

Bij BMW Amsterdam en Van Poelgeest Amstelveen laat je ze even rommelen en zoeken, en een offerte maken.

Je krijgt twee offertes, beiden ter waarde van 620€, WANT HET ZOU TOCH ZEKER WETEN VOLGENS DE MANNETJES BIJ POELGEEST EN BMW AMSTERDAM AAN DE EINDDEMPER LIGGEN!! EN ALS DAT EVEN VERANDERD ZOU ZIJN, IS ALLES WEER ''ROZENGEUR EN MANESCHIJN, JOCHIE...'' *stomme sukkels zijn het ook :cooltext: *

Je maakt een afspraakje om de hele wirwar te doen voordat je op vakantie gaat met je vriendin en je mooie zwarte bak.

Je gaat tussendoor even naar Ruud voor een grote beurt. Je maakt een kleine opmerking over een scherend geluid dat nog wordt gerepareerd.

Ruud start de auto om naar binnen te rijden. Ruud geeft gas. Ruud roept: KATALYSATOR!

Ruud geeft de auto een grote beurt en vervangt ook even de katalysator voor een mooie prijs...

EN VERVOLGENS KLINKT JE AUTO ALS NIEUW

Ok, waarschijnlijk bestaat er dan al een RUUD-HARTSTIKKE-BEDANKT-JIJ-BENT-KONING-EN-DE-REST-IS-TROEP-TOPIC, zie dit dan maar als een te verplaatsen bericht, maar het komt eropneer:

RUUD, BEDANKT! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Mijn 1.9 uit '98 had sinds een maand of 4 een lelijke rammel bij acceleratie.

Kun je die rammel toevallig iets beter omschrijven en vibreerde de auto ook licht op het moment dat het bij het accelereren?

Ik heb volgens mij een soortgelijk iets, heel lichtjes bij het doortrekken van 2 naar 3 en 3 naar 4 met name.

Link naar reactie
Kun je die rammel toevallig iets beter omschrijven en vibreerde de auto ook licht op het moment dat het bij het accelereren?

Ik heb volgens mij een soortgelijk iets, heel lichtjes bij het doortrekken van 2 naar 3 en 3 naar 4 met name.

Ja het begon bij 2500 toeren. Ik heb een automaat, vanaf de 2e versnelling (2500) en 3e versnelling (3500) was het echt heel erg.

De auto vibreerde niet heel erg had ik het gevoel, maar het gaspedaal wel. Een enorme resonantie, en bij open rijden ongelofelijk pijnlijk aan je oren als je moest inhalen op de linkerrijstrook, het galmde terug vanaf de geluidswand/vangrail... Verschrikkelijk. Ik zou Ruud er even naar laten kijken (www.avvr.nl), die weet het volgens mij wel meteen.

Succes!

Link naar reactie
  • Administrator
Ja het begon bij 2500 toeren. Ik heb een automaat, vanaf de 2e versnelling (2500) en 3e versnelling (3500) was het echt heel erg.

De auto vibreerde niet heel erg had ik het gevoel, maar het gaspedaal wel. Een enorme resonantie, en bij open rijden ongelofelijk pijnlijk aan je oren als je moest inhalen op de linkerrijstrook, het galmde terug vanaf de geluidswand/vangrail... Verschrikkelijk. Ik zou Ruud er even naar laten kijken (www.avvr.nl), die weet het volgens mij wel meteen.

Succes!

Thanks. Ik had Ruud laatst al keer telefonisch gevraagd of het hem iets zei, maar ik denk dat ik iets anders heb. D'r vibreert bij mij iets onderin, niet per definitie alleen het gaspedaal. Last van herrie zoals jij omschrijft bij het inhalen en teruggalmen heb ik totaal geen last van, meer een zachte, kortstondige rooaaarrr.

Ik zit aan de Oosterlijke kant van Nederland en qua werktijden lukt het mij niet die kant op te hobbelen. Momenteel al helemaal niet ivm vakanties, of Ruud moet een koopavond willen instellen :schater:.

Ik hou het wel ff in de gaten. Laatste week van juli heb ik wellicht een mogelijkheid.

Gr. Rob

Link naar reactie

Afgelopen weken aan het rondsnuffelen geweest voor wat ander leuk speelgoed ( :m: QP :newblush: )

Gisteravond ging hij op de brug, om voor de aankoop alles na te checken. Niet bij Ruud, maar voor het gemak gewoon hier in de buurt.

Rondom het blok zag het er niet helemaal fris uit. Na telefonisch overleg met Ruud bleek de kans groot dat er wat mis was en dat het in de papieren zou lopen, dus heb 'm mooi laten staan...en blijf lekker bij m'n 2.8je die gewoon tiptop is ^_^ Dan is het toch makkelijk even terug te kunnen vallen op Ruud. :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Voor de geinteresseerden stuur ik dat via pm.

Ik zet dit niet op het forum.

De verkoper was een erg correcte en eerlijke man, die mij eerder op de gebreken wees dan dat hij ze voor mij verzweeg :thumbup:

Het is niet mijn bedoeling zijn handel te verpesten. :newblush:

Daarbij komt dat ik wat betreft auto's een enorme zeikert ben, ieder krasje stoort mij.

Dat is natuurlijk te verhelpen, en ik had er rekening mee gehouden dat er nogal wat bij zou komen voordat de auto optisch 100% zou zijn, maar het was voornamelijk het motorische gedeelte waar ik geen vertrouwen in had. :thumbup:

Link naar reactie
Rondom het blok zag het er niet helemaal fris uit. Na telefonisch overleg met Ruud bleek de kans groot dat er wat mis was en dat het in de papieren zou lopen, dus heb 'm mooi laten staan...
Voor de geinteresseerden stuur ik dat via pm.

Ik zet dit niet op het forum.

De verkoper was een erg correcte en eerlijke man, die mij eerder op de gebreken wees dan dat hij ze voor mij verzweeg ^_^

Het is niet mijn bedoeling zijn handel te verpesten. :thumbup:

:thumbup: pfffffffffffffffff wat een flauwekul :newblush:
Link naar reactie
Voor de geinteresseerden stuur ik dat via pm.

Ik zet dit niet op het forum.

De verkoper was een erg correcte en eerlijke man, die mij eerder op de gebreken wees dan dat hij ze voor mij verzweeg :thumbup:

Het is niet mijn bedoeling zijn handel te verpesten. :newblush:

Daarbij komt dat ik wat betreft auto's een enorme zeikert ben, ieder krasje stoort mij.

Dat is natuurlijk te verhelpen, en ik had er rekening mee gehouden dat er nogal wat bij zou komen voordat de auto optisch 100% zou zijn, maar het was voornamelijk het motorische gedeelte waar ik geen vertrouwen in had. :thumbup:

niks flauwekul.gewoon netjes en correct Maik. Op het moment dat iemand de boel belazerd wordt ht andere koek...

Link naar reactie

Maik....een :m: Coupe. Yeah! :newblush: Een coupe is al helemaal top, een :lol: natuurlijk helemaal! ^_^

(ik ben stiekum toch wel een beetje benieuw naar welke kleur en zo)

:thumbup: pfffffffffffffffff wat een flauwekul :thumbup:
Maik geeft toch aan dat ie het via PM wil delen. Lijkt me een nette oplossing!
Link naar reactie
:m: pfffffffffffffffff wat een flauwekul ^_^

Meisjes plagen, kusjes vragen...

Sorry... :thumbup:

Maar, volledig met Ivo en Ruud eens...

Zeer correct van Maik, de wereld zou een stuk mooier zijn als iedereen zo handelde...

En ik ben het ook volledig met Enzo Sebastian eens... hulde aan onze Ruud :thumbup::newblush:

Gossie, was ik het maar altijd zo makkelijk met iedereen eens...

Link naar reactie
Het lijkt hier wel een kleuterklas...

Een kleuterklas? 't is gewoon een kleffe bende aan het worden hier. " O Rudie wat goed" , "Enzo, wat leuk geschreven" , "Maik wat ben je heerlijk correct" GVD ben ik een week of 2 wat minder op het forum en is het opeens een LatenWeElkaarVooralLekkerDoodknuffelenSoftieSite geworden. :D :angry:

@ Z-Csi "D'r vibreert bij mij iets onderin" ??? Dat ding is voor je vrouw hoor. Moet ik nu alles uitleggen ;)

En nu ophouden met dat gedoe, laten we weer eens een rel ontketenen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
@ Z-Csi "D'r vibreert bij mij iets onderin" ??? Dat ding is voor je vrouw hoor. Moet ik nu alles uitleggen :rolleyes:

Ik heb al onder de stoelen gekeken of ze hem toevallig in de auto had laten liggen, maar nee... niets :schater:

Link naar reactie
Een kleuterklas? 't is gewoon een kleffe bende aan het worden hier. " O Rudie wat goed" , "Enzo, wat leuk geschreven" , "Maik wat ben je heerlijk correct" GVD ben ik een week of 2 wat minder op het forum en is het opeens een LatenWeElkaarVooralLekkerDoodknuffelenSoftieSite geworden. :rolleyes: :D

Meestal kraam je onzin uit maar ik ben het deze keer met je eens.

Link naar reactie
Over vibrators dan, wat moet je als vrouw met die onzin als je vent almighty in bed is? Ga eens wat beter je best doen als je dergelijk speelgoed onder de stoel vindt :rolleyes:

Kijk nu gaat het tenminste ergens over. Waarom ben jij eigenlijk tot diep in de nacht aandacht aan het vragen op het forum als je naast "Bruce Almighty" kunt liggen :D

Link naar reactie
  • Administrator

Omdat zij nog in Hengelo woont en ik in Arnhem en tsja... dan kun je niet altijd bij elkaar zijn hè :rolleyes:

Maar goed, voordat deze topic helemaal offtopic in allerlei ranzigheden dwaalt...

Link naar reactie
Kijk nu gaat het tenminste ergens over. Waarom ben jij eigenlijk tot diep in de nacht aandacht aan het vragen op het forum als je naast "Bruce Almighty" kunt liggen :D
Sommige hobbies kunnen op ieder moment van de dag. Gelukkig maar want ik moet voor mn werk nog wel eens nachtbraken.

PS en aandacht vragen? Yeah right! hahaha... jij hebt je grapsokken aan vandaag!

Omdat zij nog in Hengelo woont en ik in Arnhem en tsja... dan kun je niet altijd bij elkaar zijn hè :angry:
Okay das een goede reden :rolleyes:
Link naar reactie
  • Administrator
[ranzig modus] Jacq, je moet gewoon zeggen dat als je de halve nacht wordt uitgewoond en aan stukken getrokken, dan wil je toch ook wel ff rust zo af en toe[/ranzig modus]

Proest :angry:

:schater:

Link naar reactie
[ranzig modus] Jacq, je moet gewoon zeggen dat als je de halve nacht wordt uitgewoond en aan stukken getrokken, dan wil je toch ook wel ff rust zo af en toe[/ranzig modus]

Typisch een "man met hoogzwangere vrouw die niet meer wil" reactie. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.