Ga naar inhoud

onderlinge hulp bij pech.


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

willen diegene die interesse hebben mij een PM sturen met naam,adres en tel.nummer dan maak ik de lijst in orde.

als ik alle gegevens compleet hebt stuur ik de lijst terug via PM.

Link naar reactie

ik mis nog 't adres van de volgende personen;

9=harrie (graag nog je telefoonnummer Har)

10=JuLiZ3

11=santman

13=nop

14=OmeLo

15=peterz3

wil je ook op de ''onderlinge hulp bij pech lijst''?

stuur mij een PM met je naam,adres en telefoon nummer en ik stuur je de lijst terug.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

10=JuLiZ3

11=santman

13=nop

14=OmeLo

15=peterz3

graag wil ik jullie adres en telefoon nummer,kan ik de lijst afmaken :fiew:

(graag via PM)

Link naar reactie
Ik heb de nummers wel voor je:

Dit is de eerste

Dit is de tweede

Dit is de derde

De koffie haal je maar bij een tankstation :fiew: :schater:

Nee hoor, we gaan elkaar bellen en dan met z'n allen heeel interessant onder die motorkap staan kijken :schater: Een club vol met Ruudjes. Ik heb al een mooie naam voor dit clubje

Ruudmobiel (geen verstand van auto's maar landelijke dekking van Den Helder tot Tiel)

Link naar reactie
14=OmeLo

15=peterz3

graag wil ik jullie adres en telefoon nummer,kan ik de lijst afmaken B)

(graag via PM)

poging 2. :schater:

Link naar reactie

ik heb iedereen die op de ''hulp-lijst'' staan de lijst via PM/mail gestuurd. (ik mis alleen nog Omelo en peterz3)

Wil je ook op de lijst,PM of Mail me met je adres en tel.nummer en ik mail je de lijst. :rolleyes:

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
beste forum vrienden,

wij hebben het idee opgevat om een leden lijst te maken( van diegene die daar in geintresseerd zijn met naam,adres en telefoonnummer)

voor als je eens een tourtje aan het maken bent ,en je krijgt pech of je hebt behoefte aan een sanitaire stop,je lekke band even wilt stallen

of een andere dringende reden.

zodat je gebruik kunt maken van de hulp van het dichstbijzijnde forumlid.

omdat de zomer weer begint en 't touren weer kan beginnen maar even een schopje.

zijn er gegevens veranderd van de leden die al op de lijst staan verhuist,ander nummer o.i.d.,graag even een pm zodat ik t aan kan passen.

ook kan je een PM sturen als je ook op de ''onderlinge hulp bij pech lijst'' wilt.

graag met forumnaam,adres en telefoon nummer.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
maar voor mooie routes in de buurt kun je hier uiteraard wel terecht! <_< )
Leuk initiatief Herbert als de mensen met een kapotte Z bij je staan :blink: Maar op zich wil ik mij ook wel aanmelden. Aangezien iedereen tegenoordig mail op zijn mobiel heeft volstaat een mailtje naar mij. Het adres is huub@hotmail.com ik zit in omgeving Leeuwarden :muur:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.