Ga naar inhoud

onderlinge hulp bij pech.


zzztje

Aanbevolen berichten

beste forum vrienden,

wij hebben het idee opgevat om een leden lijst te maken( van diegene die daar in geintresseerd zijn met naam,adres en telefoonnummer)

voor als je eens een tourtje aan het maken bent ,en je krijgt pech of je hebt behoefte aan een sanitaire stop,je lekke band even wilt stallen

of een andere dringende reden.

zodat je gebruik kunt maken van de hulp van het dichstbijzijnde forumlid.

wie heeft er interesse voor zo'n lijst?

graag ook even vermelden wat je hebt gestemd. :cooltext:

poll verwijderd..

Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

interesse;

1 =zzztje

2 =floor

3 =joostvdl

4 =Enzo Sebastian

5 =toppertjez3

6 =m coupe for life

7 =superduper

8 =Speedy

9 =vliegende hollander

10=harrie

11=JuLiZ3

12=santman

13=MaikBos

14=nop

15=OmeLo

16=peterz3.

Link naar reactie
beste forum vrienden,

wij hebben het idee opgevat om een leden lijst te maken( van diegene die daar in geintresseerd zijn met naam,adres en telefoonnummer)

voor als je eens een tourtje aan het maken bent ,en je krijgt pech of je hebt behoefte aan een sanitaire stop,je lekke band even wilt stallen

of een andere dringende reden.

zodat je gebruik kunt maken van de hulp van het dichstbijzijnde forumlid.

wie heeft er interesse voor zo'n lijst?

graag ook even vermelden wat je hebt gestemd. :cooltext:

goed idee, wel even bellen voor je aan de bel trekt

Link naar reactie

de lijst komt dan niet op 't forum te staan,zo blijven de adressen prive.

diegene die dan de lijst wilt hebben kan mij een PB sturen.

Link naar reactie

Ja ik vind dat ook een verdomd goed idee!! :thumbup: In Amsterdam Oud-Zuid rijden veel Z3'tjes, als er eentje kapot gaat wil ik altijd wel helpen als ik tijd heb. Ben echter vrij ontechnisch en meer van de gebruiksaanwijzing/onderhoudsboekje. Maakt dat uit? :unsure: En lijkt me natuurlijk logisch dat eerst even een belletje geeft :)

Link naar reactie
Ben echter vrij ontechnisch en meer van de gebruiksaanwijzing/onderhoudsboekje. Maakt dat uit?

nee,lijkt mij niet.

En lijkt me natuurlijk logisch dat eerst even een belletje geeft :thumbup:

dat is heel logisch en de bedoeling :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

:m:

(Stilgevallen Emmetjes mogen altijd bij mij worden gestald. Of je hem dan net zo compleet terugkrijgt als toen je hem achterliet valt nog te bezien :schater:)

Link naar reactie
(Stilgevallen Emmetjes mogen altijd bij mij worden gestald. Of je hem dan net zo compleet terugkrijgt als toen je hem achterliet valt nog te bezien :schater:)

Ze mogen ook bij mij worden gestald in de omgeving Amsterdam-Zuid. Maar let wel: Zit 400 meter van de P.C. Hooftstraat verwijderd.

De parkeerkosten bedragen € 4,20 per uur.

:schater:

Link naar reactie
Ik ben die ene :D

ik had van jou ook niet anders verwacht...... :notok: :schater::kisstogether:

Link naar reactie

Zet mij maar bij de ja stemmers. Ik verwacht weinig aanloop in verband met technische storingen aangezien de ZZZ/ZZZZ weinig storingsgevoelig zijn. :rolleyes:

Voor al het andere zijn er voldoende parkeer-, gezelligheidsplaasten aanwezig. :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.