Ga naar inhoud

OK OK geen BMW maar gaaf!


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Over geluid gesproken...

Ik werd vandaag ingehaald door een E-klasse AMG. Die kerel gaf me opeens een dot gas... alsof een starfighter opsteeg! :thumbup:

Link naar reactie

Ik vind het een heel mooie bak en een geweldig geluid.

Maar ik moet zeggen, die versnellingsbak. Dat is weer dat verrekte 'selespeed': 0,4sec schakeltijd is gewoon te lang. 0,2sec in 'sport' stand? Ik zou mijzelf daar mateloos aan irriteren. Flippers aan het stuur zijn alleen maar mooi bij dual clutch transmissies. Wat BMW, Audi e.a. doen op automatische bakken met flippers (DSG etc) dat hoort niet op een sportauto :thumbup:

Hahahahaha, nou ben ik dus wel aan het zeiken heh :)

Positive: wat ben ik blij met BMW dat ze dan weer DCT uitbrengen die alles overtroeft en daarmee Audi ingenieurs weer terug naar de tekentafel stuurt :thumbup:

Link naar reactie

Zoiets mag je van mij hier altijd plaatsen, wat een ongeloofelijk lekker geluid :thumbup::thumbup::)

Heb een paar jaren geleden de Trofeo Maserati zien rijden op Francorchamps en dit komt aardig in de buurt kwa geluid.

Maar de looks van de Alfa zijn een stuk beter dan zo'n Maserati...

Link naar reactie
  • Administrator
Sorry, ik krijg er weer een geen ene picobar verhoging van. Helemaal niks deze bak. Daarnaast maken ze die autos alleen maar voor inferieure mannetjes van <1.70m.

Daarom ben je ook lid van dit forum... :schater:

Link naar reactie
Daarnaast maken ze die autos alleen maar voor inferieure mannetjes van <1.70m.
Niet met je eens, ik ben in het bezit geweest van een aantal Spiders van diverse bouwjaren. Daarbij hoefde ik niet eerst een interieur te slopen voordat ik een beetje een redelijke zit had terwijl ik dit wel bij een Z3 moest doen :thumbup: Maar goed Alfa's zijn net als vrouwen je accepteert ze met alle nukken en kuren die ze hebben, en houd toch van ze :thumbup: en nou wegwezen hier <_<
Link naar reactie
Niet met je eens, ik ben in het bezit geweest van een aantal Spiders van diverse bouwjaren. Daarbij hoefde ik niet eerst een interieur te slopen voordat ik een beetje een redelijke zit had terwijl ik dit wel bij een Z3 moest doen :thumbup: Maar goed Alfa's zijn net als vrouwen je accepteert ze met alle nukken en kuren die ze hebben, en houd toch van ze :thumbup: en nou wegwezen hier <_<

Heb niks tegen Alfa. Vind deze auto alleen niks. Ik mag ook nooit negatief commentaar geven hier .. :unsure:

p.s. had juist van alle kleinere mannen commentaar verwacht en niet van zo'n 120 kilo Fries [gaat naar huis]

Link naar reactie
Heb niks tegen Alfa. Vind deze auto alleen niks. Ik mag ook nooit negatief commentaar geven hier .. :thumbup:

p.s. had juist van alle kleinere mannen commentaar verwacht en niet van zo'n 120 kilo Fries [gaat naar huis]

Tis dat je <1.70M hebt neergezet ipv <1.80M anders had dit menneke wel zijn mond opengetrokken <_<

Je had die Fries eens in mijn S moeten zien zitten :schater: ..ga jij maar eens in een trapwagen zitten dan weet je wat of dat ik bedoel :thumbup:

Link naar reactie
Heb niks tegen Alfa. Vind deze auto alleen niks. Ik mag ook nooit negatief commentaar geven hier .. :ok:

p.s. had juist van alle kleinere mannen commentaar verwacht en niet van zo'n 120 kilo Fries [gaat naar huis]

(ben weer thuis) Normaal ben ik ook niet van het commentaar, maar af en toe moet ik mijn oranje lederhosen dragende collega even tot de orde roepen :cooltext: :schater:
Link naar reactie
(ben weer thuis) Normaal ben ik ook niet van het commentaar, maar af en toe moet ik mijn oranje lederhosen dragende collega even tot de orde roepen :ok: :schater:

Ach...Die jonge is zelfs door jou niet in de hand te houden. :cooltext:

Collega's of niet. Trek het je niet aan! Straks krijg je er nog staal grijze haren van... -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.